Aktia

Dynaamista brändinhallintaa ja kustannustehokasta markkinointia

Aktia Pankilla oli tarve ratkaista älykkäästi markkinoinnin tarpeiden mukainen ja kustannustehokas tapa tuottaa ja hallinnoida markkinoinnin materiaaleja, joita käytetään paikallisesti Aktian toiminta-alueella. Ratkaisu Aktia Pankki Oyj:n haasteisiin löytyi Gredi Oy:n ohjelmistoperheen markkinoinnin ja brändinhallinnan pilvipalveluna tarjottavan Gredi Haven -verkkopalvelun avulla. Palvelu on kehitetty erikokoisten yritysten markkinoinnin, viestinnän ja brändinhallinnan tarpeisiin.

Gredi Oy tarjosi Aktia Pankki Oyj:n markkinoinnille ratkaisun dynaamiseen digitaaliseen aineistonhallintaan. ”Aktia. brändihallitusti. Olemme hyvin tyytyväisiä järjestelmään ja sen dynaamiseen tapaan tuottaa konttoreillemme heidän tarvitsemiaan markkinointiviestinnän brändihallittuja aineistoja ja kampanjoita heidän monipuolisiin tarpeisiinsa”, kertoo markkinointijohtaja Marc Hinnenberg. Aktian oma osaava markkinointiosasto pystyy yhä paremmin tuottamaan, päivittämään ja hallinnoimaan järjestelmän avulla kaikkia konttoreiden tarvitsevia materiaaleja keskitetysti yhdestä paikasta Gredi Havenin avulla. Gredin tiimi koulutti Aktian pääkäyttäjät ja toimi jalkautuksen tukena. ”Tärkeinä valintakriteereinä investoinnille järjestelmähankinnan yhteydessä meillä olivat sen tarpeenmukaisuus, helppokäyttöisyys, kustannustehokkuus ja luotettavuus”, jatkaa Hinnenberg.

Aktia Pankki Oyj on täyden palvelun pankki ja pörssinoteerattu finanssikonserni, jonka historia ulottuu vuoteen 1825. Aktia tarjoaa asiakkailleen korkealuokkaisia pankki- ja vakuutuspalveluita sekä kiinteistönvälityspalveluja noin 60 eri konttorissa, puhelimitse ja verkon kautta.

 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani