Puhelin 010 778 7100

Digiviisastu
lisää

100% quarantee
edellinen seuraava
 
Tilaa Gredin uutiskirje
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
 

Uutiset

Annika Ketola markkinointikoordinaattoriksi

Annika Ketola on nimitetty Gredin Asiakas- ja tuotantotiimin markkinointikoordinaattoriksi 4.12.2018 alkaen. Annikalla on monipuolinen tausta visuaalisessa suunnittelussa sekä käyttöliittymäpuolen suunnittelussa. Aikaisemmin Annika on työskennellyt erilaisissa markkinointi- ja digitoimistoissa. Visuaalisten juttujen lisäksi Annikan saa innostumaan myös teknisemmätkin asiat.

Vapaa-aika Annikalla kuluu niin joogatessa, salilla kuin myös taidenäyttelyissä.

Annikan yhteystiedot löydät tästä:

Annika Ketola
Markkinointikoordinaattori
Matkapuhelin: 040 504 5841
Sähköposti: annika.ketola@gredi.fi

 

Kiinnostuitko palvelustamme? Lue lisää palvelustamme: www.gredi.fi

200 ehdokkaalle vaalikampanjaan tehovälineet


Vihreiden kampanjapäällikkö Kirsi Syväri sanoo, että vaalien lähestyessä Vihreät haluaa helpottaa ehdokkaiden kampanjointia brändihallitusti. Gredi Content HUB oli selvä valinta Vihreiden kampanjoinnin aineiston- ja brändinhallintapalveluksi. 

”Meillä oli aiemmin käytössä vain somessa, mutta ei printissä toimiva kuvaeditori, joka oli täysin riittämätön kampanjointiin. Ehdokkaat ovat pyytäneet meiltä kunnon työkalua, että heidän ei tarvitsisi käyttää kalliita ja vaikeita grafiikkaohjelmistoja kampanjamainosten ja muiden kampanjamateriaalien tuottamiseen. Tarve oli siis ilmeinen”, Kirsi Syväri aloittaa.

Kaikki ehdokkaat saavat vapauden tuottaa kuvat ja tekstit itse

”Mielenkiintoiset ihmiset keräävät eniten ääniä, heistä suomalaiset tykkäävät. Emme aio kontrolloida ehdokkaiden kampanjakuvia ja tekstejä. Annamme kaikille 200 ehdokkaallemme vapauden tuottaa itse markkinointimateriaalinsa Content HUBissamme. Teemme sen brändihallitusti siten, että Vihreiden värimaailma, logot ja tekstityypit ovat aina samat, mutta ehdokkaiden kuvat ja tekstit saavat vaihtua personoidusti.”

Käy lukemassa koko asiakastarina tästä

Vuonna 1988 perustetun Vihreiden puolueen tärkeisiin teemoihin kuuluvat tasa-arvo, ympäristö ja pohjoismainen hyvinvointivaltio. Nykyään Vihreä puolue koostuu noin 200 yhdistyksestä, jotka toimivat paikallisella, alueellisella, vaalipiiritasolla tai koko maassa. Vihreillä on noin 9000 jäsentä. Poliittisista linjoista päättää puoluevaltuuskunta. Käytännön toimintaa johtaa puoluehallitus. Ylintä päätösvaltaa käyttää puoluekokous. Lue lisää…

Kiinnostuitko? Katso alle minuutin mittainen video, josta näet, mitä kaikkea saat aikaan Gredi Content HUBissa

Ota yhteyttä meihin!

Käy tutustumassa muihin Gredin kiehtoviin asiakastarinoihin.

Gredin kuvakonseptilla Auto- ja Liikennegaalasta ikimuistoinen


Viidennen kerran järjestetty Auto- ja Liikennegaala kokosi 9.11.2018 Helsingin Messukeskukseen melkeinpä kaikki alan kärkitoimijat. Tapahtumassa palkittiin Vuoden Auto ja muut merkittävimmät autoalan saavutukset. Gredi toimi tapahtuman yhteistyökumppanina. 

”Gaala onnistui välittömän palautteen perusteella erinomaisesti. Myös valokuvista välittyy juhlaillan positiivinen tunnelma”, kertoo järjestelytoimikunnan puheenjohtaja Jukka Suomela tyytyväisenä.

Ford Focus Vuoden Auto Suomessa 2019

”Vuoden Auto Suomessa 2019 -tittelin voitti Ford Focus, joka päihitti niukkaakin niukemmin Suomessa valmistetun Mercedes-Benzin A-sarjan mallin. Auto- ja liikennetoimittajien jäsenkunnan äänestyksessä kärkikaksikon eroksi jäi vain kaksi pistettä”, Suomela kertaa gaalan huipentumaa.

Gredi tuotti yhteistyössä Moottori-lehden ja EMG Photo Teamin kanssa illallisvieraille ikimuistoiset gaalailmeellä koristellut tapahtumakuvat. Juhlassa otetut valokuvat brändättiin ja tallennettiin jo saman illan aikana Gredin aineistonhallintapalveluun, josta ne on poimittavissa personoidulla koodilla kunkin omaan käyttöön.

Auto- ja Liikennegaala suosittelee Gredin palvelua

”Gaalasta jäi kaikille osallistujille hieno ja laadukas kuvallinen muisto, jonka voi välittää somessa kavereille tai printata omaan albumiin tai teettää suurkuvan seinälle. Gredin konsepti on erinomainen mihin tahansa juhlaan tai VIP-tilaisuuteen”, Suomela kiittelee.

EMG Photo Teamin ottamia kuvia gaalatunnelmista eri kategorioissa palkituista voittajista voit katsella osoitteesta www.autojaliikennegaala.fi

Täydellisestä tapahtumasta täydellinen muisto Gredin avulla

Gredi Content HUB -aineiston- ja brändinhallintapalvelu on tarjolla kaikille tapahtumanjärjestäjille. Kuvat, videot ja muut materiaalit voi itse kätevästi tallentaa aineistonhallintapalveluun, ja jakaa osallistujille upeiksi muistoiksi. Palvelua käytetään kuvien tapahtumakohtaiseen brändäykseen jo monessa huipputapahtumassa, kuten Auto- ja Liikennegaalassa, Kulttuurigaalassa ja Suomen Urheilugaalassa.

Kuvien ja videoiden hallinnan lisäksi tekoälyllä varustettua Gredi Content HUBia käytetään kaiken digitaalisen aineiston brändin mukaiseen hallintaan, personointiin, muokkaukseen, kommentointiin, jakeluun ja julkaisuun. Gredillä on asiakkaina yksityisellä ja julkisella sektorilla yli 135 vahvaa brändinhaltijaa, mm. Aktia, Alko, Alma Media, Edupoli, Finavia, Fonecta, Hartwall, Kalevala Koru, Kemira, KONE, Lumon, Management Events, Olvi, Gustav Paulig, Ponsse, Sako, Sanoma, Senaatti, Sinebrychoff, Suunto, Tamro, YIT, sekä puolueet, oppilaitokset ja järjestöt.

Kiinnostuitko? Katso alle minuutin mittainen video, josta näet, mitä kaikkea saat aikaan Gredi Content HUBissa

Ota yhteyttä!

Lue lisää Auto- ja Liikennegaalasta!

Lisätietoja:

Jukka Suomela
Auto- ja Liikennegaala
järjestelytoimikunnan puheenjohtaja
p. +358 400 617761
jukka.suomela@autojaliikennegaala.fi,
www.autojaliikennegaala.fi

Matti Tammisalo
myyntijohtaja
Gredi Oy,
p. +358 50 583 8319
matti.tammisalo@gredi.fi
www.gredi.fi

 

Käy tutustumassa Gredin kiehtoviin asiakastarinoihin.

Havunen ja Gredi yhteistyöhön digitaalisella joulukuusilahjakortti-palvelulla

Digitaalisen bisneksen edelläkävijät Havunen ja Gredi aloittavat yhteistyön sähköisellä joulukuusilahjakortti-palvelulla. Jatkossa kaikki Gredin uudet asiakkaat voivat tilata joulukuusilahjakortteja suoraan Gredi Content Hubista.

Vuonna 2009 toimitusjohtaja Olli Kinnunen ja myyntijohtaja Timo Tammenaho saivat loistavan idean: luodaan digitaalinen joulukuusilahjakortti ja helpotetaan siten joulukiireitä. Idea johti internet-palveluun nimeltä Havunen. Nykyään Havunen on digitaalisen joulukuusikaupan edelläkävijä. Havusen internet-palvelussa yritysten on helppo tilata asiakkailleen, kumppaneilleen ja henkilöstölleen joulukuusilahjakortit. Hinnat Havunen on hionut hyviksi, koska kerralla tilataan yleensä satoja joulukuusilahjakortteja.

Havusella on monia perinteisiä ja kiehtovia lahjakorttimalleja, joista valita. Voipa Havusella teettää ihan omanlaisen joulukuusilahjakortinkin, vaikka firman logolla ja toivotuksilla. Havunen hoitaa lahjakorttien painatuksen omassa painossaan. Painoa hallinnoi Havusen graafikko Joni Linnamies, jonka kädenjälkeä on korttien tyylikäs ja kaunis design. ”Oman painon tähden toimitusaikamme on ihan huippua ja helppouden maksimoimiseksi lähetämme monen asiakkaan kuusilahjakortit postitse suoraan lahjansaajille”, Joni toteaa.

Nyt saa valita parhaan

”Lahjakortin saajat voivat noutaa lahjakortillaan Havusen jakelupaikoista sen parhaan ja kauneimman joulukuusen itselleen, kun joulu lähenee. Jakelupaikkoja on ympäri Suomen, Joulupukin pajan tienoilta Napapiiriltä Helsinkiin asti”, Olli Kinnunen kertoo. Palvelu on ollut alusta asti jymymenestys, ja Havusen tiimi onkin toimittanut jo kymmeniä tuhansia joulukuusia onnellisille lahjakortin saajille.

Joulumieltä ja huolenpitoa

Havunen pitää hyvää huolta myös suomalaisesta kuusimetsästä. ”Istutamme joulukuusia jokaisen jouluna Havuselta uuteen kotiin matkustaneen joulukuusen tilalle. Istuttamalla ja hoitamalla itse kuusia takaamme laadun. Meillä on lisäksi muita laadukkaita kuusitoimittajia auttamassa”, Olli Kinnunen kertoo.

Gredi Content Hubista saa nyt myös joulukuuset kaikille

”On luontevaa, että kaksi digitaalisen bisneksen edelläkävijää aloittaa yhteistyön. Havusen liikeidea on mainio ja meillä synkkasi heti Ollin kanssa. Gredi lähtee mielellään omalta osaltaan mukaan vauhdittamaan entisestäänkin Havusen loistavaa digitaalista liiketoimintaa”, kertoo Gredin toimitusjohtaja Risto Pasanen.

”Me Gredissä luomme kaikille uusille asiakkaillemme Gredi Content Hubiin Havusen dynaamiset tuotepohjat, joilla Havusen joulukuusilahjakortit voidaan käden käänteessä personoida ja tilata. Valmiit personoidut lahjakortit menevät digitaalisesti Havuselle, joka painaa ne kauniiksi ja käteen sopiviksi”, Risto Pasanen hymyilee aurinkoisesti, itsekin täynnä joulumieltä.

 

Lisätietoja antavat mielellään:

Olli Kinnunen, toimitusjohtaja, Q-Trading Oy
+358 45 129 5477
olli@havunen.fi
www.havunen.fi

Risto Pasanen, toimitusjohtaja, Gredi Oy
+358 40 849 2620
risto.pasanen@gredi.fi
www.gredi.fi

 

Havusen asiakkaita ovat muiden muassa Veikkaus ja Volkswagen Center. Gredin asiakkaisiin kuuluu yli 130 menestyvää brändinhaltijaa, muiden muassa KONE, Gustav Paulig ja Sanoma.

Käy tutustumassa Gredin muihin kiehtoviin asiakastarinoihin.

Gredin myyntitiimi kasvaa

Kaapo Korhonen myynti- ja projektipäälliköksi

Tradenomi Kaapo Korhonen on nimitetty Gredin myynti- ja projektipäälliköksi 4.9.2018 alkaen. Kaapo on tehnyt aiemmin ratkaisumyyjän tehtäviä ICT-alalla. Kaapo asuu Keravalla perheensä kanssa ja harrastaa golfia ja perhokalastusta.

Kaapon yhteystiedot löydät tästä:

Kaapo Korhonen
Myynti- ja projektipäällikkö
Matkapuhelin: 040 667 0661
Sähköposti: kaapo.korhonen@gredi.fi

 

Lauri Hirvonen myynti- ja projektipäälliköksi

Kauppatieteiden maisteri Lauri Hirvonen on nimitetty Gredin myynti- ja projektipäälliköksi 17.9.2018 alkaen. Laurilla on yli kymmenen vuoden kokemus b-to-b-myynnistä ohjelmisto-, mobiilimaksu-, tele- ja koulutusalalla. Lauri liikkuu jollain tavoin useimpina päivinä, muun muassa pallon perässä juoksemalla, retkeilemällä ja talvella harrastamalla vapaalaskua.

Laurin yhteystiedot löydät tästä:

Lauri Hirvonen
Myynti- ja projektipäällikkö
Matkapuhelin: 044 554 1640
Sähköposti: lauri.hirvonen@gredi.fi

 

Tarja Finni avainasiakaspäälliköksi

Tarja Finni on nimitetty Gredin avainasiakaspäälliköksi 1.8.2018 alkaen. Tarjalla on yhteensä yli 20 vuoden monipuolinen työkokemus broadcast-liiketoiminnasta, mediasta, mainonnasta ja visuaalisten sisältöjen suunnittelusta sekä tuotannosta. Tarja on tehnyt töitä asiakkuus- ja projektipäällikkönä TV-yhtiöistä aina pieniin start-uppeihin. Meidän Tarja on helposti innostuva karjalainen ikiliikkuja, jonka kanssa juttu luistaa ja hommat hoituvat. Tarja kertoo myös olevansa synnynnäisen utelias uutisfriikki ja journalististen sisältöjen suurkuluttaja.

Vapaa-ajallaan Tarja harrastaa vauhtilajeja moottorilla ja ilman.

Laurin yhteystiedot löydät tästä:

Tarja Finni
Avainasiakaspäällikkö
Matkapuhelin: 0400 249 712
Sähköposti: tarja.finni@gredi.fi

 

Kiinnostuitko palvelustamme? Lue lisää palvelustamme: www.gredi.fi

Kaikki käännökset suoraan Gredin palvelusta

Gredin asiakkailla on loistavat mahdollisuudet saada kaikki käännöstyöt ja kieliversiot valmiiksi laadukkaasti ja nopeasti, koska Gredi tekee yhteistyötä Transfluentin kanssa. Jokainen Gredin asiakas voi tilata Content Hub -palveluunsa Tilaa käännös -nappulan Gredin Matti Tammisalolta tai Risto Pasaselta. Sen jälkeen käännösten tilaus hoituu Content Hubissa nopeasti painamalla Tilaa käännös -nappulaa. Sitten vain valitset halutut kielet, ja palvelu näyttää automaattisesti hinnan sekä toimitusajan.

Valttina helppo käyttö, nopeus, luotettavuus ja laatu

Transfluentin myyntijohtaja Janne Viinikainen kertoo, että Transfluentin suurimmat kilpailuvaltit ovat palvelun helppo käyttö ja erittäin nopea, laadukas käännöstyö.

”Perinteisissä käännöstoimistoissa ensin projektipäällikkö ottaa työt vastaan. Gredin palvelussa Transfluentin kääntäjät ottavat työt suoraan vastaan. Transfluentilla on kääntäjiä ympäri maailmaa, eri aikavyöhykkeissä. Niinpä parhaassa tapauksessa iltakymmeneltä käännöspalveluun laitettu käännöstyö on markkinointijohtajalla valmiina seuraavan työpäivän aamuna kahdeksalta”, Janne Viinikainen kertoo.

Meillä on NDA:t eli salassapitosopimukset kaikkien kääntäjiemme kanssa. Luottamukselliset tiedot säilyvät kääntäjiemme takana varmasti. Varsinkin suuret kansainväliset yritykset ovat erittäin tarkkoja siitä, että heidän liiketoimintakriittisiä tietojaan kääntävät NDA:n alaiset kääntäjät”, Janne Viinikainen painottaa.

Brändinhallintaa ja termistönhallintaa samalla palvelulla

”Meillä käännöstyötä tekevät ihmiset. Jokainen kääntäjämme on huolella valikoitu ja testattu ammattikääntäjä. Hoidamme käännöstyöt yli sadalle kieliparille. Kielipari on esimerkiksi suomi-kiina tai englanti-saksa. Kielivalikoima on vaativimmillekin asiakkaille kattava”, kertoo Janne Viinikainen.

”Meillä on käytössä asiakaskohtainen käännösmuisti ja termipankki, joka takaa sen, että yrityksen erikoistermistö on sellainen kuin pitää, ja se pysyy käännöstyöstä toiseen hallittuna ja yhtenäisenä”, Janne Viinikainen sanoo.

Suuret brändinhaltijat asiakkaina

”Transfluentin asiakkaina on Suomen merkittävimmät brändinhaltijat. Asiakaskuntaan kuuluu peliyhtiöitä, lentoyhtiöitä, lakitoimistoja, puhelinvalmistajia, teleoperaattoreita, biotekniikkayrityksiä, teollisuusyrityksiä ja oppilaitoksia, muiden muassa”, listaa Janne Viinikainen. ”Asiakkaitamme yhdistää kansainvälinen toiminta ja sitä kautta tulevat monenlaiset käännöstarpeet.”

Hoidat kaikki käännöstyöt Gredin palvelun kautta

Gredi Content Hubin Tilaa käännös -palvelu on helppo ja kätevä käyttää. ”Gredin ja Transfluentin yhteistyö toimii erityisen hyvin, koska me molemmat toimimme digitaalisessa maailmassa nopeasti, 100% hyvillä prosesseilla ja virtaviivaisella konseptilla”, sanoo Janne Viinikainen. ”Siitä on suuresti hyötyä ja kilpailuetua markkinoilla meidän molempien asiakkaille.”

Standardirajapinnat

Gredi tarjoaa käyttöösi standardirajapinnat, joiden avulla vaihdat tietoa digitaalisen aineistonhallinnan ja muiden liiketoimintajärjestelmiesi välillä. Saat meiltä valmiit liittymät moniin suosittuihin tuote-, asiakas- ja liiketoimintatiedon hallintajärjestelmiin. Saat meiltä integraatiot myös muihin käännösjärjestelmiin. Gredi huolehtii puolestasi myös aineiston julkaisusta esimerkiksi sosiaaliseen mediaan, verkkokauppaan tai muihin liiketoimintajärjestelmiin.

 

Kysy lisää:

Matti Tammisalo, myyntijohtaja, Gredi Oy
+358 50 583 8319
matti.tammisalo@gredi.fi

Risto Pasanen, toimitusjohtaja, Gredi Oy
+358 40 849 2620
risto.pasanen@gredi.fi

Transfluent Oy, asiakaspalvelu
+358 9 231 630 84
www.transfluent.com

Tutustu myös Gredin asiakastarinoihin.


Transfluent on kansainvälinen käännöstoimisto, joka toimii paikallisesti. Meidän ammattikääntäjämme kääntävät tarkasti ja huolella tiedostosi sekä tekstisi omalle äidinkielelleen.

Uusi Digiviisaan pikaopas datanhallintaan on ilmestynyt!

Tilaa omasi heti!

Uudesta Datanhallinnan pikaoppaassamme saat tietoa miten sinun kannattaa vaalia sähköistä omaisuuttasi ja miten varmistat sen arvon kasvamisen ja säilymisen.

Kerromme miten hallitset tietoa ja digitalisoit prosessejasi. Olemme listanneet oppaaseen myös muutamia keinoja ja vinkkejä, joiden avulla pääset nopeasti vauhtiin.

Tilaa oppaasi täältä.

 

Gredi on Suomen johtava digitaalisen aineistonhallinnan yritys. Gredi on osa itsenäistä, kotimaista ja vakavaraista Sontek-konsernia. Lue lisää Gredistä ja Gredin loistavista asiakkaista osoitteessa www.gredi.fi

Tutustu asiakastarinoihimme tästä.

Tarja Finni avainasiakaspäälliköksi

Tarja Finni on nimitetty Gredin avainasiakaspäälliköksi 1.8.2018 alkaen. Tarjalla on yhteensä yli 20 vuoden monipuolinen työkokemus broadcast-liiketoiminnasta, mediasta, mainonnasta ja visuaalisten sisältöjen suunnittelusta sekä tuotannosta. Tarja on tehnyt töitä asiakkuus- ja projektipäällikkönä TV-yhtiöistä aina pieniin start-uppeihin. Meidän Tarja on helposti innostuva karjalainen ikiliikkuja, jonka kanssa juttu luistaa ja hommat hoituvat. Tarja kertoo myös olevansa synnynnäisen utelias uutisfriikki ja journalististen sisältöjen suurkuluttaja.

Vapaa-ajallaan Tarja harrastaa vauhtilajeja moottorilla ja ilman.

Kiinnostuitko palvelustamme? Lue lisää palvelustamme: www.gredi.fi

Tarjan yhteystiedot löydät tästä:

Tarja Finni
Matkapuhelin: 0400 249 712
Sähköposti: tarja.finni@gredi.fi

Gredi sai Kauppalehden Menestyjät 2018 -sertifikaatin

Iloisena ja ylpeänä ilmoitamme, että Gredi Oy:lle on myönnetty Kauppalehden Menestyjät 2018 –sertifikaatti.

Sertifikaatin mukaan Gredi on taloudellisen suorituskykynsä perusteella analysoitu menestyjäyritykseksi. Menestyjä-sertifikaatin saaneen yrityksen ominaisuuksia ovat:

  • vakiintunut toiminta
  • vakaa kasvukehitys
  • hyvä tulos ja kannattavuus
  • vahva rahoitusrakenne
  • jatkuvan toiminnan turvaava maksuvalmius

Tunnuslukuvertailujen perusteella Gredi on sijoittunut sekä kaikkien suomalaisten yritysten että oman toimialansa parhaimpien yritysten joukkoon. Menestyjä 2018 -luokitukset perustuvat tilikausiin, jotka ovat päättyneet 2017/06–2018/05.

Gredin toimitusjohtaja Risto Pasanen sanoo, että hän on ylpeä ja kiitollinen Gredin tiimin aikaansaamasta menestyksestä. ”Me koko Gredin tiimi kiitämme Kauppalehden Menestyjät 2018 -sertifikaatin kunnioitettavia allekirjoittajia, Kauppalehden vastaavaa päätoimittajaa Arno Ahosniemeä ja Alma Talentin toimitusjohtajaa Juha-Petri Loimovuorta. Menestyksestämme kiitämme myös loistavia asiakkaitamme, joiden kanssa on ilo tehdä töitä. Meille asiakkaidemme hyvinvointi, kasvu ja menestys on tärkeää”, sanoo Risto Pasanen.

Lue lisää…

 

Digiviisaus kasvuun aineistonhallinnalla

Yritykset omistavat valtavasti digitaalista aineistoa, mutta eivät aina digiviisautta. Arki helpottuu ja aikaa säästyy, kun älykäs aineistonhallinta, tehokas brändihallinta sekä automatisoitu integraatio otetaan strategisesti käyttöön. Gredin toimitusjohtaja Risto Pasanen näkee, että käyttäjät hyötyvät monin tavoin.

Lue koko Helsingin Sanomien Digitalisaatio-liitteessä julkaistu juttu tästä.

Dynaamiset tuotepohjat helpottavat kaikkien kampanjatyötä

Julkinen ja kaikille avoin palvelu innostaa puoluetyöhön

SDP on tehnyt näyttävän markkinointiteon puolueväkensä työn edistämiseksi: SDP antaa omilla nettisivuillaan jäsenilleen mahdollisuuden tehdä itse helposti omia kampanjamateriaalejaan. Palvelu on julkinen ja kaikille avoin, ja sen sydämenä sykkii Gredi Content Hub.

”Näin rohkea teko on tuonut paljon hyvää tulosta”, kertoo SDP:n digitaalisten palvelujen kehittäjä Jarkko Piirainen.

Käy lukemassa koko asiakastarina tästä.

 

 


Suomen Sosiaalidemokraattinen puolue SDP on noin 40 000 jäsenen koko maan kattava puolue. SDP:n ihanteena on yhteiskunta, jossa vapaus voittaa alistamisen, humaanisuus suvaitsemattomuuden ja oikeudenmukaisuus itsekkyyden. Puolueelle tärkeää on työ ja työelämä, julkiset palvelut ja turvalliset asuinympäristöt, heikoimmista huolehtiminen, ympäristöongelmien poistaminen sekä sivistyksen vaaliminen.

Anne Jallow vastaamaan Gredin viestinnästä ja mediasuhteista

Anne Jallow vastaamaan viestinnästä ja mediasuhteista

Anne Jallow on nimitetty 4.6.2018 alkaen vastaamaan Gredi Oy:n viestinnästä ja mediasuhteista. Anne on viestinnän timanttinen ammattilainen, jolla on yli 20 vuoden kokemus reipasta kasvua tekevien menestysyritysten viestinnän ja markkinoinnin johto-, suunnittelu- ja toteutustehtävistä, sekä päätoimittajan, toimittajan ja viestintäkonsultin töistä. Anne on auttanut positiivisen ja innostavan asenteensa sekä vaikuttavan viestinnän avulla kotimaisia ja kansainvälisiä yrityksiä start-upeista maailman markkinajohtajiin. Vapaa-ajallaan Anne rakastaa elokuvia ja luonnossa liikkumista.

Kiinnostuitko palvelustamme? Lue lisää palvelustamme: www.gredi.fi

Annen yhteystiedot löydät tästä:

Anne Jallow
Matkapuhelin: 040 5302 101
Sähköposti: anne.jallow@gredi.fi

Asiakastarinamme: Holiday Club Resorts

Holiday Club Resorts ja Gredi yhteistyössä

Holiday Club Resorts tarjoaa verkkosivuillaan tuhansia eri majoitusvaihtoehtoja ja kaikki kohteet esitellään verkkosivuilla kattavasti tyylikkäillä kuvilla ja markkinoinnin tuottamilla muilla sisällöillä. Kun kuvia on paljon, on niitä helpompi hallita modernin aineistonhallinnanratkaisun kautta kuin verkkosivujen julkaisujärjestelmissä.

Holiday Club Resorts hyödyntää kohteiden markkinoinnissa Gredin dynaamista ratkaisua, jonka avulla erilaisia digitaalisia aineistoja voidaan muokata paikallisesti brändihallituiksi markkinoinnin sisällöiksi. Oli kyseessä painettu tai sähköinen markkinointimateriaali, voidaan lopullinen sisältö tuottaa nyt aina tarpeen mukaan suoraan kohteessa ja paikallisen henkilöstön toimesta, brändiohjeistuksien mukaisesti.

 

Käy lukemassa koko asiakastarina tästä.

Sinebrychoff ja Gredi laajentavat yhteistyötä

Sinebrychoff keskittää kaiken digitaalisen aineistonhallinnan Grediin

Sinebrychoff ja Gredi laajentavat yhteistyötä

Sinebrychoff haluaa lisää tehokkuutta markkinointiin ja viestintään sekä hallittua brändin johtamista oman organisaation ja asiakkaiden välisessä kommunikaatiossa. Sinebrychoffin ravintola-asiakkailleen tarjoama dynaamisen aineistonhallinnan ratkaisu täydentyy Gredi ContentHub -kokonaisuudella, johon Sinebrychoff keskittää kaiken digitaalisen aineistonhallinnan.

”Meillä on ollut perinteinen aineistopankki jo iät ja ajat. Halusimme ottaa lisää tehoja irti digitaalisesta aineistonhallinnasta ja meille tuli myös tarve luopua päällekkäisistä ratkaisuista.  Haussa oli moderni ratkaisu, joka pystyy täyttämään tämän päivän digitaalisen kommunikaation ja sisältöjen tarpeet”, sanoo Sinebrychoffin Brand Activation Manager Tuuli Kajaani.

Historiansa aikana Sinebrychoffille on syntynyt paljon erilaista kuva-aineistoa. Gredi ContentHub toimii myös Sinebrychoffin digitaalisena arkistona, jonka kautta yhtiön pitkä perinne välittyy digitaalisena omaisuutena tietoturvallisesti seuraaville sukupolville.

”Valitsimme Gredin, koska heillä oli esittää hyviä referenssejä toimivista kokonaisuuksista. Myös oma aikaisempi kokemus Gredin palvelusta, heidän tapansa toimia ja ottaa koppia tarpeistamme vakuuttivat”, jatkaa Tuuli Kajaani.

”Kiitämme Sinebrychoffia luottamuksesta ja käärimme innolla hihat ylös yhteistyömme laajentumisen merkeissä. Samalla toivotamme Sinebrychoffin tiimiläiset ja koko heidän digitaalisen aineistonsa tervetulleiksi Grediin. Tulemme pitämään siitä hyvää huolta ja tekemään kaikkemme, jotta olemme luottamuksen arvoisia”, sanoo Gredin toimitusjohtaja Risto Pasanen.

Lisätietoja antavat mielellään:

Tuuli Kajaani, Brand Activation Manager, Sinebrychoff Oy Ab
+358 44 5155 375, tuuli.kajaani@sff.fi
www.sinebrychoff.fi

Risto Pasanen, toimitusjohtaja, Gredi Oy
+359 40 849 2620, risto.pasanen@gredi.fi
www.gredi.fi

Käy tutustumassa myös muihin asiakastarinoihin.


Sinebrychoff on Suomen johtava panimo, joka valmistaa oluita, siidereitä sekä virvoitus- ja energiajuomia, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia.

Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff valmistaa Coca-Colan juomat Suomessa. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.

Gredi toteutti Sanomien DigiArkiston ja arkistoi Sanoman kruununjalokivet

Gredi toteutti Sanomien DigiArkiston ja arkistoi Sanoman kruununjalokivet

Gredi arkistoi Sanomien kruununjalokivet toteuttamalla heille Sanoman uuden DigiArkiston, joka on integroitu toimituksen järjestelmiin.

”DigiArkisto on meille kriittinen sisältöpalvelu, jonka pitää toimia kaikissa tilanteissa. Alusta on vakaa ja käytön nopeutumishyödyt näkyvät jo nyt selvästi. Siksi suosittelen Gredin toimintamallia.”, toteaa Sanomien Sami Majaniemi.

Lue koko tarina tästä.

 

Etsimme juuri nyt loistotyyppiä!

Digitaalisen aineistonhallinnan manageri
”Digital Asset Management and Content Hub Manager”

Gredi rekrytoi lisää ammattilaisia joukkoonsa. Tarvitsemme nyt Gredi Content Hub Manageria joukkoomme.

Tehtävässä toimit ”Gredi Content Hub Tiimin” avainpelaajana asiakkaidemme tarpeiden ja arvojen toteuttajana sekä tuottajana heidän digitaalisten materiaalien ja lisäarvotietojen tuotannossa sekä niiden hallinnassa. Tuotat asiakkaillemme selkeää säästöä ja tuottoa omalla proaktiivisella työlläsi koko tiimin voimin sekä digiviisaiden palveluidemme avulla asiakassuhteita ja asiakaskokemusta kasvattaen.

Katso rekrytointi-ilmoituksemme tästä?

Hartwall ja Gredi aloittivat yhteistyön!

Hartwall tukee asiakkaidensa myyntiä Gredin dynaamisella sisällönhallinnan ratkaisulla

Hartwall ja Gredi aloittivat yhteistyön!Hartwall haluaa panostaa omien ravintola-asiakkaidensa paikallisen myynnin ja markkinoinnin edistämiseen. Se etsi ratkaisua, joka mahdollistaisi markkinoinnin aineistojen ja sisältöjen kattavan ja reaaliaikaisen jakelun sekä dynaamisen ja asiakaskohtaisen muokkauksen. Tarve tuli vielä ajankohtaisemmaksi, kun uusi alkoholilainsäädäntö antaa ravintoloille enemmän mahdollisuuksia markkinoida tuotteitaan ja palveluitaan.

Meillä on paljon asiakkaita ympäri Suomea, joilla kaikilla on omat tarpeensa paikallisen myynnin edistämisessä. Miten tukea heitä kaikkia yksilöllisesti ja samalla pitää huolta, että kaikki sisällöt ovat aina brändimme mukaisia? Siinä meidän spesifi tarpeemme, johon haimme ratkaisua”, sanoo Hartwallin Asiakasmarkkinointipäällikkö Tiina Happonen.

Kartoitimme monia erilaisia toimijoita ja Gredi valikoitui joukosta täysin ylivoimaisella ratkaisullaan. Dynaamisuus, helppokäyttöisyys, brändinhallinta, prosessin tekninen toimivuus ja tietoturvallisuus – siinä meidän päätöksentekokriteerimme ja syymme valita Gredi. Startti on ollut hyvä ja asiakkaidemme palaute rohkaisee kehittämään tätä edelleen ”, jatkaa Happonen.

Gredin dynaaminen sisällönhallinnan ratkaisu soveltuu erityisesti yrityksille, joilla on paljon jälleenmyyjiä, jakelijoita tai muu verkosto, jolla on tarve hyödyntää yrityksen myynnin ja markkinoinnin aineistoja ja sisältöjä reaaliaikaisesti, yksilöllisesti ja brändihallitusti.

”Olemme iloisia ja ylpeitä, että Hartwall valitsi juuri meidät. Uskomme, että pystymme vastaamaan haasteeseen ja että tuomme Hartwallin markkinointiin juuri heidän etsimiään ratkaisuja. Olemme toteuttaneet näitä dynaamisen sisällönhallinnan ratkaisuja jo useille eri toimialoille ja asiakkaille”, sanoo Gredin toimitusjohtaja Risto Pasanen.

Lisätietoja:

Tiina Happonen, Asiakasmarkkinointipäällikkö, Hartwall Oyj

Risto Pasanen, toimitusjohtaja, Gredi Oy

MicroMedia ja Gredi tiiviiseen yhteistyöhön!

MicroMedia ottaa käyttöön Gredin tuottaman ”Digiviisaan” aineiston- ja sisällönhallintaratkaisun

MicroMedia tarjoaa asiakkailleen monipuolisia markkinoinnin palveluja. Sisältömarkkinointi ja siihen liittyvä sisältöjen suunnittelu, tuotanto ja julkaisu vaativat toimivia toimintatapoja, työkaluja sekä järjestelmiä, jotka mahdollistavat älykkään ja tehokkaan prosessin.

”Meillä oli tarve saada asiakkaidemme markkinoinnin aineistot yhteen paikkaan, paremmin hallinnoitavaksi ja prosessiin, joka helpottaa sekä meidän että asiakkaidemme päivittäistä työtä. Toki myös ratkaisu, joka on kustannustehokas ja tietoturvallinen”, kertoo MicroMedian tuotannosta vastaava Lisa Leinonen.

Gredin tarjoama ratkaisu MicroMedialle on aineistonhallinnan sijaan enemminkin markkinoinnin sisältöjen hallinnan ratkaisu. Kuvat, tekstit, videot, äänet, erilaiset tiedostot ja formaatit muuttuvat aineistoista sisällöiksi, kun ne luovassa prosessissa muokataan asiakkaiden brändin ja strategian mukaisiksi, eri kanavissa julkaistaviksi sisällöiksi.

”Kartoitimme erilaisia aineistonhallinnan vaihtoehtoja, sekä kotimaisia että ulkomaisia. Valinta oli meille helppo, sillä Gredi tarjosi mahdollisuuden omassa järjestelmässään ”Gredi Content Hub” tuottaa dynaamisesti sisältöjä, joita asiakkaamme pystyvät itse brändihallitusti jatkojalostamaan. Gredillä on positiivinen jatkuvan kehittämisen ote asioihin. Tämä oli meille tärkeää, koska jatkuvasti muuttuvassa markkinoinnin ympäristössä pitää pystyä ketterästi luomaan uusia innovaatioita”, jatkaa Lisa Leinonen.

”Kiitämme MicroMediaa luottamuksesta ja mielenkiintoisen yhteistyön käynnistämisestä. Tarjoamme heidän käyttöönsä koko tiimimme vahvan osaamisen ja markkinoiden kehittyneimmän ja jatkuvasti uusiutuvan palvelukokonaisuuden, sekä yhdessä oppimisen innon ratkaista asiakkaiden haasteet ja odotukset yhä paremmin. Lähdimme ketterästi liikkeelle MicroMedian omista sisäisistä tarpeista ja luomme heille palvelukokonaisuuden ”MicroMedia Content Hub -palvelun”, jolla voi tarjota yhä parempia markkinointiprosesseja heidän asiakkailleen.
Uskon, että yhdessä luomme lisää vaikuttavaa hyötyä molempien liiketoimintaan. Olemme todella tyytyväisiä MicroMedian tavasta toimia ja tarjota meille heidän vahvaa strategista ja operatiivista osaamistaan meidän markkinointiimme”, kertoo Risto Pasanen.

Lisätietoja yhteistyöstä antavat:

Risto Pasanen, toimitusjohtaja, puh. 040 849 2620, risto.pasanen@gredi.fi

Petri Ojanen, strategisti, 040 582 3657, petri.ojanen@micromedia.fi

Gredi onnittelee tuoreita suomalaisia olympiamitalisteja!

Loistavaa Suomi!

Tulevana viikonloppuna 2.-4.3.2018 kilpaillaan Salpausselällä Lahti Ski Games -tapahtumassa maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn maailmancup -pisteistä. Mukana tapahtumassa ovat tuoreet suomalaiset olympiamitalistit ja suuri joukko muita maailman hiihto- ja mäkihyppytähtiä. Mukana on myös Suomen Hiihtoliiton pitkäaikainen kumppani Gredi.

Suomen Hiihtoliitto ja Gredi ovat tehneet pitkäaikaista yhteistyötä. Gredin tarjoaman kotimaisen ja dynaamisen aineistonhallinnan ratkaisun avulla Hiihtoliitto pystyy ohjaamaan markkinoinnin ja viestinnän resurssit tehokkaaseen käyttöön. Aineistot siirtyvä verkkolevyiltä hyvään talteen ja kaikkien osallisten saataville. Kustannussäästöjä syntyy myös siitä, että dynaamisten aineistopohjien ansiosta jokaista asiaa ei tarvitse aina teettää talon ulkopuolella.

Digitaalinen aineistonhallinta tukee Hiihtoliiton brändinhallintaa ja uudistetun brändin jalkautusta. Myös lehdistölle on helppo tarjota aina oikeat ja uusimmat aineistot, joissa on lisäksi oikeat partnerit näkyvillä.

Tulevan viikonlopun tapahtumassa Salpausselällä kilpailevat tuoreet suomalaiset olympiamitalistit Iivo Niskanen ja Krista Pärmäkoski. Mukana kannustamassa on myös Gredi.

Onnea Iivo, Krista ja Suomi!

 

Kiinnostuitko palvelustamme? Lue lisää palvelustamme: www.gredi.fi

Nimityksiä Gredissä

Kari Lehtinen aloittaa Gredillä

Kari Lehtinen on nimitetty Gredi Oy:n Digital Asset Management Specialistiksi 5.2.2018 alkaen. Karin toimenkuvaan kuuluvat monipuoliset tuotannon tehtävät. Karilla on vahvan digitaalisen aineistonhallinnan osaamisen lisäksi myös lähes 20 vuoden kokemus markkinoinnin ja mainonnan saralla. Karin aikaisempia rooleja ovat olleet mainonnan ja markkinoinnin yrittäjänä, konsulttina ja freelancerina toimiminen.

Karin harrastuskalenteri koostuu monipuolisesta liikunnasta kuten kamppailulajista sekä veneilystä ja järjestötoiminnasta.

Kiinnostuitko palvelustamme? Lue lisää palvelustamme: www.gredi.fi

Nimityksiä Gredissä

Yasmina Koivisto on nimitetty Gredi Oy:n johdon assistentiksi 27.11.2017 alkaen. Yasminan toimenkuvaan kuuluu mm. toimitusjohtajan tehtävien ja eri toimintojen tukeminen. Koulutustaustaltaan Yasmina on liiketalouden tradenomi ja hän on työskennellyt aikaisemmin asiakaspalvelutehtävissä ja rahoitusalalla. Vapaa-ajallaan Yasmina viihtyy liikunnan ja ystävien parissa.

Jouni Saarikoski on nimitetty Gredi Oy:n projektipäälliköksi 18.12.2017 alkaen. Jounin vastuualueet ovat monipuoliset projekti- ja myyntipäällikön työt. Jouni on koulutukseltaan IT-tradenomi ja hän on toiminut aikaisemmin mm. palvelupäällikkönä ja myyntiedustajana rahoitusalalla. Jounin harrastuksiin kuuluvat liikunta ja koiran ulkoiluttaminen.

Jukka Lepikkö on nimitetty Gredi Oy:n projektipäälliköksi 18.12.2017 alkaen. Jukan tehtäviä ovat myynti- ja projektipäällikön työt. Taustaltaan Jukka on kauppatieteiden ylioppilas ja hän on toiminut aikaisemmin yrittäjänä viidentoista vuoden ajan. Lisäksi hän on toiminut myymäläpäällikkönä, ohjelmakoordinaattorina sekä kehitys- ja asiakaspäällikkönä. Jukka on liikunnallinen persoona ja hänen erityinen intohimonsa on mailapelit.

Kiinnostuitko palvelustamme? Lue lisää palvelustamme: www.gredi.fi

Jounin ja Jukan yhteystiedot löydät tästä:

Jouni Saarikoski
Matkapuhelin: 040 689 7376
Sähköposti: jouni.saarikoski@gredi.fi

Jukka Lepikkö
Matkapuhelin: 050 327 2971
Sähköposti: jukka.lepikko@gredi.fi

Gredi tekee Auto- ja Liikennegaalan kuvista modernit tapahtumabrändätyt kuvat

Auto- ja Liikennegaala kokoaa 13.12.2017 yhteen auto- ja liikennealojen toimijat viettämään yhteistä iltaa palkitsemisten, tunnustusten ja huippuviihteen parissa. Aiemmin Vuoden Auto Suomessa -nimellä tunnettu gaala on osa virallista Suomi 100 -ohjelmaa.

Gredi toimii tapahtuman yhteistyökumppanina ja tuottaa tapahtuman osallistujille ikimuistoisen
ja modernit bärndätyt tapahtumakuvat. Gaalan aikana otetut kuvat brändätään ja tallennetaan Gredin aineistonhallintapalveluun sekä jaellaan gaalavieraille personoitujen pöytäseuruekoodien avulla. Näin jokainen saa tapahtumasta mukaansa mukavan muiston huippukuvaajien ottamina ja tapahtuma brändättyinä kuvina.

Gredin erikoispalvelu on ollut huippumenestys monessa tapahtumassa. Suomen Urheilugaalan, Kulttuurigaalan ja monen muun tapahtuman järjestäjät sekä osallistujat ovat ottaneet Gredin palvelun innolla vastaan.

Tämä Gredin aineistonhallintapalvelun ominaisuus on tarjolla kaikille tapahtumanjärjestäjille. Kuvat ja muut materiaalit voi itse näppärästi tallentaa aineistonhallintapalveluun tai Gredin tiimi voi tehdä sen puolestasi täyden palvelun pakettina. Jos sinulla ei vielä ole Gredin aineistonhallintapalvelua, saat sen käyttöösi jatkuvana palveluna tai kertaluonteisesti yhtä tapahtumaasi varten.

Lue lisää Auto- ja Liikennegaalasta sekä Gredin palvelusta.

Kiinnostuitko palvelustamme? Ota yhteyttä myynti@gredi.fi tai soita Matti Tammisalolle (p. 050 583 8319)

Syöpäjärjestöt ja Gredi aloittivat yhteistyön

Syöpäjärjestöt ja Gredi yhteistyöhönSyöpäjärjestöt otti lokakuussa harppauksen eteenpäin digitaalisessa aineistonhallinnassa valitsemalla Gredin palvelut. Gredin digiviisaan ratkaisun avulla Syöpäjärjestöjen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset sekä alueyhdistykset ympäri Suomea pystyvät hyödyntämään ajantasaisia ja brändiohjeistojen mukaisia materiaaleja työssään. Brändin, kampanjoiden ja digitaalisen omaisuuden sujuvampi käsittely on merkittävä rakennuskivi yhteistyölle. Uusitulla materiaalipankilla Syöpäjärjestöt tavoittelee tehokkuutta markkinoinnin ja viestinnän eri työvaiheissa.

”Odotamme jo milloin pääsemme hyödyntämään Gredin palveluita. Ne helpottavat erityisesti materiaalien hallintaa, uudelleen käyttöä ja jakamista. Yhä useampi työntekijä ja yhteistyökumppani voi itse hakea materiaalit pankista ja näin meidän viestijöiden resursseja vapautuu muihin tehtäviin” , kertoo Anu Kytölä Syöpäjärjestöjen viestinnästä.

Syöpäjärjestöt on Suomen suurimpia kansanterveysjärjestöjä, jolla on yli 120 000 jäsentä. Syöpäjärjestöt tukee ja kuntouttaa syöpää sairastavia ja heidän läheisiään, tiedottaa syöpää ehkäisevistä ja terveyttä edistävistä asioista, pitää yllä rekisteriä syöpätaudeista ja joukkotarkastuksista ja myöntää varoja syöpätautien tieteelliseen tutkimukseen. Syöpäjärjestöihin kuuluu Suomen Syöpäyhdistys ja sen 18 jäsenjärjestöä, Syöpäsäätiö ja Suomen Syöpärekisteri.

Lisätiedot:
Anu Kytölä, viestinnän asiantuntija, Syöpäsäätiö
+358 50 382 8968, anu.kytola@cancer.fi
www.syopajarjestot.fi

Olivia Kuusinen, avainasiakaspäällikkö, Gredi Oy
+359 40 156 3112, olivia.kuusinen@gredi.fi
www.gredi.fi

Kotipizza Group ja Gredi yhteistyöhön

Kotipizza ja Gredi yhteistyöhönKotipizza Group otti lokakuussa 2017 käyttöön Gredin tuottaman brändin- ja aineistohallintapalvelun. Kotimainen, digiviisas palvelu mahdollistaa Kotipizza Groupin brändien – Kotipizzan, Chalupan ja Kotipizza Gon – digimateriaalien ja niihin älykkäästi kytkettyjen tietojen ketterän saatavuuden ja käytettävyyden.

Brändin, sidosryhmien ja digitaalisen omaisuuden sujuvampi käsittely on merkittävä hyötyajuri yhteistyölle. Kotipizza Group tavoittelee rakennetulla aineistopankilla tehokkuutta ja resurssisäästöjä markkinoinnin ja viestinnän eri työvaiheissa.

“Haluamme kehittää digiviisasta toimintatapaamme sekä brändiemme ja aineistojemme hallintaa. Samalla uudistamme ja selkiytämme työtapoja. Näin ohjaamme yhä paremmin Pohjoismaiden suurinta pizzaketjua”, kertoo Kotipizza Oyj:n markkinointijohtaja Kaisa Karjalainen.

”Uuden aineistopankin avulla voimme hallita digiaineistojamme jouhevammin ja räätälöidä niitä kuhunkin brändiin ja kanavaan sopiviksi. Kaikki aineistot eri versioineen löytyvät samasta paikasta käyttövalmiina. Myös niiden jakaminen ja julkaiseminen helpottuu. Palvelu tehostaa sekä markkinointiviestinnän tekijöiden että franchising-yrittäjien työtä Kotipizzassa”, hän jatkaa. Gredin monipuolisen verkkopalvelun käyttö on selkeää ja toimivaa myös mobiililaitteilla.

”Arvostamme grediläisten palvelualttiutta ja alan osaamista, jonka olemme todenneet yhteistyömme aikana”, sanoo Karjalainen. Kotipizza Groupin missio on tehdä maailmasta parempi paikka pizza kerrallaan. Kotipizza Group koostuu yksiköistä, joilla on vankka osaaminen fast casual -ravintolaliiketoiminnasta. Kotipizza on vuonna 1987 perustettu Pohjoismaiden suurin pizzaketju ja yksi Suomen tunnetuimmista ravintolabrändeistä. Ketjulla on n. 270 ravintolaa, joiden myynti oli vuonna 2016 89,9 miljoonaa euroa. Chalupa meksikolaistyyppinen fast casual -ketju, ja Helsinki Foodstock konsernin oma hankinta- ja logistiikkayhtiö. Kotipizza Group on julkinen yhtiö ja sen osakkeet on listattu Nasdaq OMX Helsingin päälistalle.

Lisätiedot:

Kaisa Karjalainen, markkinointijohtaja, Kotipizza Oyj
+358 50 592 578, kaisa.karjalainen@kotipizza.fi
www.kotipizzagroup.com

Risto Pasanen, toimitusjohtaja, Gredi Oy
+359 40 849 2620, risto.pasanen@gredi.fi
www.gredi.fi

Tervetuloa Gredin aamuseminaariin 15.11.2017 Hotel Kämpiin

Tervetuloa Gredin aamuseminaariin

Tervetuloa Gredin järjestämään aamuseminaariin, jossa jaamme takuuvarmat vinkit digitaaliseen aineistonhallintaan.

Järjestämme seminaarin asiakkaamme Hotel Kämpin tiloissa keskiviikkona 15.11. klo 8.30–11.30. Puhujina tilaisuudessa KONE, TIVIA, Suunto ja Sanoma.

Tutustu seminaarin ja ilmoittaudu heti mukaan – paikkoja rajoitetusti!

Gredi Mobile laittaa sähköisen omaisuutesi liikkeelle

Gredi MobileÄlypuhelimien ja tablettien aikakaudella työ on muuttunut liikkuvammaksi. Etätyö yleistyy ja yhä useampi viettää työpäivänsä muualla kuin oman työpöytänsä ääressä – asiakkaalla, yhteistyökumppaneilla, avokonttorin eri työtiloissa, kulkuneuvoissa paikasta toiseen siirtymässä. Liikkuva työ lisää myös tarvetta näppärästi mukana kulkeville työvälineille. Gredi ottaa kanssasi loikan kohti liikkuvampaa toimistoa ja tarjoaa digitaalisen aineistonhallinnan palveluunsa Gredi Mobile -lisäosan. Gredi Mobile on älypuhelimeen ladattava sovellus, jonka avulla hallinnoit digitaalista omaisuuttasi kätevästi kännykälläsi – ajasta ja paikasta riippumatta.

 Gredi Mobile liikkuu siellä missä sinäkin

Android- ja iOs-käyttöjärjestelmissä toimiva Gredi Mobile helpottaa aineistonhallinnan palveluusi tallentamasi tiedon hyödyntämistä muuallakin kuin oman tietokoneesi äärellä. Tehostat ja nopeutat aineistonhallinnan prosessejasi, kun Gredi Mobilen avulla pystyt esimerkiksi jakamaan keskustelua täydentävää materiaalia muille osallistujille kesken palaverin – enää ei tarvitse odottaa toimistolle paluuta tai sitä, että ehdit kaivamaan läppärin laukustasi, liittämään sen verkkoon ja kirjautumaan aineistonhallinnan pilvipalveluun.

Gredi Mobilen käyttöönotto on helppoa. Lataat vain sovelluksen puhelimeesi ja kirjaudut sisään Gredin aineistonhallintapalvelun käyttäjätunnuksillasi. Saat kännykkäsi ruudulle kaikki aineistonhallintaasi tallennetut tiedostot ja voit katsella, lisätä, poistaa, jakaa ja julkaista niitä näppärästi Gredi Mobilen avulla. Käytössäsi on myös tehokkaat hakutoiminnot. Sovellus myös muistaa viimeisimmät käyttämäsi hakutermit ja voit käyttää niitä uudestaan vain yhdellä klikkauksella.

Voit myös lisätä uusia tiedostoja aineistonhallintaan esim. kännykkäsi sähköpostiohjelmasta tai kamerasovelluksesta. Tai julkaista aineistosi sosiaalisen median kanavissa tien päältä. Pääset myös muokkaamaan ja täydentämään aineistojesi metadataa.

Dynaamiset tuotepohjat siirtyivät tablettiaikaan

Jos sinulla on aineistonhallintapalvelussamme dynaamisia tuotepohjia, pääset nyt hyödyntämään niitäkin mobiilisti tabletillasi. Et tarvitse tablettiisi erillistä sovellusta – kirjaudu vain selaimella Gredin digitaaliseen aineistonhallintaan. Dynaamisten tuotepohjiesi tablettioptimoidut versiot aukeavat automaattisesti käyttöösi. Voit julkaista brändihallittua, personoitua ja eri jakelukanaviin optimoitua materiaalia juuri sieltä, missä satut kulloinkin tablettisi kanssa liikkumaan. Voit esimerkiksi lähettää asiakkaallesi heti tapaamisenne päätteeksi sähköpostilla personoidut brändihallitut myyntimateriaalit ja jatkotoimenpide-ehdotukset tabletiltasi – vain parilla napin painalluksella.

Tutustu myös Gredi Mobile -minioppaaseemme.

Gredi Mobile tulee saataville lokakuun aikana Apple Store- ja Google Play -sovelluskauppoihin. Jos haluat Gredi Mobilen käyttöösi heti tai haluat kuulla lisää mobiilin aineistonhallinnan hyödyistä liiketoiminnallesi, ota yhteyttä myyntiimme, p. 010 778 7100.

Gredi tukee Kantasolurekisterin tärkeää toimintaa

Gredi tukee
Gredi tukee säännöllisesti lasten ja nuorten hyvinvointia edistävien avustusjärjestöjen toimintaa ja muita tärkeää avustustyötä tekeviä tahoja. Viime vuonna lahjoitimme rahaa nuorten ennalta ehkäisevään päihdetyöhön Raide Ry:lle ja tänä vuonna tuemme vahvasti Suomen Veripalvelun Kantasolurekisteriä heidän äärimmäisen tärkeässä työssään.

Lahjoituksemme avulla Veripalvelun Kantasolurekisteri toteuttaa kudostyypityksiä, joilla varmistetaan, että täysin sopiva kantasolujen luovuttaja ja potilas kohtaavat. Gredi kuuluu myös Kantasolurekisterin ”kantiksiin” eli teemme Kantasolurekisteriä tunnetuksi ja autamme etsimällä rekisteriin sopivia uusia luovuttajia.

Veren kantasolujen siirtoa käytetään hoitona muun muassa silloin, kun aggressiivista ja pahanlaatuista verisyöpää eli leukemiaa ei voida parantaa lääkehoidolla ja elinaikaennuste on lyhyt. Kantasolusiirrossa verisyöpäpotilaan pahanlaatuiset solut pyritään korvaamaan terveillä kantasoluilla. Usein kantasolusiirto on potilaan viimeinen toivo parantua. Yli puolet siirteen saaneista potilaista on parantunut kantasolusiirron avulla.

Lähde Sinäkin mukaan tukemaan Kantasolurekisterin elintärkeää toimintaa ja tee lahjoitus.

Liity samalla mukaan kantasoluluovuttajien rekisteriin!

Lue lisää tästä.

Suomen Kantasolurekisteri on osa Suomen Punaisen Ristin Veripalvelua. Kantasolurekisterissä on Suomessa noin 35 000 jäsentä ja se on osa maailmanlaajuista rekisteriä, jossa on noin 30 miljoonaa vapaaehtoista luovuttajaehdokasta. Rekisteri välittää vuosittain noin 150 kantasolusiirrettä Suomeen ja ulkomaille.

Gredi rekrytoi taas lisää väkeä!

gredi rekrytoiPuhutko sujuvaa bisnestä?

Gredi rekrytoi lisää ammattilaisia joukkoonsa. Osaatko sorvata asiakkaan vaatimuksista rahaa tuottavia ratkaisuja? Tarvitsemme nyt myyntipäällikköä, joka osaa keskustella asiakkaidemme kanssa älykkäästi liiketoiminnan hyödyistä ja tavoitteista. Siis rahasta, myynnin kasvattamisesta ja sen sellaisesta. Katso rekrytointi-ilmoituksemme tästä.

Asiakastarinamme: Management Events

management eventsManagement Events ja Gredi yhteistyössä

Management Events sai digitaalisen aineistonhallinnan ratkaisun, joka mahdollistaa yhtiön tapahtumiin liittyvien myynnin ja markkinoinnin aineistojen dynaamisen tuottamisen, älykkään arkistoinnin ja reaaliaikaisen jakamisen. Aikaisemmin tapahtuma-aineistoja säilytettiin verkkolevyillä ja jaettiin liitetiedostoina. Prosessi oli kankea ja virheiden mahdollisuus aina läsnä. Gredin digiviisaan ratkaisun avulla Management Eventsin myynnin ja markkinoinnin asiantuntijat ympäri maailmaa pääsevät aina hyödyntämään ajantasaisia ja brändiohjeistojen mukaisia aineistoja.

Käy lukemassa koko asiakastarina tästä.

Gredi on nyt Synkka-kumppani

gredi synkkaGS1 Synkka ja Gredi yhteistyössä

GS1:n Synkka-palvelu välittää tuotetietoja ja digitaalisia aineistoja tavarantoimittajilta kaupparyhmille ja muille tuotetietojen vastaanottajille. Synkkaa käyttää yli 650 tavarantoimittajaa ja 50 vastaanottajaa, mukaan lukien Kesko, SOK sekä Tuko.
Synkan vastaanottajina on myös lukuisia HoReCa-toimijoita.

Gredin digitaalinen aineistonhallinta tarjoaa nyt käyttövalmiin rajapinnan GS1:n Synkka-palveluun. Sovelluksemme siirtää ja linkittää tuotekuvasi automaattisesti Synkka-palvelussa oleviin tuotetietoihin. Olemme Synkka-palvelun sertifioitu kumppani. Ratkaisumme on kehitetty ja testattu läheisessä yhteistyössä GS1:n kanssa.

Lisätietoja yhteistyöstä antaa
Risto Pasanen, toimitusjohtaja, Gredi Oy, risto.pasanen@gredi.fi

Senaatti-kiinteistöt ja Gredi käynnistivät yhteistyön

senaatti-kiinteistöt

Senaatti-kiinteistöt ja Gredi yhteistyössä

Senaatti-kiinteistöt ja Gredi aloittivat yhteistyön Gredin digiviisaan aineistonhallintajärjestelmän käyttöönotolla. Digiviisaan kotimaisen kokonaistaloudellisen palvelun avulla Senaatti voi hallita viestinnälliseen käyttöön tarkoitettua digitaalista omaisuutta ja niihin liittyvää erilaista lisäarvotietoa.

“Haluamme kehittää aineistojen hallintaa sekä helpottaa niiden käyttöä. Tavoitteemme on hallita keskitetyllä kokonaispalvelulla markkinoinnin ja viestinnän digiaineistoja: kuvia, videoita, logoja, ikoneja sekä erityyppisiä esitysmateriaaleja. Palvelu helpottaa ja tehostaa meidän senaattilaisten työtä kun aineistoja ja niiden versioita ei tarvitse etsiä eri paikoista. Lisäksi aineistojen hallinta, jakaminen sekä julkaiseminen helpottuvat”, toteaa markkinointikoordinaattori Katri Tulander.

Senaatti on valtionhallinnon työympäristökumppani sekä uusien työnteon tapojen ja työympäristöjen suunnannäyttäjä, jonka keskitetyt ratkaisut auttavat valtionhallintoa tehostamaan toimintaansa ja säästämään toimitilakustannuksissaan. Senaatin monialaiset ammattilaiset huolehtivat valtion kiinteistövarallisuudesta ja sen tehokkaasta käytöstä.

Tutustu tarkemmin Senaatti-kiinteistön toimintaan heidän verkkosivuillaan.

Lisätietoa antavat:

Katri Tulander, markkinointikoordinaattori, Senaatti-kiinteistöt, katri.tulander@senaatti.fi
Risto Pasanen, toimitusjohtaja, Gredi Oy,  risto.pasanen@gredi.fi

Nimityksiä Gredissä

Olivia Kuusinen

Olivia Kuusinen aloittaa Gredillä

Olivia Kuusinen on nimitetty Gredi Oy:n avainasiakaspäälliköksi 27.3.2017 alkaen. Olivian vastuulla on huolehtia Gredin nimetyistä avainasiakkaista, asiakassuhteiden kehittämisestä ja myynnistä. Aiemmin Olivia on työskennellyt Microsoftin, Outokummun ja Accenturen markkinoinnin parissa.
Olivia on kahden pojan äiti, jonka vapaa-aika kuluu ratsastaessa, lenkkeillessä ja lasten kanssa ulkoillessa.

Gredin lahja 100-vuotiaalle Suomelle: Digiviisaan 100 vinkkiä

gredin 100 vinkkiäGredin 100 vinkkiä

Gredi juhlistaa 100-vuotiasta Suomea julkaisemalla kotisivuillaan vuoden 2017 aikana Gredin 100 vinkkiä digiviisaalle päättäjälle, viestinnän ja myynnin ammattilaiselle ja digitaalisen aineistonhallinnan käyttäjälle. Kerromme parhaat vinkkimme digiviisaisiin ratkaisuihin ja integraatioihin, paljastamme tehokkaimmat toimintamallit ja jaamme tietämystämme arjen rutiinejasi helpottavista digitaalisen aineistonhallinnan ominaisuuksista. Tutustu uusimpiin vinkkeihin täällä. Löydät kaikki vuoden aikana julkaistut vinkit täältä.

Gredi ja Cloetta ovat aloittaneet yhteistyön

Cloetta ja Gredi yhteistyössä

Cloetta Suomi Oy cloettaja Gredi Oy ovat solmineet 2/2017 yhteistyösopimuksen digitaalisen aineistonhallinnan käyttöönotosta. Gredi toteuttaa Cloettalle digiviisaan Visual Data Hub -ratkaisun, joka tehostaa Cloettan toimintaa brändihallitusti.

”Gredin ratkaisu pystytään integroimaan omiin verkkopalveluihimme ja asiakkaidemme järjestelmiin. Pystymme vaivattomasti linkittämään aineistoja ja siten hallitsemaan markkinointimateriaalien tuotantoa ja asiakkaillemme toimitettavia tuotekuvia yhden ratkaisun kautta”, kertoo Trade Marketing Manager Suvi Hyrsky Cloettalta.

”Haluan kiittää Cloettaa luottamuksesta ja yhteistyön aloittamisesta. On hienoa, että globaali bränditalo luottaa Gredin osaamiseen. On hyvä, että integraatioita on mietitty älykkäästi alusta lähtien”, sanoo Gredin toimitusjohtaja Risto Pasanen.

Cloettan tavoitteena oli löytää kumppani, joka pystyisi takaamaan älykkään ja tietoturvallisen digitaalisen omaisuuden hallinnan sekä jouhevan integroitavuuden eri järjestelmiin. Kartoitettuaan markkinoiden eri vaihtoehdot, Cloetta päätyi kotimaiseen Grediin.

Gredille Suomen Asiakastiedon Platina -sertifikaatti 2014-2017

suomen asiakastietoGredille Platina-sertifikaatti

Gredi on saavuttanut arvostetun tunnustuksen Suomen Asiakastiedon myöntämän Platina-sertifikaatin muodossa. Suomen Asiakastieto Oy:n luottoluokituksen mukaisesti Gredi Oy on vuosina 2014-2017 kuulunut Suomen Vahvimmat Platina® -kärkiyritysten joukkoon. Tähän arvostettuun Platina-luokaan kuuluu vain alle 2 % suomalaisista yrityksistä.

Sertifikaatti on selkeä ja puolueeton osoitus yrityksen erinomaisesta luottokelpoisuudesta, luotettavuudesta ja maksukyvystä. Vaatimuksena ylimpiin luottoluokkiin pääsemiselle ovat erinomaiset tunnusluvut, positiiviset taustatiedot sekä luotettava maksukäyttäytyminen.

Olemme taas koko Team Gredi hyvin otettuja ja ylpeitä tästä saadusta osoituksesta sekä onnistumisesta. Gredi luo omalla rautaisella kotimaisella osaamisella digiloikkia tulevaisuuden talouselämään!

Lue Suomen Asiakastiedon sertifikaateista.

Sinebrychoff ja Gredi yhteistyöhön

sinebrychoffSinebrychoff ja Gredi yhteistyössä

Sinebrychoff ja sen ravintola-asiakkaat voivat nyt tuottaa mainos- ja markkinointimateriaaleja brändihallitusti ja monikanavaisesti suoraan Gredin verkkopalvelulla. Gredin kotimainen digiviisas ratkaisu tuo kustannussäästöjä, työn tehokkuus kasvoi ja brändin sekä aineistojen hallittavuus paranivat. Lue koko mahtava tarina tästä.

Gredi panosti hyviin muistoihin Urheilugaalassa

suomen urheilugaalaSuomen Urheilugaala 17.1 2017

Suomen Urheilugaala juhli tammikuun 17. päivänä Hartwall Areenalla 10-vuotiasta taivaltaan, Suomen 100-vuotiasta urheilun ja liikunnan historiaa ja vuoden 2016 merkittävimpiä urheilijoita ja urheilutekoja. Gredi vastasi gaalan yhteistyökumppanina tänäkin vuonna gaalaillallisella olleiden pöytäseurueiden valokuvien digitaalisesta jakelusta. Lue lisää, miten Gredin palvelu toimii.

Onnittelemme lämpimästi 10-vuotiasta Urheilugaalaa ja voittajia. Tutustu palkinnon saajiin ja ehdokkaisiin Urheilugaalan kotisivuilla.

Puhutko sujuvaa bisnestä tai maistuuko sinulle Java?

java ja bisnesJava ja bisnes?

Osaatko sorvata asiakkaan vaatimuksista rahaa tuottavia ratkaisuja? Tarvitsemme nyt myynti- ja avainasiakaspäälliköitä, jotka osaavat keskustella asiakkaidemme kanssa älykkäästi liiketoiminnan hyödyistä ja tavoitteista. Siis rahasta, myynnin kasvattamisesta ja sen sellaisesta. Kysy lisää Ristolta, risto@gredi.fi, ja lähetä hakemuksesi osoitteeseen rekrytointi@gredi.fi.

Maistuuko Java?

Tunnetko olosi kotoisaksi keskellä sellaisia kirjainyhdisteitä kuin JSP, JSON, Ext JS, Node.js ja jQuery? Jos vastauksesi on kyllä, Gredi tarjoaa sinulle elämäsi tilaisuuden: Tule kanssamme koodaamaan Suomen vankinta ja vahvinta aineistonhallinnan järjestelmää. Lisätietoja saat Harrylta, harry@gredi.fi. Lähetä hakemuksesi osoitteeseen rekrytointi@gredi.fi.

Asiakastarinamme: Tamro Oyj

asiakastarinamme tamroTamro ja Gredi yhteistyössä

Asiakastarinamme Tamro: Gredi toteutti Tamrolle integroidun Aino aineistosalkku -järjestelmän heidän vaatimusten mukaisesti digitaalisen tiedonhallinnan arkipäivän haasteisiin. Ratkaistu kokonaisuus tarjoaa koko yhtiölle markkinoinnin ja viestinnän älykkäät työkalut sekä teknologiat tehostamaan operatiivista toimintaa ja se mahdollistaa modernit, digitaaliset markkinointitoimenpiteet. Tarve oli saada käyttöön modulaarinen digitaalisen aineistonhallinnan kokonaisuus ja kotimainen ratkaisu, joka palvelisi omien asiantuntijoiden lisäksi myös asiakaskohderyhmiä ja tärkeimpiä markkinointiviestintäkumppaneita. Lue koko asiakastarina tästä.

Tutustu myös asiakastarinaamme KONE Oyj (räätälöity digiviisas globaali aineistonhallinta) tästä.

Lue uusin asiakastarinamme: KONE

asiakastarinamme koneKone ja Gredi yhteistyössä

Asiakastarinamme Kone Oyj: Globaaleilla markkinoilla toimivan yrityksen markkinoinnin ja viestinnän haasteena on tuottaa yhdenmukainen asiakas- ja brändikokemus markkinasta ja kanavasta riippumatta. Markkinoinnin ja viestinnän sisältöjen ja niihin liittyvien digitaalisten aineistojen on oltava helposti löydettävissä, muokattavissa paikallisesti sekä jaettavissa eri kanaviin brändiohjeistojen mukaisesti. Gredi toteutti KONE Oyj:lle digiviisaan, räätälöidyn aineistonhallintaratkaisun näiden tarpeiden mukaisesti. Tutustu tarkemmin kotimaiseen ratkaisuun ja sen kautta saatuihin arvokkaisiin hyötyihin tästä.

Toteuta yrityksesi digiviisas tiedonhallintaympäristö helposti!
Lataa ilmainen Digiviisaan päättäjän opas täältä!

Lue uusin asiakastarinamme Edupolin haasteista, ratkaisuista ja saavutetuista hyödyistä

asiakastarinamme edupoliEdupoli ja Gredi yhteistyössä

Asiakastarinamme Edupoli: Gredi toteutti Edupolille digiviisaan ja dynaamisen materiaalipankki-
ratkaisun, johon koottiin Edupolin eri koulutusohjelmien esitteiden koko digitaalinen aineisto. Tavoitteeksi asetettiin markkinoinnin toimenpiteiden tehostaminen brändihallitusti ja aineistojen sekä muun informaation helppo päivittäminen sekä tehokas jakaminen eri kanaviin. Käy lukemassa lisää Edupolin haasteista, miten ne on ratkaistu ja mitä hyötyjä Edupoli saavutti Gredin tarjoaman ratkaisun myötä.

Kehitä digiosaamistasi innovaatiosetelillä

Kehitä digiosaamistasi

Nyt on erinomainen tilaisuus digitalisoida bisnestäsi kasvattava palvelumalli. Ja vieläpä lähes ilmaiseksi.

Tekes käynnisti lokakuussa 2016 innovaatiosetelihankkeen, joka tarjoaa 5 000 euron tuen pk-yrityksen tuotteiden, palvelujen tai prosessien kehittämiseen tai uusien innovoinnissa tarpeellisten tietojen ja taitojen hankkimiseen.

Hakuprosessi on nopea ja helppo. Myönteisen vastauksen on saanut lähes 70 prosenttia hakijoista. Päätös syntyy neljässä arkipäivässä.

Gredi on yksi Tekesin hyväksymistä palveluntarjoajista. Gredin kehittämä Digiviisas innovaatiopaketti tarjoaa keinot ja välineet yhdessä valitsemamme toimintamallin sähköistämiseen ja organisaatiosi digiosaamisen kehittämiseen.

Innovaatiopaketti koostuu kahdesta osasta. Aloitamme digitaalisella tilannekatsauksella, jonka avulla selvitämme nykyiset pullonkaulat. Tulosten perusteella asetamme organisaatiotasi eniten hyödyttävät tavoitteet sähköisten taitojen, työvälineiden ja toimintamallien kehitykselle.

Seuraavassa vaiheessa toteutamme digitalisaatiopilotin, jonka aikana mallinnamme sähköisen palvelumallin ja sen hyödyntämiseen tarvittavat työkalut. Palvelumallilla tehostat oman organisaatiosi toimintaa ja saat siitä hyötyjä jälleenmyyjillesi ja asiakkaillesi.

Aikaasi hankkeeseen kuluu kahdessa työpajassa yhteensä vain 1 työpäivän verran. Gredi hoitaa loput.

Digiviisaan innovaatiopakettimme veroton hinta on 5 990 euroa, josta Tekesin innovaatioseteli kattaa 5 000 euroa. Maksettavaksesi jää näin ollen vain 990 euroa. Ja voit toki käyttää innovaatiosetelin hyödyksesi osana suurempaakin projektia, jos tarvitset tueksesi perusmuotoista innovaatiopakettiamme laajemman ratkaisun.

Ota saman tien yhteyttä myyjiimme:

kun haluat kuulla, miten käynnistät projektin kanssamme.
Tekesin Innovaatiosetelin pelisäännöt ja hakuehdot löydät täältä.

Gredi vahvasti mukana Luotettava Kumppani -ohjelmassa

luotettava kumppaniGredi – Luotettava kumppani

Luotettava ja rehellinen kotimainen työ, hyvä fiilis ja osaaminen luo menestymisen mahdollisuuksia. Näihin tekijöihin me uskomme ja näiden pohjalle Gredin toiminta rakentuu. Nämä vaativat toki jatkuvaa kehitystä ja vahvistusta, jota teemme intohimolla. Tämän takia olemme myös osaltamme liittyneet mukaan Suomen Tilaajavastuu Oy:n Luotettava Kumppani -ohjelmaan.

Luotettava Kumppani -palvelun avulla Gredi helpottaa omaa ja asiakkaidemme arkea tuomalla prosessihin lisää digiviisasta toimintaa. Palvelun idea tukee täysin Gredin toimintatapaa, jonka kantava ajatus on hoitaa asiat kerralla kuntoon. Palveluiden tilaajan on nykyisin hyvä muistaa tilaajan vastuusta. Tilaajavastuulain mukaisesti ostajalla on velvollisuus ja vastuu tarkastaa, että hänen valitsemat toimittajat noudattavat tältä osin Suomen tilaajavastuulakia.

Luotettava Kumppani -palvelun avulla yrityksemme tilaajavastuuraportti on aina saatavissa tilaajavastuu.fi -palvelussa. Palvelun kautta saatavissa raporteissa olevat asiat päivittyvät automaattisesti ja ne sisältävät aina kaikki tilaajavastuulain mukaiset ajantasaiset asiakirjat.

Näin helpotamme palvelun avulla yritysten arkea ja paperisotaa sekä säästämme kallista aikaa, kun näiden hallinnollisten palveluiden hoitaminen onnistuu digitaalisesti ja reaaliaikaisesti suoraan verkkopalvelusta. Hallinnollisia asiakirjoja ovat mm. verotodistustukset, kaupparekisteriotteet, todistukset eläkevakuutusmaksuista, selvitys sovellettavasta työehtosopimuksesta, tiedot yrityksen ennakkoperintä-, työnantaja- sekä arvonlisäverovelvollisten rekisterimerkinnöistä ja tapaturmavakuutustodistuksen.

Voit tutustua palveluun tarkemmin osoitteesssa www.tilajavastuu.fi

Katso myös uutinen Gredi 100 % suomalaista palvelua!

Gredin sisaryritys DataCenter tarjoaa Jelastic-alustapalvelun

datacenterDataCenter, Jelastic ja Gredi

DataCenter Finland toimii Jelasticin palveluntarjoajana Suomessa. Ratkaisut tuotetaan DataCenterin omista pääkaupunkiseudulla sijaitsevista konesaleista. DataCenterin Jelastic-palvelu nostaa kehittäjän työskentelyn uudelle tasolle! Jelastic on pilvipalvelualusta, joka tarjoaa kattavat ominaisuudet monimuotoisten pilvikapasiteettien tuottamiseksi. Jelastic perustuu Container-teknologiaan ja on täysin automaattisesti skaalautuva Docker-pilvialusta. Palvelu nopeuttaa mm. verkkokauppojen ja julkaisujärjestelmien käyttöönottoa. Jelastic sopii kaikenkokoisille asiakkaille kuluttajista suuryrityksiin.

Lataa Aloittajan opas ja lue miksi Jelastic on sovelluskehittäjän uusi paras ystävä!

Lue uusin asiakastarinamme “Ponsse – arvokas digitaalinen omaisuus talteen!"

asiakastarinamme ponssePonsse ja Gredi yhteistyössä

Asiakastarinamme Ponsse. Gredi toteutti Ponsselle digiviisaan ja dynaamisen, suomilipulla varustetun 100% kotimaisen, materiaalipankkiratkaisun, johon koottiin Ponssen markkinointiviestinnän digitaalinen aineisto. Tavoitteeksi asetettiin markkinoinnin toimenpiteiden tehostaminen brändihallitusti ja aineistojen sekä muun informaation tehokas jakaminen eri kanaviin, kaikilla markkinoilla ja valituille käyttäjille. Käy lukemassa lisää Ponssen haasteista, miten ne on ratkaistu ja mitä hyötyjä Ponsse saavutti Gredin tarjoaman ratkaisun myötä.

Laattapiste ja Gredi yhteistyöhön

laattapisteLaattapiste on päättänyt siirtyä digiviisaaseen toimintamalliin ja aloittaa yhteistyön kanssamme. Yrityksellä on parhaillaan käynnissä laaja hanke, jonka tavoitteena on kehittää digitaalisen kaupankäynnin järjestelmiä ja prosesseja ja parantaa sitä kautta sähköistä asiakaskokemusta.

Osana digiuudistusta Laattapiste haluaa tehostaa sisäisiä ja ulkoisia markkinointiviestinnän prosessejaan. Projektin kick-off pidettiin elokuussa ja kokonaisuuden rakennustyöt ovat nyt käynnissä. Tarkoituksena on helpottaa älykkäiden, muokattavien tuotepohjiemme avulla brändinhallintaa koko valtakunnallisen ketjun tasolla. Jatkossa esimerkiksi myymälämateriaalien teko luonnistuu vaivattomasti ilman taitto-ohjelmaosaamista tai erillisiä lisenssejä.

Finlandia Vodkan pakkausmateriaalit brändihallitusti ja turvallisesti yhdestä lähteestä

Finlandia Vodkaa myydään yli 100 maahan. Jotta tuotannon ja globaalin jakeluverkoston tarpeet pystytään tuote-, etiketti- ja pakkausmateriaalitietojen osalta huomioimaan, Brown-Forman Finlandilla on oltava järjestelmä ja prosessi, jolla se toteutetaan brändihallitusti. Yhtiö otti käyttöön Gredin modulaarisen materiaalipankkiratkaisun ja integroi sen osaksi Altian Rajamäen tehtaan tuotannonohjausjärjestelmää.

Haasteet

Kun tuotteita viedään yli 100 maahan niin jo pelkästään tuotteiden etikettejä, pakkaus- ja kuljetusmateriaaleja on paljon. Kun vielä alkoholituotteisiin liittyvä lainsäädäntö vaihtelee hyvinkin paljon eri maiden välillä, on välttämätöntä hallita kokonaisuutta mahdollisimman tehokkaasti. Tietoturvan mahdollistamiseksi ja väärinkäytösten estämiseksi kaikkien materiaalien on oltava yhdessä turvallisessa paikassa, johon vain käyttöoikeuden omaavilla käyttäjillä on pääsy.

Ratkaisu

Gredi toimitti Brown-Forman Finlandille älykkään digitaalisen aineistonhallinnan ratkaisun, jolla yhtiön tuotteiden kaikki etiketti- ja pakkausmateriaalien aineistot pystytään hallitsemaan yhden palvelun kautta globaalisti 24/7 periaatteella. Gredin ratkaisu on myös integroitu Altian Rajamäen tehtaan tuotannonohjausjärjestelmään, joka varmistaa sen, että tuotantolinjalla nähdään reaaliaikaisesti onko tuotannossa oikea tuote. Näin palvelusta saatavilla etiketti- ja pakkausmateriaaliaineistoilla varmistetaan sekä hyväksytään tuotannon käynnistäminen.

Hyödyt

Gredin ratkaisu on tuonut useita hyötyjä Brown-Forman Finlandin markkinoinnille ja tuotannolle:

  • Tuotetiedon hallintaan on tullut lisää tehokkuutta, kun kaikki digitaaliset tuotetiedot- ja pakkausaineistot on yhdessä järjestelmässä globaalin jakeluverkoston käytettävissä. Oikean informaation etsiminen, löytäminen, hallinta ja jakaminen on helppoa.
  • Tietoturvallisuus on lisääntynyt, kun palvelun käyttöoikeuksia voidaan hallita helposti ja turvallisesti. Käyttöliittymän helppokäyttöisyyden takia kaikki käyttäjät ovat ottaneet palvelun nopeasti käyttöön.
  • Gredin ratkaisu mahdollistaa integroinnin suoraan tuotannonohjausjärjestelmään. Manuaalinen työ on vähentynyt ja virheiden mahdollisuus tuotannossa vähenee, kun kaikki tarkistukset voidaan tehdä reaaliaikaisesti oikein informaation avulla suoraan tuotantolinjalla.
  • Gredin palvelua on kehitetty tiiviissä yhteistyössä ja asiakkaan muuttuviin tarpeisiin on tartuttu aktiivisesti rautaisella alan osaamisella.

”Palvelun jatkuva kehittäminen, Gredin tuotantotiimin osaaminen ja läheinen yhteistyö ovat tärkeimmät syyt siihen, että kumppanuutemme on jatkunut jo 16 vuotta. Ideoita jaetaan puolin ja toisin ja jos meille tulee mitä tahansa kysyttävää niin Gredi vastaa aina haasteeseen”, sanoo Asta Seppälä-Puputti, Brown-Forman Finlandin Portfolio and packaging artwork manager.

”Olemme myös suunnitelleet palvelun uusimman version päivityksen jälkeen uusien moduuleiden käyttöönottoa. Esimerkiksi aineistojen kuvallinen kommentointi sekä niiden hyväksyntä vakuuttivat meidät ja tämä prosessiemme tehostaminen on meillä mietinnässä”, jatkaa Asta Seppälä-Puputti.

 

Finlandia Vodka Worldwide Ltd perustettiin vuonna 2000 Altian ja amerikkalaisen Brown-Forman Corporation yhteisyritykseksi. Yhtiön palveluksessa on maailmanlaajuisesti noin 4600 henkilöä. Sen tuotemerkkejä ovat mm. Jack Daniels ja Finlandia Vodka.

1.1.2005 lähtien Finlandia Vodka Worldwide Ltd, nykyisin Brown-Forman Finland on ollut amerikkalaisen Brown-Forman Corporation 100% omistama tytäryhtiö. Yhtiön kotipaikka on Helsinki ja palveluksessa on 19 henkilöä. Voimassa olevan valmistussopimuksen mukaisesti Altia jatkaa yksinoikeudella Finlandia Vodkan valmistajana.

 

Lue muiden asiakkaidemme kokemuksista lisää tästä.

Älykästä koodia ja luotettavaa osaamista Suomesta

koodia suomestaGredille on myönnetty Koodia Suomesta -tunnuksen ja -merkin käyttöoikeus 2016. Koodia Suomesta -merkki on tunnustus siitä, että yrityksen ohjelmistotuotteet on koodattu Suomessa. Merkki helpottaa sinua päättäjänä löytämään yrityksen, joka tarjoaa ohjelmistopalveluita Suomessa. Valitsemalla toimittajaksi merkkiä käyttävän yrityksen voit luottaa siihen, että ohjelmisto tuotetaan kotimaassa.

Gredille on myönnetty myös seuraavia puolueettomia tunnustuksia: Suomen vahvimmat 2016 -sertifikaatti taloudellisesta tunnusluvuista ja positiivisista taustatiedoista (Suomen Asiakastieto Oy), Avainlippu 2016 -merkki suomalaisesta työstä (Suomalaisen Työn Liitto), AAA-luottoluokitus 2016 -sertifikaatti korkeimmasta luottoluokituksesta (Bisnode Finland Oy), D&B Lowet credit risk -sertifikaatti 2016 (Dun & Bradstreet) pienimmästä mahdollista riskiluokasta ja Kauppalehden Menestyjäyritys -sertifikaatti (Kauppalehti).

Luota kotimaiseen työhön ja osaamiseen – luota Grediin.

Gredi taas Suomen vahvimpien joukossa!

asiakastieto Suomen Asiakastieto puolueettomana tiedontuottajana on myöntänyt tänäkin vuonna Gredille Suomen vahvimmat 2016 -sertifikaatin.

Sertifikaatti on osoitus Gredi Oy:n erinomaisesta työstä sekä taloudellisesta tunnusluvuista, positiivisesta taustatiedoista ja hyvästä maksukäyttäytymisestä. Olemme koko ”Team Gredi” hyvin otettuja ja ylpeitä tästä saadusta osoituksesta sekä onnistumisesta.

Gredi luo omalla rautaisella osaamisella ruutia ja voimaa tulevaisuuden talouselämään!

Some-julkaiseminen on nyt helpompaa kuin koskaan

Olemme lisänneet palveluumme mahdollisuuden julkaista aineistoja suoraan sosiaalisessa mediassa. Some-julkaiseminen avulla vältät ylimääräisiä työvaiheita ja markkinoit ja myyt tehokkaammin kaikissa tärkeimmissä sosiaalisen median kanavissa.
Voit toteuttaa some-optimoidusta tuotepohjasta personoidun, brändisi mukaisen mainoksen tai muun viestin ja julkaista sen suoraan eri some-kanaviin.

Voit julkaista viestisi yksittäiseen kanavaan, esimerkiksi LinkedIniin, Facebookiin tai Twitteriin, tai kaikkiin kanaviin samanaikaisesti. Myös erityyppisten feedien toteuttaminen onnistuu nyt näppärästi samalla tekniikalla esimerkiksi omaan intra- tai extranetiin.

some-julkaiseminen

Monimediajulkaiseminen on nyt helppoa ja nopeaa ja samalla täysin brändihallittua. Brändisi näyttäytyy yhtenäisenä kanavasta riippumatta. Ota some-linkitykset ja -julkaiseminen käyttöösi ja päivitä markkinointiprosessisi vuoteen 2016!

Ota yhteyttä Gredin tiimiin, kun haluat tietää lisää julkaisemisesta sosiaalisessa mediassa.

Osaamista Suomesta. Gredi 100 % suomalaista palvelua!

osaamista suomestaOsaamista Suomesta. Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Gredin palveluille Avainlippu-merkin ja olemme siitä ylpeitä.

Avainlippu on rekisteröity yhteisömerkki ja auttaa sinua valitsemaan suomalaisen vaihtoehdon, koska se viestii siitä, että palvelu on suomalaista luotettavaa alkuperää ja työllistää Suomessa. Toivomme, että tämä merkki vaikuttaa myös sinun ostopäätöksiin eri tilanteissa.

Gredi 100% suomalaista osaamista – suomalaisen työn puolesta!

Lue lisää Avainlipusta ja suomalaisen työn merkityksellisyydestä tästä.

 

Partiolaisten aineistot Aina valmiina!

Suomen Partiolaiset otti vuoden 2016 alussa käyttöönsä Gredin toimittaman digitaalisen aineistonhallinnan palvelun. Partiolaisten tavoitteena on digitaalisen aineistonhallinnan avulla pitää ilme yhdenmukaisena ja tarjota aina ajantasaiset materiaalit koko jäsenistölle.
Tutustu partiolaisten aineistonhallintaan tarkemmin asiakkaat-sivulta.

Gredi onnittelee Suomen Urheilugaalan voittajia

Gredi onnittelee. Lähes miljoonan tv-katsojan, 1700 illallisvieraan ja monituhatpäisen katsomoyleisön Suomen Urheilugaala on taas juhlittu. Hartwall Arenalla palkittiin tiistaina 12.1. menneen vuoden menestyjiä ja taustavoimia. Tunnustuksia jaettiin mm. kategorioissa vuoden nuori urheilija, urheilutapahtuma, läpimurto ja sykähdyttävin urheiluhetki. Illan kruunasi vuoden urheilijan palkitseminen. Käy katsomassa kaikki voittajat ja ehdokkaat Suomen Urheilugaalan sivuilta.

Gredi oli vahvasti mukana tapahtumassa ja vastasi gaalaillallisella olleiden pöytäseurueiden valokuvien jakelusta. Gredi onnittelee kaikkia voittajia!

gredi onnittelee
Kuvassa erikoispalkinnon urastaan urheilijoina saaneet taitoluistelija Kiira Korpi ja suunnistaja Minna Kauppi.

Hiihtoliitto ja Gredi yhteistyöhön

Suomen Hiihtoliitto on solminut Gredin kanssa yhteistyösopimuksen, jolla Gredi liittyy Hiihtoliiton virallisten partnereiden joukkoon. Hiihtoliitto ottaa samalla käyttöön Gredin digitaalisen aineistonhallintapalvelun.

”Suomen Hiihtoliiton visio on olla ’maailman paras lumella’. Sitä ei mitata ainoastaan urheilumenestyksenä, vaan siihen johtavat eri osa-alueet. Viime vuonna uudistettu ilmeemme kertoo tuoreesta ja yhtenäisestä Hiihtoliitosta, vahvasta brändistä”, kertoo Hiihtoliiton kaupallinen johtaja Jari Töykkä.

”Haluamme olla edelläkävijöitä liikunnan ja urheilun alueella tehokkaana ja tuottavana järjestönä. Siihen liittyy olennaisesti strategiseksi painopistealueeksi määrittelemämme viestintä, joka on avointa kaikkiin suuntiin.”

Järjestöt painivat tyypillisesti jatkuvan resurssipulan kanssa. Hiihtoliitto haluaa tehdä panostuksissaan oikeita valintoja, joilla kaikki resurssit saadaan tehokkaasti käyttöön oikeiden työkalujen avulla. Gredin aineistonhallintapalvelu auttaa Hiihtoliittoa saavuttamaan uuden strategian mukaiset tavoitteet.

Sujuvalla aineistonhallinnalla Hiihtoliitto pystyy ohjaamaan markkinoinnin ja viestinnän resurssit tehokkaimpaan käyttöön. Aineistot siirtyvä verkkolevyiltä hyvään talteen ja kaikkien osallisten saataville. Kustannussäästöjä syntyy myös siitä, että dynaamisten aineistopohjien ansiosta jokaista asiaa ei tarvitse aina teettää talon ulkopuolella.

Digitaalinen aineistonhallinta tukee Hiihtoliiton brändinhallintaa ja uudistetun brändin jalkautusta. Myös lehdistölle on helppo tarjota aina oikeat ja uusimmat aineistot, joissa on lisäksi oikeat partnerit näkyvillä.

”Saamme työkaluja sekä sisäiseen että ulkoiseen viestintäämme, aineistojen tuottamiseen ja jakamiseen. Meillä on tällä hetkellä raikas uusi ilme, joka Gredin avulla voidaan jalkauttaa laajalle hiihtourheilukentälle. Tämä kaikki tukee strategisia tavoitteitamme ja lisää houkuttelevuuttamme matkalla kohti Lahden MM-kisoja”, kertoo Töykkä.

”Suomalaisena yrityksenä olemme osallistuneet muutenkin suomalaisen urheilun tukemiseen esimerkiksi Urheilugaalan partnerina. Yhteistyö Hiihtoliiton kanssa on jatkumoa tälle ja sopii erinomaisesti arvoihimme ja strategiaamme. Olemme todella iloisia, että pystymme omalla panoksellamme konkreettisesti auttamaan Hiihtoliittoa sen tavoitteissa tarjoamalla sille tehokkaat markkinointia ja viestintää tukevat työkalut”, iloitsee Gredi Oy:n toimitusjohtaja Risto Pasanen alkaneesta yhteistyöstä.

 

Lisätiedot:

Jari Töykkä, Suomen Hiihtoliitto, jari.toykka@hiihtoliitto.fi, puh. 040 553 3996

Risto Pasanen, Gredi Oy, risto.pasanen@gredi.fi, puh. 040 849 2620

Alkon tuotekuvat keskitetty Gredin aineistonhallintaan

Alkon tuotekuvat keskitetty Gredin aineistonhallinnan ratkaisuun. Gredin toimittama aineistonhallintapalvelu toimii keskitettynä yhteiskäytöllisenä järjestelmänä Alkon käyttämälle kuvadatalle.

Kuvat linkittyvät digitaalisesta aineistonhallinnasta suoraan alko.fi:hin. Kun kuluttaja tutkailee tiettyä viiniä, viinipullon kuva tulee Gredin toimittamasta kuvapankista ja kuvainformaatio rikastuu tuotetiedolla Alkon tuotejärjestelmästä. Kaikki järjestelmät keskustelevat sujuvasti keskenään.

”Elämme retail-toimialalla kiinnostavia aikoja digitalisaation keskellä. Tieto liikkuu verkossa ja sosiaalisessa mediassa, itse kauppakin siirtyy yhä enemmän verkkoon ja esimerkiksi visuaalisuuden merkitys kasvaa. Tällaisessa maailmassa myös digitaalisten aineistojen hallinta on oltava jämptisti järjestetty”, toteaa Alko Oy:n integraatioarkkitehti Markku Pekkinen.

Lue Alkon ja muiden asiakkaidemme kokemuksista lisää tästä.

Monikanavajulkaiseminen oikoo monta mutkaa

Gredin monikanavajulkaiseminen. Gredin digitaalisella aineistonhallinnalla julkaiset aineistosi automaattisesti yhdenmukaisena ja oikeanlaisena kaikissa kanavissa. Monikanavajulkaiseminen tarkoittaa tiivistettynä sitä, että yhdestä ja samasta lähtöaineistosta syntyy automaattisesti oikeanlaiset versiot eri käyttötarkoituksiin:

  1. Verkkoon
  2. Painoon/tulostimeen
  3. Mobiiliin
  4. Sosiaaliseen mediaan
  5. Uutiskirjeisiin

 

Monikanavajulkaiseminen tehostaa markkinointiasi kertaloikalla. Automatisoidut prosessit vapauttavat ammattilaistesi aikaa markkinoinnin sisältöihin, nopeuttavat markkinointiaineiston tuotantoa sekä vähentävät ulkopuolisen avun tarvetta.

Basware nopeutti markkinointiaan Gredin ratkaisulla

Maailman johtavalla hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoajalla Baswarella ei tuhlata aikaa markkinointiaineistojen etsimiseen ja jakelemiseen. Kaikki aineisto tallennetaan Gredin toimittamaan materiaalipankkin, josta se on aina saatavilla koko globaalin organisaation käyttöön.

“Organisaation sisäiset aineistokyselyt ovat käytännössä loppuneet, mikä tarkoittaa sitä, että järjestelmä ja ihmiset toimivat niin kuin pitääkin.”

“Materiaalin jakaminen tietoturvallisesti myös organisaation ulkopuolelle on helpottunut ja nopeutunut, kun se hoituu yhdellä sähköpostin linkillä”, kertaa content strategist Lynn-Marie Sederlöf-Airisto  Baswarelta järjestelmän hyötyjä.

Lue Baswaren ja muiden asiakkaidemme kokemuksista lisää tästä.

 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani