Integrointi lisää tiedon arvoa

tietojärjestelmien integraatioBisnes siiloutuu helposti liiketoimintayksiköihin, tietojärjestelmiin ja jopa yksittäisten asiantuntijoiden korvien väliin. Tietojärjestelmien integraatio auttaa raja-aitojen kaatamisessa. Myös tiedon arvo nousee, kun sitä yhdistellään oikein.

Verkkokaupan myynti kasvaa, kun tuotekuvausten tiedot ovat ajan tasalla. Ostoskorin arvo nousee, kun asiakkaalle voidaan suositella lisäpalveluita aiemman ostohistorian perusteella. Ja uskollinen käyttäjäkunta on entistä tyytyväisempää, kun se saa tietoa suosikkibrändistään sosiaalisen median välityksellä.

Listasimme kuusi tietojärjestelmiesi integraatioon liittyvää ehdotusta, joiden avulla lisäät helposti digitaalisen omaisuutesi arvoa.

Tietojärjestelmien integraatio:

    • Luo kokonaisvaltainen näkymä. Integroimattomissa järjestelmissä tai tiedostoissa makaavat tiedot eivät ole niin tuottavassa käytössä kuin voisivat. Jos tietoja pitää kerätä käsityötä monista lähteistä, jää työ liian helposti tekemättä tai parhaimmillaankin tulokset vanhentuvat nopeasti. Kun käytät digitaalista aineistonhallintaa alustanasi, voit tuoda kattavat tuote- ja asiakastiedot automaattisesti käyttöösi. Näet kokonaisuuden yhdellä silmäyksellä. Rakennat asiakkaasi osuvasti tietoa tarjoilevia ja tuotettasi hyvin myyviä viestejä.
    • Tuo tieto näkyville. Salattu tuotetieto myy huonosti. Huolehdi siitä, että digitaalisessa aineistonhallinnassa koostamasi tieto pääty saman tien myös asiakkaidesi ulottuville. Käytä automaattisia työnkulkuja, joiden avulla julkaiset useista järjestelmistä yhdistetyt tiedot suoraan verkkosivuille tai verkkokauppaan.
    • Yhdistele. Kattava tieto on arvokkaampaa kuin hajanaiset yksityiskohdat. Haastattele asiakastasi kysy mitä kaikkea tietoa hän tarvitsee päätöksenteon tueksi. Tee suunnitelma siitä, mitä tietoja integroimalla parannat asiakaskokemusta selkeimmin ja kasvatat myyntiäsi eniten.
    • Hajauta työ, kokoa tulokset. Rakenna sisällöntuotantoverkostollesi välineet, joiden avulla he toimittavat materiaalia nopeasti, oikeassa muodossa ja oikeaan paikkaan. Anna järjestelmän huolehtia aineiston automaattisesta muokkaamisesta ja luokittelusta. Keskitä keräämäsi aineisto digitaalisen aineistonhallinnan alustalle, jossa myynnin, markkinoinnin ja tuotehallinnan käyttäjäsi voivat tuottaa näppärästi kampanjoita ja muita viestejä asiakkaillesi.
    • Huolehdi tietojen ajantasaisuudesta. Synkronoi tiedot järjestelmien välillä tosiaikaisesti. Vältä tiedon versiointia eri järjestelmissä.
    • Kehitä tiedonsiirtoa kumppaneidesi ja liiketoimintayksiköidesi kanssa. Tarjoa asiakkaalle kokonaisvaltaisia vastauksia. Kerää tiedot yrityksesi eri liiketoiminnoista, järjestelmistä ja myös kumppaneiltasi. Kun teet työn asiakkaasi puolesta, helpotat asiakkaan päätöksentekoa ja madallat ostamisen kynnystä.

Entistä useampi asiakkaasi tekee ostopäätöksensä kauan ennen kuin saat tilaisuuden jutella heidän kanssaan. Integroi eri järjestelmissä makaavat tiedot kattavaksi kokonaisuudeksi, kun haluat tarjoilla asiakkaallesi päätöksentekoon tarvittavat tiedot ja kokemuksen ilman kasvokkain tapaamista.

Mitä integrointeja tarvitsisitte? Katso tästä integraatiomahdollisuudet: https://www.gredi.fi/aineistonhallinta/gredi-integraatiot/

Asiakkaamme avaavat käytännön esimerkein, mitä hyötyjä he saavat Gredi Content HUBia organisaatiossaan ja kumppaniverkostossaan käyttämällä, ja integroimalla keskeiset liiketoimintajärjestelmänsä siihen. Kurkkaa tästä kymmeniä kiintoisia asiakascasejamme loistavilta asiakkailtamme: https://www.gredi.fi/asiakkaat/

Kiinnostuitko kuulemaan, kuinka nopeasti ja asiakkaillemme vaivattomasti voisimme hoitaa teille tärkeät integraatiot kuntoon? Ota yhteys meihin, niin kerromme lisää:  https://www.gredi.fi/yhteystiedot/

«
»
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani