Holiday Club Resorts

Yhteistyöverkosto tuotti älykkään integraation

Holiday Club Resorts Oy on Euroopan johtava viikko-osakeyritys ja merkittävä vapaa-ajan asumisen ja matkailun toimija. Holiday Clubilla on 33 lomakohdetta. Loma-asuntoja on yhteensä 1 994. Kohteista kahdeksassa on loma-asuntojen lisäksi myös kylpylähotelli, hotellihuoneita on yhteensä 1 145. Yhdeksän kohdetta sijaitsee Suomen ulkopuolella Ruotsissa, Espanjan aurinkorannikolla ja Kanariansaarilla. Holiday Clubilla on noin 60 000 viikko-osakasperhettä.

Yhteistyöverkosto ja integraatiot mahdollistavat paremman asiakaskokemuksen

Vaikka majoitus- ja matkailuliiketoiminnan pääasiallinen asiakaskokemus syntyy vasta varsinaisessa matkakohteessa, ovat verkkosivut ja niiden kautta tarjottavat palvelut yhä tärkeämmässä roolissa täydellisen asiakaskokemuksen rakentamisessa. Holiday Club Resorts Oy tarjoaa verkkosivuillaan tuhansia eri majoitusvaihtoehtoja. Vaihtoehtojen esittelyssä ja niiden vertailussa ensisijaisen tärkeää on, että kohteet voidaan tarjoilla asiakkaille houkuttelevasti, tehokkaasti ja aina ajankohtaisesti.

Visuaalisesti vetoavat ja toiminnalliset verkkosivut kaiken lähtökohta

Holiday Club Resortsin kaikki kohteet esitellään verkkosivuilla kattavasti tyylikkäillä kuvilla ja markkinoinnin tuottamilla muilla sisällöillä. Kohdekuvat päivittyvät palveluun Gredi Content Hub -aineistonhallintaratkaisun kautta saumattomasti ja reaaliaikaisesti avoimen API-rajapinnan kautta.

Tämä mahdollistaa kohteiden kuvien näyttämisen aina brändin mukaisina sekä viimeisimpinä versioina. Kun kuvia on paljon, on niitä helpompi hallita modernin aineistonhallintaratkaisun kautta kuin verkkosivujen julkaisujärjestelmissä.

Dynaaminen aineistonhallintaratkaisu takaa tehokkaan markkinoinnin

Holiday Club Resorts hyödyntää kohteidensa markkinoinnissa Gredin dynaamista ratkaisua, jonka avulla erilaisia digitaalisia aineistoja voidaan muokata paikallisesti brändihallituiksi markkinoinnin sisällöiksi. Oli kyseessä painettu tai sähköinen markkinointimateriaali, voidaan lopullinen sisältö tuottaa nyt aina tarpeen mukaan suoraan kohteessa ja paikallisen henkilöstön toimesta. Ja koko ajan varmistaen, että kaikki tapahtuu brändiohjeistuksien mukaisesti. Tämä säästää aikaa ja rahaa ja on tuonut tehoja Holiday Club Resortsin markkinointiin.

Yhteistyöverkosto tuotti älykkään integraation

Gredi Content Hub -aineistonhallintaratkaisun tarjoama mahdollisuus integroitua API-rajapinnan kautta suoraan Holiday Club Resortsin verkkosivuun ja sen julkaisujärjestelmään on syntynyt yhteistyössä Tietotalo Oy:n kanssa. Tietotalo ja Gredi keskittivät osaamisensa ja tuottivat kokonaisuuden, joka on räätälöity juuri Holiday Club Resortsin tarpeisiin. Yhteistyöverkoston työn tuloksena pystyttiin hyödyntämään monia erikoisosaamisia ja tuottamaan innovatiivisia ratkaisuja.

”Gredi Content Hub ja etenkin sen tarjoamat mahdollisuudet tuottaa dynaamisesti markkinoinnin sisältöjä ovat tuoneet ihan uuden ulottuvuuden ja paljon tehoja markkinointiimme. Gredin ratkaisun integrointi verkkopalveluumme on mahdollistanut koko kuva-aineistomme hyötykäytön ihan uudella tavalla”, sanoo Holiday Club Resorts Oy:n projektipäällikkö Ulla Granroth.

 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani