Puhelin 010 778 7100

Julkaise
monikanavaisesti

That’s amazing!

100% quarantee
edellinen seuraava
 

Julkaiseminen

Yhdenmukainen julkaisu kaikissa kanavissa

Kun käytössäsi on Gredin digitaalinen aineistonhallintaratkaisu, julkaiset aineistosi automaattisesti yhdenmukaisena ja oikeanlaisena kaikissa kanavissa. Monikanavajulkaiseminen koostuu kolmesta osasta:

1. Input eli aineiston tallennus: kuva ja IPTC-metatiedot

Aluksi kuva tallennetaan materiaalipankkiin. Samalla syötetään kuvaan liittyvät metatiedot, kuten hinta, tuotenimi, tuotekoodi ja kuvaus.

2. Aineiston personointi: dynaamiset aineistopohjat

Prosessin sydämessä ovat dynaamiset aineistopohjat. Ne varmistavat, että aineistosi pysyvät yhtenäisinä työntekijästä, mediasta, maasta ja kielialueesta riippumatta. Kun olet kerran luonut älykkäät aineistopohjat eri käyttötarkoituksiin, ne ovat aina valmiina.

Dynaamisissa aineistopohjissa on valmiina oikeat logoversiot, värit, fontit, muotoilut ja muut brändielementit, jotta kaikki mediaan ja eri käyttökohteisiin valmis aineisto on taatusti yhtenäistä. Jokainen käyttäjä voi personoida aineistopohjista oikeat brändihallitut versiot omiin tarpeisiinsa, ilman kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmien osaamista tai ammattilaisten apua.

3. Kanavaan toimitus: työnkulut eri kanavissa

Lopuksi lähetät valmiit aineistot suoraan haluttuun käyttökohteeseen. Yhdestä ja samasta kuvasta on syntynyt oikeanlainen versio niin internetiin, painoaineistoihin, mobiilikanavaan, sosiaaliseen mediaan kuin myös uutiskirjekäyttöön. Printtikanavassa hoidat Gredin aineistonhallinnalla myös painotarjouskilpailutuksen.

Uutiskirjetoiminnolla Gredin ratkaisusta saa myös täyden sähköpostimarkkinoinnin työkalun. Toiminto kattaa kaikki uutiskirjeen vaiheet suunnittelusta jakamiseen ja tavoittavuuden seurantaan. Dynaamisiin uutiskirjepohjiin on helppo vaihtaa tuoreet teksti- ja kuvasisällöt, brändielementtien (logot, värit, asettelut yms.) pysyessä muuttumattomina. Uutiskirjeen tavoittavuutta voi seurata yksityiskohtaisesti suoraan järjestelmästä. Kyselyiden luominen ja vastausten analysointi hoituvat myös vaivattomasti.

Personoitu markkinointiviesti erottuu ja tehoaa paremmin kuin viesti, joka on tarkoitettu kenelle tahansa. Gredin aineistonhallintaratkaisulla tuotat personoidut aineistosi vaikkapa sähköpostimarkkinointiin ja lähetät viestit suoraan järjestelmästä asiakkaalle. Voit tehdä taktista markkinointia etkä tarvitse välikäsiä jokaiseen vaiheeseen. Säästät aikaa ja rahaa, kampanjasi purevat paremmin ja liikut entistä vikkelämmin. Järjestelmä luo lähetyksistäsi täsmälliset raportit, joista näet tilastot ja palautteet.

Tutustu lisää ominaisuuksiin

 
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani