Otamme kokonaisvastuun onnistumisesta
Perinteisessä markkinointiviestinnän palvelussa vastuu onnistumisesta on tilaajalla. Gredin Arvoa kumppanuudesta -malli ottaa kokonaisvastuun onnistumisesta sekä ohjaa tavoitteisiin yhteistoiminnallisesti. Kumppanuusmallin avulla organisoidumme uudella tavalla yhteisten tavoitteiden ympärille ja varmistamme resurssit, joiden avulla pystymme ottamaan vastuun suurista ja vaativista markkinointiviestinnän kumppanuuksista.
Arvoa kumppanuudesta -mallimme perustuu organisaatiosi strategisiin tavoitteisiin sekä yhteisiin pelisääntöihin, joihin kuuluvat esimerkiksi palvelutuotannon tavoitemalli, sovitut resurssit sekä yhteinen ongelmanratkaisu. Tarjoamme myös digitaalisen osaamisen, jolla varmistat markkinointi-investointisi nopean ja mitattavan takaisinmaksun. Rakennamme yhteisen tiekartan ja toimintamallin, joka muuttaa tavoitteesi sujuviksi ja vastuullisiksi arjen ratkaisuiksi. Annamme myös tuotto- ja arvolupauksen yhdessä määrittelemillemme tavoitteille ja mittaamme ja seuraamme niiden toteutumista.
Näin kasvatamme tuottavuuttasi: