Puhelin 010 778 7100
Vihreät

200 EHDOKKAALLE VAALIKAMPANJAAN TEHOVÄLINEET

Vihreiden kampanjapäällikkö Kirsi Syväri sanoo, että vaalien lähestyessä Vihreät haluaa helpottaa ehdokkaiden kampanjointia brändihallitusti. Gredi Content Hub oli selvä valinta Vihreiden kampanjoinnin aineiston- ja brändinhallintapalveluksi.

”Meillä oli aiemmin käytössä vain somessa, mutta ei printissä toimiva kuvaeditori, joka oli täysin riittämätön kampanjointiin. Ehdokkaat ovat pyytäneet meiltä kunnon työkalua, että heidän ei tarvitsisi käyttää kalliita ja vaikeita grafiikkaohjelmistoja kampanjamainosten ja muiden kampanjamateriaalien tuottamiseen. Tarve oli siis ilmeinen”, Kirsi Syväri aloittaa.

”Puoluejohdossa päätimme, että Vihreät siirtyy kirjavista ehdokaskohtaisista kampanjoista nyt läpi Suomen brändihallittuun, Vihreään kampanjamateriaalien tuottamiseen”, Kirsi Syväri sanoo.

Kaikki ehdokkaat saavat vapauden tuottaa kuvat ja tekstit itse

”Mielenkiintoiset ihmiset keräävät eniten ääniä, heistä suomalaiset tykkäävät. Emme aio kontrolloida ehdokkaiden kampanjakuvia ja tekstejä. Annamme kaikille 200 ehdokkaallemme vapauden tuottaa itse markkinointimateriaalinsa Content HUBissamme. Teemme sen brändihallitusti siten, että Vihreiden värimaailma, logot ja tekstityypit ovat aina samat, mutta ehdokkaiden kuvat ja tekstit saavat vaihtua personoidusti.”

Palvelussa ehdokkaat voivat itse tuottaa ja tilata suoraan kampanjamateriaalit, kuten lehtimainokset, vaaliesitteet, flyerit, tarrat, rintanapit ja some-mainokset. Kaikki kätevästi yhdestä palvelusta, Gredin luomien dynaamisten pohjien avulla.

”Dynaamisten pohjien ansiosta pystymme tekemään myös vaalipiirikohtaisesti muokattuja kampanjapohjia ehdokkaidemme käyttöön”, Kirsi Syväri kertoo. Samoja käteviä, helposti ja nopeasti itse muokattavia dynaamisia pohjia voivat hyödyntää myös Vihreiden alajärjestöt, kuten Vihreät Nuoret ja Vihreät Naiset.

Tietoturvan avulla tehostetaan myös maineenhallintaa

Vihreät paaluttaa vankkaa tietoturvaa. ”Halusimme Grediltä palveluumme eri käyttäjätunnukset eri vaalipiireille. Näillä tarkoin hallituilla käyttäjätunnuksilla haluamme estää ilkivallan”, Kirsi Syväri sanoo.

Hyötynä kustannussäästöt kaikille kaikissa kanavissa

”Gredin palvelun avulla tehostamme kampanjointia, saamme kustannussäästöjä ehdokkaiden kampanjamateriaalien tuottamisessa, ja varmistamme yhtenäisen brändi-ilmeen kaikissa tuotetuissa materiaaleissa ja kanavissa”, Kirsi Syväri sanoo.

Gredin palvelu tukee myös vahvasti Vihreiden puoluetoimiston viestintää. Kaikki aineistot ja kuvat esimerkiksi tapahtumista tallennetaan jatkossa keskitetysti Gredin aineistonhallintapalveluun. Puoluetoimiston viestinnän ammattilaiset voivat tuottaa printti- ja digimateriaalia entistä merkittävästi nopeammin itse dynaamisien pohjien avulla.

Koska Vihreät ovat erittäin aktiivisia sosiaalisessa mediassa, palvelun sosiaalisen median pohjien avulla voidaan tuottaa laadukkaita ja visuaalisia some-päivityksiä, jotka tavoittavat kohderyhmän entistä tehokkaammin, 100% brändihallitusti.

”Menemme viestinnässä positiivisuuden kautta, vaikka aiheena olisi köyhyys tai muut vaikeat teemat. Teemme puolueemme ja itsemme näköistä viestintää. Ehdokkaiden kampanjoinnissa on tärkeää positiivinen, erottuva pääviesti, ja sen toistaminen riittävästi eri kanavissa”, sanoo Kirsi Syväri.

Gredin avulla saat enemmän aikaan

”Gredin kaltaisia palveluntarjoajia ei juuri markkinoilla ole. Gredi on todella joustava yhteistyökumppani. Gredin ihmisten kanssa on alusta asti ollut helppo ja mukava tehdä töitä”, Kirsi Syväri hymyilee.

Kiinnostuitko? Katso alle minuutin video, josta näet, mitä kaikkea saat aikaan Gredi Content HUBissa.

Lue lisää Vihreistä!

Käy tutustumassa Gredin muihin kiehtoviin asiakastarinoihin.

Ota yhteyttä!

Lisätietoja antavat huipputyypit:

Kirsi Syväri
kampanjapäällikkö
Vihreät
puh. +358 40 56 57958
kirsi.syvari@vihreat.fi
www.vihreat.fi

Risto Pasanen
toimitusjohtaja
Gredi Oy
puh. +358 40 849 2620
risto.pasanen@gredi.fi
www.gredi.fi

Vuonna 1988 perustetun Vihreiden puolueen tärkeisiin teemoihin kuuluvat tasa-arvo, ympäristö ja pohjoismainen hyvinvointivaltio. Nykyään Vihreä puolue koostuu noin 200 yhdistyksestä, jotka toimivat paikallisella, alueellisella, vaalipiiritasolla tai koko maassa. Vihreillä on noin 9000 jäsentä. Poliittisista linjoista päättää puoluevaltuuskunta. Käytännön toimintaa johtaa puoluehallitus. Ylintä päätösvaltaa käyttää puoluekokous.

Gredi on Suomen johtava digitaalisen aineistonhallinnan yritys. Gredi on osa kotimaista, itsenäistä ja vakavaraista Sontek-konsernia. Gredillä on yli 135 asiakasta, yli 150.000 käyttäjää yli 148 maassa, yli 65 miljoonaa digiaineistoa GDPR- ja tietoturvallisesti konesaleissa Suomessa.

 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani