Miten kuvaat uuden sähköisen toimintamallin?

sähköinen toimintamalliSähköinen toimintamalli. Mitä tarkoittaa, kun digitalisoit markkinointimateriaalisi? Tarvitset oikeiden työvälineiden ja osaamisen lisäksi sähköisen toimintamallin.

Perinteiset prosessit eivät aina taivu sellaisenaan sähköiseen maailmaan. Kun kehität digiosaamistasi, voit sorvata toimintamalliasi sähköiseen maailmaan sopivaksi.

Tee esimerkiksi näin:

  • Suunnittele sähköinen sisällöntuotantosi. Mieti voisiko sisällöntuotantoa hajauttaa, jos käytössä olisi nykyistä helpommat työvälineet. Kuvaa keskeiset aineiston tuotantoon ja ylläpitoon liittyvät työnkulut, kuten aineiston tallentaminen, hyväksynnät ja jakelu.
  • Määrittele tarvittavat sisältöformaatit. Tiedon esitystapa on selkeä ja yhdenmukainen, kun se perustuu ennalta määriteltyihin dokumenttimalleihin. Listaa keskeiset dokumenttimallit, joista voisit tehdä digitaalisen aineistonhallinnan järjestelmään valmiit pohjat.
  • Kerää ja järjestä nykyinen aineistosi sähköisesti jaeltavaan muotoon. Kerää ja järjestä nykyinen aineistosi sähköisesti jaeltavaan muotoon. Käy läpi nykyinen markkinointi- ja brändimateriaalisi. Suodata sieltä olennaiset elementit, kuvat ja dokumentit, jotka ensisijaisesti kannattaa viedä kaikkien saataville digitaalisen aineistonhallinnan järjestelmään. Varmista sopivien luokittelujen avulla, että tieto on helposti löydettävissä ja käytettävissä.
  • Huolehdi, että digitaalisen aineistonhallinnan alusta on kunnossa. Valitse soveltuva digitaalisen aineistonhallinnan järjestelmä, joka selviää kuvaamistasi työnkuluista. Varmista, että se on riittävän helppokäyttöinen ja suojaa tietosi.
  • Ohjeista työntekijät sisällöntuotantoon. Julkaise esimerkit keskeisistä työnkuluista. Älä keskity aineistonhallinnan työkalujen ominaisuuksiin, vaan kuvaa tyypillisiä käyttötilanteita alusta loppuun. Valmenna pääkäyttäjiä, jotka tukevat organisaatiosi muita käyttäjiä.
    Pelkkä työväline ei sähköistä markkinointiasi. Tarvitset myös toimintamallin, jonka avulla saat digitalisaatiosta täysimääräiset hyödyt.

Pelkkä työväline ei sähköistä markkinointiasi. Tarvitset myös toimintamallin, jonka avulla saat digitalisaatiosta täysimääräiset hyödyt.

«
»
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani