Puhelin 010 778 7100

Digiviisastu
lisää

100% quarantee
edellinen seuraava
 
Tilaa Gredin uutiskirje
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
 

Uutiset

Syöpäjärjestöt ja Gredi aloittivat yhteistyön

Syöpäjärjestöt ja Gredi yhteistyöhönSyöpäjärjestöt otti lokakuussa harppauksen eteenpäin digitaalisessa aineistonhallinnassa valitsemalla Gredin palvelut. Gredin digiviisaan ratkaisun avulla Syöpäjärjestöjen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset sekä alueyhdistykset ympäri Suomea pystyvät hyödyntämään ajantasaisia ja brändiohjeistojen mukaisia materiaaleja työssään. Brändin, kampanjoiden ja digitaalisen omaisuuden sujuvampi käsittely on merkittävä rakennuskivi yhteistyölle. Uusitulla materiaalipankilla Syöpäjärjestöt tavoittelee tehokkuutta markkinoinnin ja viestinnän eri työvaiheissa.

”Odotamme jo milloin pääsemme hyödyntämään Gredin palveluita. Ne helpottavat erityisesti materiaalien hallintaa, uudelleen käyttöä ja jakamista. Yhä useampi työntekijä ja yhteistyökumppani voi itse hakea materiaalit pankista ja näin meidän viestijöiden resursseja vapautuu muihin tehtäviin” , kertoo Anu Kytölä Syöpäjärjestöjen viestinnästä.

Syöpäjärjestöt on Suomen suurimpia kansanterveysjärjestöjä, jolla on yli 120 000 jäsentä. Syöpäjärjestöt tukee ja kuntouttaa syöpää sairastavia ja heidän läheisiään, tiedottaa syöpää ehkäisevistä ja terveyttä edistävistä asioista, pitää yllä rekisteriä syöpätaudeista ja joukkotarkastuksista ja myöntää varoja syöpätautien tieteelliseen tutkimukseen. Syöpäjärjestöihin kuuluu Suomen Syöpäyhdistys ja sen 18 jäsenjärjestöä, Syöpäsäätiö ja Suomen Syöpärekisteri.

Lisätiedot:
Anu Kytölä, viestinnän asiantuntija, Syöpäsäätiö
+358 50 382 8968, anu.kytola@cancer.fi
www.syopajarjestot.fi

Olivia Kuusinen, avainasiakaspäällikkö, Gredi Oy
+359 40 156 3112, olivia.kuusinen@gredi.fi
www.gredi.fi

Kotipizza Group ja Gredi yhteistyöhön

Kotipizza ja Gredi yhteistyöhönKotipizza Group otti lokakuussa 2017 käyttöön Gredin tuottaman brändin- ja aineistohallintapalvelun. Kotimainen, digiviisas palvelu mahdollistaa Kotipizza Groupin brändien – Kotipizzan, Chalupan ja Kotipizza Gon – digimateriaalien ja niihin älykkäästi kytkettyjen tietojen ketterän saatavuuden ja käytettävyyden.

Brändin, sidosryhmien ja digitaalisen omaisuuden sujuvampi käsittely on merkittävä hyötyajuri yhteistyölle. Kotipizza Group tavoittelee rakennetulla aineistopankilla tehokkuutta ja resurssisäästöjä markkinoinnin ja viestinnän eri työvaiheissa.

“Haluamme kehittää digiviisasta toimintatapaamme sekä brändiemme ja aineistojemme hallintaa. Samalla uudistamme ja selkiytämme työtapoja. Näin ohjaamme yhä paremmin Pohjoismaiden suurinta pizzaketjua”, kertoo Kotipizza Oyj:n markkinointijohtaja Kaisa Karjalainen.

”Uuden aineistopankin avulla voimme hallita digiaineistojamme jouhevammin ja räätälöidä niitä kuhunkin brändiin ja kanavaan sopiviksi. Kaikki aineistot eri versioineen löytyvät samasta paikasta käyttövalmiina. Myös niiden jakaminen ja julkaiseminen helpottuu. Palvelu tehostaa sekä markkinointiviestinnän tekijöiden että franchising-yrittäjien työtä Kotipizzassa”, hän jatkaa. Gredin monipuolisen verkkopalvelun käyttö on selkeää ja toimivaa myös mobiililaitteilla.

”Arvostamme grediläisten palvelualttiutta ja alan osaamista, jonka olemme todenneet yhteistyömme aikana”, sanoo Karjalainen. Kotipizza Groupin missio on tehdä maailmasta parempi paikka pizza kerrallaan. Kotipizza Group koostuu yksiköistä, joilla on vankka osaaminen fast casual -ravintolaliiketoiminnasta. Kotipizza on vuonna 1987 perustettu Pohjoismaiden suurin pizzaketju ja yksi Suomen tunnetuimmista ravintolabrändeistä. Ketjulla on n. 270 ravintolaa, joiden myynti oli vuonna 2016 89,9 miljoonaa euroa. Chalupa meksikolaistyyppinen fast casual -ketju, ja Helsinki Foodstock konsernin oma hankinta- ja logistiikkayhtiö. Kotipizza Group on julkinen yhtiö ja sen osakkeet on listattu Nasdaq OMX Helsingin päälistalle.

Lisätiedot:

Kaisa Karjalainen, markkinointijohtaja, Kotipizza Oyj
+358 50 592 578, kaisa.karjalainen@kotipizza.fi
www.kotipizzagroup.com

Risto Pasanen, toimitusjohtaja, Gredi Oy
+359 40 849 2620, risto.pasanen@gredi.fi
www.gredi.fi

Tervetuloa Gredin aamuseminaariin 15.11.2017 Hotel Kämpiin

Tervetuloa Gredin aamuseminaariin

Tervetuloa Gredin järjestämään aamuseminaariin, jossa jaamme takuuvarmat vinkit digitaaliseen aineistonhallintaan.

Järjestämme seminaarin asiakkaamme Hotel Kämpin tiloissa keskiviikkona 15.11. klo 8.30–11.30. Puhujina tilaisuudessa KONE, TIVIA, Suunto ja Sanoma.

Tutustu seminaarin ja ilmoittaudu heti mukaan – paikkoja rajoitetusti!

Gredi Mobile laittaa sähköisen omaisuutesi liikkeelle

Gredi MobileÄlypuhelimien ja tablettien aikakaudella työ on muuttunut liikkuvammaksi. Etätyö yleistyy ja yhä useampi viettää työpäivänsä muualla kuin oman työpöytänsä ääressä – asiakkaalla, yhteistyökumppaneilla, avokonttorin eri työtiloissa, kulkuneuvoissa paikasta toiseen siirtymässä. Liikkuva työ lisää myös tarvetta näppärästi mukana kulkeville työvälineille. Gredi ottaa kanssasi loikan kohti liikkuvampaa toimistoa ja tarjoaa digitaalisen aineistonhallinnan palveluunsa Gredi Mobile -lisäosan. Gredi Mobile on älypuhelimeen ladattava sovellus, jonka avulla hallinnoit digitaalista omaisuuttasi kätevästi kännykälläsi – ajasta ja paikasta riippumatta.

 Gredi Mobile liikkuu siellä missä sinäkin

Android- ja iOs-käyttöjärjestelmissä toimiva Gredi Mobile helpottaa aineistonhallinnan palveluusi tallentamasi tiedon hyödyntämistä muuallakin kuin oman tietokoneesi äärellä. Tehostat ja nopeutat aineistonhallinnan prosessejasi, kun Gredi Mobilen avulla pystyt esimerkiksi jakamaan keskustelua täydentävää materiaalia muille osallistujille kesken palaverin – enää ei tarvitse odottaa toimistolle paluuta tai sitä, että ehdit kaivamaan läppärin laukustasi, liittämään sen verkkoon ja kirjautumaan aineistonhallinnan pilvipalveluun.

Gredi Mobilen käyttöönotto on helppoa. Lataat vain sovelluksen puhelimeesi ja kirjaudut sisään Gredin aineistonhallintapalvelun käyttäjätunnuksillasi. Saat kännykkäsi ruudulle kaikki aineistonhallintaasi tallennetut tiedostot ja voit katsella, lisätä, poistaa, jakaa ja julkaista niitä näppärästi Gredi Mobilen avulla. Käytössäsi on myös tehokkaat hakutoiminnot. Sovellus myös muistaa viimeisimmät käyttämäsi hakutermit ja voit käyttää niitä uudestaan vain yhdellä klikkauksella.

Voit myös lisätä uusia tiedostoja aineistonhallintaan esim. kännykkäsi sähköpostiohjelmasta tai kamerasovelluksesta. Tai julkaista aineistosi sosiaalisen median kanavissa tien päältä. Pääset myös muokkaamaan ja täydentämään aineistojesi metadataa.

Dynaamiset tuotepohjat siirtyivät tablettiaikaan

Jos sinulla on aineistonhallintapalvelussamme dynaamisia tuotepohjia, pääset nyt hyödyntämään niitäkin mobiilisti tabletillasi. Et tarvitse tablettiisi erillistä sovellusta – kirjaudu vain selaimella Gredin digitaaliseen aineistonhallintaan. Dynaamisten tuotepohjiesi tablettioptimoidut versiot aukeavat automaattisesti käyttöösi. Voit julkaista brändihallittua, personoitua ja eri jakelukanaviin optimoitua materiaalia juuri sieltä, missä satut kulloinkin tablettisi kanssa liikkumaan. Voit esimerkiksi lähettää asiakkaallesi heti tapaamisenne päätteeksi sähköpostilla personoidut brändihallitut myyntimateriaalit ja jatkotoimenpide-ehdotukset tabletiltasi – vain parilla napin painalluksella.

Tutustu myös Gredi Mobile -minioppaaseemme.

Gredi Mobile tulee saataville lokakuun aikana Apple Store- ja Google Play -sovelluskauppoihin. Jos haluat Gredi Mobilen käyttöösi heti tai haluat kuulla lisää mobiilin aineistonhallinnan hyödyistä liiketoiminnallesi, ota yhteyttä myyntiimme, p. 010 778 7100.

Gredi tukee Kantasolurekisterin tärkeää toimintaa

Gredi tukee
Gredi tukee säännöllisesti lasten ja nuorten hyvinvointia edistävien avustusjärjestöjen toimintaa ja muita tärkeää avustustyötä tekeviä tahoja. Viime vuonna lahjoitimme rahaa nuorten ennalta ehkäisevään päihdetyöhön Raide Ry:lle ja tänä vuonna tuemme vahvasti Suomen Veripalvelun Kantasolurekisteriä heidän äärimmäisen tärkeässä työssään.

Lahjoituksemme avulla Veripalvelun Kantasolurekisteri toteuttaa kudostyypityksiä, joilla varmistetaan, että täysin sopiva kantasolujen luovuttaja ja potilas kohtaavat. Gredi kuuluu myös Kantasolurekisterin ”kantiksiin” eli teemme Kantasolurekisteriä tunnetuksi ja autamme etsimällä rekisteriin sopivia uusia luovuttajia.

Veren kantasolujen siirtoa käytetään hoitona muun muassa silloin, kun aggressiivista ja pahanlaatuista verisyöpää eli leukemiaa ei voida parantaa lääkehoidolla ja elinaikaennuste on lyhyt. Kantasolusiirrossa verisyöpäpotilaan pahanlaatuiset solut pyritään korvaamaan terveillä kantasoluilla. Usein kantasolusiirto on potilaan viimeinen toivo parantua. Yli puolet siirteen saaneista potilaista on parantunut kantasolusiirron avulla.

Lähde Sinäkin mukaan tukemaan Kantasolurekisterin elintärkeää toimintaa ja tee lahjoitus.

Liity samalla mukaan kantasoluluovuttajien rekisteriin!

Lue lisää tästä.

Suomen Kantasolurekisteri on osa Suomen Punaisen Ristin Veripalvelua. Kantasolurekisterissä on Suomessa noin 35 000 jäsentä ja se on osa maailmanlaajuista rekisteriä, jossa on noin 30 miljoonaa vapaaehtoista luovuttajaehdokasta. Rekisteri välittää vuosittain noin 150 kantasolusiirrettä Suomeen ja ulkomaille.

Gredi rekrytoi taas lisää väkeä!

gredi rekrytoiPuhutko sujuvaa bisnestä?

Gredi rekrytoi lisää ammattilaisia joukkoonsa. Osaatko sorvata asiakkaan vaatimuksista rahaa tuottavia ratkaisuja? Tarvitsemme nyt myyntipäällikköä, joka osaa keskustella asiakkaidemme kanssa älykkäästi liiketoiminnan hyödyistä ja tavoitteista. Siis rahasta, myynnin kasvattamisesta ja sen sellaisesta. Katso rekrytointi-ilmoituksemme tästä.

Asiakastarinamme: Management Events

management eventsManagement Events ja Gredi yhteistyössä

Management Events sai digitaalisen aineistonhallinnan ratkaisun, joka mahdollistaa yhtiön tapahtumiin liittyvien myynnin ja markkinoinnin aineistojen dynaamisen tuottamisen, älykkään arkistoinnin ja reaaliaikaisen jakamisen. Aikaisemmin tapahtuma-aineistoja säilytettiin verkkolevyillä ja jaettiin liitetiedostoina. Prosessi oli kankea ja virheiden mahdollisuus aina läsnä. Gredin digiviisaan ratkaisun avulla Management Eventsin myynnin ja markkinoinnin asiantuntijat ympäri maailmaa pääsevät aina hyödyntämään ajantasaisia ja brändiohjeistojen mukaisia aineistoja.

Käy lukemassa koko asiakastarina tästä.

Gredi on nyt Synkka-kumppani

gredi synkkaGS1 Synkka ja Gredi yhteistyössä

GS1:n Synkka-palvelu välittää tuotetietoja ja digitaalisia aineistoja tavarantoimittajilta kaupparyhmille ja muille tuotetietojen vastaanottajille. Synkkaa käyttää yli 650 tavarantoimittajaa ja 50 vastaanottajaa, mukaan lukien Kesko, SOK sekä Tuko.
Synkan vastaanottajina on myös lukuisia HoReCa-toimijoita.

Gredin digitaalinen aineistonhallinta tarjoaa nyt käyttövalmiin rajapinnan GS1:n Synkka-palveluun. Sovelluksemme siirtää ja linkittää tuotekuvasi automaattisesti Synkka-palvelussa oleviin tuotetietoihin. Olemme Synkka-palvelun sertifioitu kumppani. Ratkaisumme on kehitetty ja testattu läheisessä yhteistyössä GS1:n kanssa.

Lisätietoja yhteistyöstä antaa
Risto Pasanen, toimitusjohtaja, Gredi Oy, risto.pasanen@gredi.fi

Senaatti-kiinteistöt ja Gredi käynnistivät yhteistyön

senaatti-kiinteistöt

Senaatti-kiinteistöt ja Gredi yhteistyössä

Senaatti-kiinteistöt ja Gredi aloittivat yhteistyön Gredin digiviisaan aineistonhallintajärjestelmän käyttöönotolla. Digiviisaan kotimaisen kokonaistaloudellisen palvelun avulla Senaatti voi hallita viestinnälliseen käyttöön tarkoitettua digitaalista omaisuutta ja niihin liittyvää erilaista lisäarvotietoa.

“Haluamme kehittää aineistojen hallintaa sekä helpottaa niiden käyttöä. Tavoitteemme on hallita keskitetyllä kokonaispalvelulla markkinoinnin ja viestinnän digiaineistoja: kuvia, videoita, logoja, ikoneja sekä erityyppisiä esitysmateriaaleja. Palvelu helpottaa ja tehostaa meidän senaattilaisten työtä kun aineistoja ja niiden versioita ei tarvitse etsiä eri paikoista. Lisäksi aineistojen hallinta, jakaminen sekä julkaiseminen helpottuvat”, toteaa markkinointikoordinaattori Katri Tulander.

Senaatti on valtionhallinnon työympäristökumppani sekä uusien työnteon tapojen ja työympäristöjen suunnannäyttäjä, jonka keskitetyt ratkaisut auttavat valtionhallintoa tehostamaan toimintaansa ja säästämään toimitilakustannuksissaan. Senaatin monialaiset ammattilaiset huolehtivat valtion kiinteistövarallisuudesta ja sen tehokkaasta käytöstä.

Tutustu tarkemmin Senaatti-kiinteistön toimintaan heidän verkkosivuillaan.

Lisätietoa antavat:

Katri Tulander, markkinointikoordinaattori, Senaatti-kiinteistöt, katri.tulander@senaatti.fi
Risto Pasanen, toimitusjohtaja, Gredi Oy,  risto.pasanen@gredi.fi

Nimityksiä Gredissä

Olivia Kuusinen

Olivia Kuusinen aloittaa Gredillä

Olivia Kuusinen on nimitetty Gredi Oy:n avainasiakaspäälliköksi 27.3.2017 alkaen. Olivian vastuulla on huolehtia Gredin nimetyistä avainasiakkaista, asiakassuhteiden kehittämisestä ja myynnistä. Aiemmin Olivia on työskennellyt Microsoftin, Outokummun ja Accenturen markkinoinnin parissa.
Olivia on kahden pojan äiti, jonka vapaa-aika kuluu ratsastaessa, lenkkeillessä ja lasten kanssa ulkoillessa.

Gredin lahja 100-vuotiaalle Suomelle: Digiviisaan 100 vinkkiä

gredin 100 vinkkiäGredin 100 vinkkiä

Gredi juhlistaa 100-vuotiasta Suomea julkaisemalla kotisivuillaan vuoden 2017 aikana Gredin 100 vinkkiä digiviisaalle päättäjälle, viestinnän ja myynnin ammattilaiselle ja digitaalisen aineistonhallinnan käyttäjälle. Kerromme parhaat vinkkimme digiviisaisiin ratkaisuihin ja integraatioihin, paljastamme tehokkaimmat toimintamallit ja jaamme tietämystämme arjen rutiinejasi helpottavista digitaalisen aineistonhallinnan ominaisuuksista. Tutustu uusimpiin vinkkeihin täällä. Löydät kaikki vuoden aikana julkaistut vinkit täältä.

Gredi ja Cloetta ovat aloittaneet yhteistyön

Cloetta ja Gredi yhteistyössä

Cloetta Suomi Oy cloettaja Gredi Oy ovat solmineet 2/2017 yhteistyösopimuksen digitaalisen aineistonhallinnan käyttöönotosta. Gredi toteuttaa Cloettalle digiviisaan Visual Data Hub -ratkaisun, joka tehostaa Cloettan toimintaa brändihallitusti.

”Gredin ratkaisu pystytään integroimaan omiin verkkopalveluihimme ja asiakkaidemme järjestelmiin. Pystymme vaivattomasti linkittämään aineistoja ja siten hallitsemaan markkinointimateriaalien tuotantoa ja asiakkaillemme toimitettavia tuotekuvia yhden ratkaisun kautta”, kertoo Trade Marketing Manager Suvi Hyrsky Cloettalta.

”Haluan kiittää Cloettaa luottamuksesta ja yhteistyön aloittamisesta. On hienoa, että globaali bränditalo luottaa Gredin osaamiseen. On hyvä, että integraatioita on mietitty älykkäästi alusta lähtien”, sanoo Gredin toimitusjohtaja Risto Pasanen.

Cloettan tavoitteena oli löytää kumppani, joka pystyisi takaamaan älykkään ja tietoturvallisen digitaalisen omaisuuden hallinnan sekä jouhevan integroitavuuden eri järjestelmiin. Kartoitettuaan markkinoiden eri vaihtoehdot, Cloetta päätyi kotimaiseen Grediin.

Gredille Suomen Asiakastiedon Platina -sertifikaatti 2014-2017

suomen asiakastietoGredille Platina-sertifikaatti

Gredi on saavuttanut arvostetun tunnustuksen Suomen Asiakastiedon myöntämän Platina-sertifikaatin muodossa. Suomen Asiakastieto Oy:n luottoluokituksen mukaisesti Gredi Oy on vuosina 2014-2017 kuulunut Suomen Vahvimmat Platina® -kärkiyritysten joukkoon. Tähän arvostettuun Platina-luokaan kuuluu vain alle 2 % suomalaisista yrityksistä.

Sertifikaatti on selkeä ja puolueeton osoitus yrityksen erinomaisesta luottokelpoisuudesta, luotettavuudesta ja maksukyvystä. Vaatimuksena ylimpiin luottoluokkiin pääsemiselle ovat erinomaiset tunnusluvut, positiiviset taustatiedot sekä luotettava maksukäyttäytyminen.

Olemme taas koko Team Gredi hyvin otettuja ja ylpeitä tästä saadusta osoituksesta sekä onnistumisesta. Gredi luo omalla rautaisella kotimaisella osaamisella digiloikkia tulevaisuuden talouselämään!

Lue Suomen Asiakastiedon sertifikaateista.

Sinebrychoff ja Gredi yhteistyöhön

sinebrychoffSinebrychoff ja Gredi yhteistyössä

Sinebrychoff ja sen ravintola-asiakkaat voivat nyt tuottaa mainos- ja markkinointimateriaaleja brändihallitusti ja monikanavaisesti suoraan Gredin verkkopalvelulla. Gredin kotimainen digiviisas ratkaisu tuo kustannussäästöjä, työn tehokkuus kasvoi ja brändin sekä aineistojen hallittavuus paranivat. Lue koko mahtava tarina tästä.

Gredi panosti hyviin muistoihin Urheilugaalassa

suomen urheilugaalaSuomen Urheilugaala 17.1 2017

Suomen Urheilugaala juhli tammikuun 17. päivänä Hartwall Areenalla 10-vuotiasta taivaltaan, Suomen 100-vuotiasta urheilun ja liikunnan historiaa ja vuoden 2016 merkittävimpiä urheilijoita ja urheilutekoja. Gredi vastasi gaalan yhteistyökumppanina tänäkin vuonna gaalaillallisella olleiden pöytäseurueiden valokuvien digitaalisesta jakelusta. Lue lisää, miten Gredin palvelu toimii.

Onnittelemme lämpimästi 10-vuotiasta Urheilugaalaa ja voittajia. Tutustu palkinnon saajiin ja ehdokkaisiin Urheilugaalan kotisivuilla.

Puhutko sujuvaa bisnestä tai maistuuko sinulle Java?

java ja bisnesJava ja bisnes?

Osaatko sorvata asiakkaan vaatimuksista rahaa tuottavia ratkaisuja? Tarvitsemme nyt myynti- ja avainasiakaspäälliköitä, jotka osaavat keskustella asiakkaidemme kanssa älykkäästi liiketoiminnan hyödyistä ja tavoitteista. Siis rahasta, myynnin kasvattamisesta ja sen sellaisesta. Kysy lisää Ristolta, risto@gredi.fi, ja lähetä hakemuksesi osoitteeseen rekrytointi@gredi.fi.

Maistuuko Java?

Tunnetko olosi kotoisaksi keskellä sellaisia kirjainyhdisteitä kuin JSP, JSON, Ext JS, Node.js ja jQuery? Jos vastauksesi on kyllä, Gredi tarjoaa sinulle elämäsi tilaisuuden: Tule kanssamme koodaamaan Suomen vankinta ja vahvinta aineistonhallinnan järjestelmää. Lisätietoja saat Harrylta, harry@gredi.fi. Lähetä hakemuksesi osoitteeseen rekrytointi@gredi.fi.

Asiakastarinamme: Tamro Oyj

asiakastarinamme tamroTamro ja Gredi yhteistyössä

Asiakastarinamme Tamro: Gredi toteutti Tamrolle integroidun Aino aineistosalkku -järjestelmän heidän vaatimusten mukaisesti digitaalisen tiedonhallinnan arkipäivän haasteisiin. Ratkaistu kokonaisuus tarjoaa koko yhtiölle markkinoinnin ja viestinnän älykkäät työkalut sekä teknologiat tehostamaan operatiivista toimintaa ja se mahdollistaa modernit, digitaaliset markkinointitoimenpiteet. Tarve oli saada käyttöön modulaarinen digitaalisen aineistonhallinnan kokonaisuus ja kotimainen ratkaisu, joka palvelisi omien asiantuntijoiden lisäksi myös asiakaskohderyhmiä ja tärkeimpiä markkinointiviestintäkumppaneita. Lue koko asiakastarina tästä.

Tutustu myös asiakastarinaamme KONE Oyj (räätälöity digiviisas globaali aineistonhallinta) tästä.

Lue uusin asiakastarinamme: KONE

asiakastarinamme koneKone ja Gredi yhteistyössä

Asiakastarinamme Kone Oyj: Globaaleilla markkinoilla toimivan yrityksen markkinoinnin ja viestinnän haasteena on tuottaa yhdenmukainen asiakas- ja brändikokemus markkinasta ja kanavasta riippumatta. Markkinoinnin ja viestinnän sisältöjen ja niihin liittyvien digitaalisten aineistojen on oltava helposti löydettävissä, muokattavissa paikallisesti sekä jaettavissa eri kanaviin brändiohjeistojen mukaisesti. Gredi toteutti KONE Oyj:lle digiviisaan, räätälöidyn aineistonhallintaratkaisun näiden tarpeiden mukaisesti. Tutustu tarkemmin kotimaiseen ratkaisuun ja sen kautta saatuihin arvokkaisiin hyötyihin tästä.

Toteuta yrityksesi digiviisas tiedonhallintaympäristö helposti!
Lataa ilmainen Digiviisaan päättäjän opas täältä!

Lue uusin asiakastarinamme Edupolin haasteista, ratkaisuista ja saavutetuista hyödyistä

asiakastarinamme edupoliEdupoli ja Gredi yhteistyössä

Asiakastarinamme Edupoli: Gredi toteutti Edupolille digiviisaan ja dynaamisen materiaalipankki-
ratkaisun, johon koottiin Edupolin eri koulutusohjelmien esitteiden koko digitaalinen aineisto. Tavoitteeksi asetettiin markkinoinnin toimenpiteiden tehostaminen brändihallitusti ja aineistojen sekä muun informaation helppo päivittäminen sekä tehokas jakaminen eri kanaviin. Käy lukemassa lisää Edupolin haasteista, miten ne on ratkaistu ja mitä hyötyjä Edupoli saavutti Gredin tarjoaman ratkaisun myötä.

Kehitä digiosaamistasi innovaatiosetelillä

Kehitä digiosaamistasi

Nyt on erinomainen tilaisuus digitalisoida bisnestäsi kasvattava palvelumalli. Ja vieläpä lähes ilmaiseksi.

Tekes käynnisti lokakuussa 2016 innovaatiosetelihankkeen, joka tarjoaa 5 000 euron tuen pk-yrityksen tuotteiden, palvelujen tai prosessien kehittämiseen tai uusien innovoinnissa tarpeellisten tietojen ja taitojen hankkimiseen.

Hakuprosessi on nopea ja helppo. Myönteisen vastauksen on saanut lähes 70 prosenttia hakijoista. Päätös syntyy neljässä arkipäivässä.

Gredi on yksi Tekesin hyväksymistä palveluntarjoajista. Gredin kehittämä Digiviisas innovaatiopaketti tarjoaa keinot ja välineet yhdessä valitsemamme toimintamallin sähköistämiseen ja organisaatiosi digiosaamisen kehittämiseen.

Innovaatiopaketti koostuu kahdesta osasta. Aloitamme digitaalisella tilannekatsauksella, jonka avulla selvitämme nykyiset pullonkaulat. Tulosten perusteella asetamme organisaatiotasi eniten hyödyttävät tavoitteet sähköisten taitojen, työvälineiden ja toimintamallien kehitykselle.

Seuraavassa vaiheessa toteutamme digitalisaatiopilotin, jonka aikana mallinnamme sähköisen palvelumallin ja sen hyödyntämiseen tarvittavat työkalut. Palvelumallilla tehostat oman organisaatiosi toimintaa ja saat siitä hyötyjä jälleenmyyjillesi ja asiakkaillesi.

Aikaasi hankkeeseen kuluu kahdessa työpajassa yhteensä vain 1 työpäivän verran. Gredi hoitaa loput.

Digiviisaan innovaatiopakettimme veroton hinta on 5 990 euroa, josta Tekesin innovaatioseteli kattaa 5 000 euroa. Maksettavaksesi jää näin ollen vain 990 euroa. Ja voit toki käyttää innovaatiosetelin hyödyksesi osana suurempaakin projektia, jos tarvitset tueksesi perusmuotoista innovaatiopakettiamme laajemman ratkaisun.

Ota saman tien yhteyttä myyjiimme:

kun haluat kuulla, miten käynnistät projektin kanssamme.
Tekesin Innovaatiosetelin pelisäännöt ja hakuehdot löydät täältä.

Gredi vahvasti mukana Luotettava Kumppani -ohjelmassa

luotettava kumppaniGredi – Luotettava kumppani

Luotettava ja rehellinen kotimainen työ, hyvä fiilis ja osaaminen luo menestymisen mahdollisuuksia. Näihin tekijöihin me uskomme ja näiden pohjalle Gredin toiminta rakentuu. Nämä vaativat toki jatkuvaa kehitystä ja vahvistusta, jota teemme intohimolla. Tämän takia olemme myös osaltamme liittyneet mukaan Suomen Tilaajavastuu Oy:n Luotettava Kumppani -ohjelmaan.

Luotettava Kumppani -palvelun avulla Gredi helpottaa omaa ja asiakkaidemme arkea tuomalla prosessihin lisää digiviisasta toimintaa. Palvelun idea tukee täysin Gredin toimintatapaa, jonka kantava ajatus on hoitaa asiat kerralla kuntoon. Palveluiden tilaajan on nykyisin hyvä muistaa tilaajan vastuusta. Tilaajavastuulain mukaisesti ostajalla on velvollisuus ja vastuu tarkastaa, että hänen valitsemat toimittajat noudattavat tältä osin Suomen tilaajavastuulakia.

Luotettava Kumppani -palvelun avulla yrityksemme tilaajavastuuraportti on aina saatavissa tilaajavastuu.fi -palvelussa. Palvelun kautta saatavissa raporteissa olevat asiat päivittyvät automaattisesti ja ne sisältävät aina kaikki tilaajavastuulain mukaiset ajantasaiset asiakirjat.

Näin helpotamme palvelun avulla yritysten arkea ja paperisotaa sekä säästämme kallista aikaa, kun näiden hallinnollisten palveluiden hoitaminen onnistuu digitaalisesti ja reaaliaikaisesti suoraan verkkopalvelusta. Hallinnollisia asiakirjoja ovat mm. verotodistustukset, kaupparekisteriotteet, todistukset eläkevakuutusmaksuista, selvitys sovellettavasta työehtosopimuksesta, tiedot yrityksen ennakkoperintä-, työnantaja- sekä arvonlisäverovelvollisten rekisterimerkinnöistä ja tapaturmavakuutustodistuksen.

Voit tutustua palveluun tarkemmin osoitteesssa www.tilajavastuu.fi

Katso myös uutinen Gredi 100 % suomalaista palvelua!

Gredin sisaryritys DataCenter tarjoaa Jelastic-alustapalvelun

datacenterDataCenter, Jelastic ja Gredi

DataCenter Finland toimii Jelasticin palveluntarjoajana Suomessa. Ratkaisut tuotetaan DataCenterin omista pääkaupunkiseudulla sijaitsevista konesaleista. DataCenterin Jelastic-palvelu nostaa kehittäjän työskentelyn uudelle tasolle! Jelastic on pilvipalvelualusta, joka tarjoaa kattavat ominaisuudet monimuotoisten pilvikapasiteettien tuottamiseksi. Jelastic perustuu Container-teknologiaan ja on täysin automaattisesti skaalautuva Docker-pilvialusta. Palvelu nopeuttaa mm. verkkokauppojen ja julkaisujärjestelmien käyttöönottoa. Jelastic sopii kaikenkokoisille asiakkaille kuluttajista suuryrityksiin.

Lataa Aloittajan opas ja lue miksi Jelastic on sovelluskehittäjän uusi paras ystävä!

Lue uusin asiakastarinamme “Ponsse – arvokas digitaalinen omaisuus talteen!"

asiakastarinamme ponssePonsse ja Gredi yhteistyössä

Asiakastarinamme Ponsse. Gredi toteutti Ponsselle digiviisaan ja dynaamisen, suomilipulla varustetun 100% kotimaisen, materiaalipankkiratkaisun, johon koottiin Ponssen markkinointiviestinnän digitaalinen aineisto. Tavoitteeksi asetettiin markkinoinnin toimenpiteiden tehostaminen brändihallitusti ja aineistojen sekä muun informaation tehokas jakaminen eri kanaviin, kaikilla markkinoilla ja valituille käyttäjille. Käy lukemassa lisää Ponssen haasteista, miten ne on ratkaistu ja mitä hyötyjä Ponsse saavutti Gredin tarjoaman ratkaisun myötä.

Laattapiste ja Gredi yhteistyöhön

laattapisteLaattapiste on päättänyt siirtyä digiviisaaseen toimintamalliin ja aloittaa yhteistyön kanssamme. Yrityksellä on parhaillaan käynnissä laaja hanke, jonka tavoitteena on kehittää digitaalisen kaupankäynnin järjestelmiä ja prosesseja ja parantaa sitä kautta sähköistä asiakaskokemusta.

Osana digiuudistusta Laattapiste haluaa tehostaa sisäisiä ja ulkoisia markkinointiviestinnän prosessejaan. Projektin kick-off pidettiin elokuussa ja kokonaisuuden rakennustyöt ovat nyt käynnissä. Tarkoituksena on helpottaa älykkäiden, muokattavien tuotepohjiemme avulla brändinhallintaa koko valtakunnallisen ketjun tasolla. Jatkossa esimerkiksi myymälämateriaalien teko luonnistuu vaivattomasti ilman taitto-ohjelmaosaamista tai erillisiä lisenssejä.

Älykästä koodia ja luotettavaa osaamista Suomesta

koodia suomestaGredille on myönnetty Koodia Suomesta -tunnuksen ja -merkin käyttöoikeus 2016. Koodia Suomesta -merkki on tunnustus siitä, että yrityksen ohjelmistotuotteet on koodattu Suomessa. Merkki helpottaa sinua päättäjänä löytämään yrityksen, joka tarjoaa ohjelmistopalveluita Suomessa. Valitsemalla toimittajaksi merkkiä käyttävän yrityksen voit luottaa siihen, että ohjelmisto tuotetaan kotimaassa.

Gredille on myönnetty myös seuraavia puolueettomia tunnustuksia: Suomen vahvimmat 2016 -sertifikaatti taloudellisesta tunnusluvuista ja positiivisista taustatiedoista (Suomen Asiakastieto Oy), Avainlippu 2016 -merkki suomalaisesta työstä (Suomalaisen Työn Liitto), AAA-luottoluokitus 2016 -sertifikaatti korkeimmasta luottoluokituksesta (Bisnode Finland Oy), D&B Lowet credit risk -sertifikaatti 2016 (Dun & Bradstreet) pienimmästä mahdollista riskiluokasta ja Kauppalehden Menestyjäyritys -sertifikaatti (Kauppalehti).

Luota kotimaiseen työhön ja osaamiseen – luota Grediin.

Gredi taas Suomen vahvimpien joukossa!

asiakastieto Suomen Asiakastieto puolueettomana tiedontuottajana on myöntänyt tänäkin vuonna Gredille Suomen vahvimmat 2016 -sertifikaatin.

Sertifikaatti on osoitus Gredi Oy:n erinomaisesta työstä sekä taloudellisesta tunnusluvuista, positiivisesta taustatiedoista ja hyvästä maksukäyttäytymisestä. Olemme koko ”Team Gredi” hyvin otettuja ja ylpeitä tästä saadusta osoituksesta sekä onnistumisesta.

Gredi luo omalla rautaisella osaamisella ruutia ja voimaa tulevaisuuden talouselämään!

Some-julkaiseminen on nyt helpompaa kuin koskaan

Olemme lisänneet palveluumme mahdollisuuden julkaista aineistoja suoraan sosiaalisessa mediassa. Some-julkaiseminen avulla vältät ylimääräisiä työvaiheita ja markkinoit ja myyt tehokkaammin kaikissa tärkeimmissä sosiaalisen median kanavissa.
Voit toteuttaa some-optimoidusta tuotepohjasta personoidun, brändisi mukaisen mainoksen tai muun viestin ja julkaista sen suoraan eri some-kanaviin.

Voit julkaista viestisi yksittäiseen kanavaan, esimerkiksi LinkedIniin, Facebookiin tai Twitteriin, tai kaikkiin kanaviin samanaikaisesti. Myös erityyppisten feedien toteuttaminen onnistuu nyt näppärästi samalla tekniikalla esimerkiksi omaan intra- tai extranetiin.

some-julkaiseminen

Monimediajulkaiseminen on nyt helppoa ja nopeaa ja samalla täysin brändihallittua. Brändisi näyttäytyy yhtenäisenä kanavasta riippumatta. Ota some-linkitykset ja -julkaiseminen käyttöösi ja päivitä markkinointiprosessisi vuoteen 2016!

Ota yhteyttä Gredin tiimiin, kun haluat tietää lisää julkaisemisesta sosiaalisessa mediassa.

Osaamista Suomesta. Gredi 100 % suomalaista palvelua!

osaamista suomestaOsaamista Suomesta. Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Gredin palveluille Avainlippu-merkin ja olemme siitä ylpeitä.

Avainlippu on rekisteröity yhteisömerkki ja auttaa sinua valitsemaan suomalaisen vaihtoehdon, koska se viestii siitä, että palvelu on suomalaista luotettavaa alkuperää ja työllistää Suomessa. Toivomme, että tämä merkki vaikuttaa myös sinun ostopäätöksiin eri tilanteissa.

Gredi 100% suomalaista osaamista – suomalaisen työn puolesta!

Lue lisää Avainlipusta ja suomalaisen työn merkityksellisyydestä tästä.

 

Partiolaisten aineistot Aina valmiina!

Suomen Partiolaiset otti vuoden 2016 alussa käyttöönsä Gredin toimittaman digitaalisen aineistonhallinnan palvelun. Partiolaisten tavoitteena on digitaalisen aineistonhallinnan avulla pitää ilme yhdenmukaisena ja tarjota aina ajantasaiset materiaalit koko jäsenistölle.
Tutustu partiolaisten aineistonhallintaan tarkemmin asiakkaat-sivulta.

Gredi onnittelee Suomen Urheilugaalan voittajia

Gredi onnittelee. Lähes miljoonan tv-katsojan, 1700 illallisvieraan ja monituhatpäisen katsomoyleisön Suomen Urheilugaala on taas juhlittu. Hartwall Arenalla palkittiin tiistaina 12.1. menneen vuoden menestyjiä ja taustavoimia. Tunnustuksia jaettiin mm. kategorioissa vuoden nuori urheilija, urheilutapahtuma, läpimurto ja sykähdyttävin urheiluhetki. Illan kruunasi vuoden urheilijan palkitseminen. Käy katsomassa kaikki voittajat ja ehdokkaat Suomen Urheilugaalan sivuilta.

Gredi oli vahvasti mukana tapahtumassa ja vastasi gaalaillallisella olleiden pöytäseurueiden valokuvien jakelusta. Gredi onnittelee kaikkia voittajia!

gredi onnittelee
Kuvassa erikoispalkinnon urastaan urheilijoina saaneet taitoluistelija Kiira Korpi ja suunnistaja Minna Kauppi.

Hiihtoliitto ja Gredi yhteistyöhön

Suomen Hiihtoliitto on solminut Gredin kanssa yhteistyösopimuksen, jolla Gredi liittyy Hiihtoliiton virallisten partnereiden joukkoon. Hiihtoliitto ottaa samalla käyttöön Gredin digitaalisen aineistonhallintapalvelun.

”Suomen Hiihtoliiton visio on olla ’maailman paras lumella’. Sitä ei mitata ainoastaan urheilumenestyksenä, vaan siihen johtavat eri osa-alueet. Viime vuonna uudistettu ilmeemme kertoo tuoreesta ja yhtenäisestä Hiihtoliitosta, vahvasta brändistä”, kertoo Hiihtoliiton kaupallinen johtaja Jari Töykkä.

”Haluamme olla edelläkävijöitä liikunnan ja urheilun alueella tehokkaana ja tuottavana järjestönä. Siihen liittyy olennaisesti strategiseksi painopistealueeksi määrittelemämme viestintä, joka on avointa kaikkiin suuntiin.”

Järjestöt painivat tyypillisesti jatkuvan resurssipulan kanssa. Hiihtoliitto haluaa tehdä panostuksissaan oikeita valintoja, joilla kaikki resurssit saadaan tehokkaasti käyttöön oikeiden työkalujen avulla. Gredin aineistonhallintapalvelu auttaa Hiihtoliittoa saavuttamaan uuden strategian mukaiset tavoitteet.

Sujuvalla aineistonhallinnalla Hiihtoliitto pystyy ohjaamaan markkinoinnin ja viestinnän resurssit tehokkaimpaan käyttöön. Aineistot siirtyvä verkkolevyiltä hyvään talteen ja kaikkien osallisten saataville. Kustannussäästöjä syntyy myös siitä, että dynaamisten aineistopohjien ansiosta jokaista asiaa ei tarvitse aina teettää talon ulkopuolella.

Digitaalinen aineistonhallinta tukee Hiihtoliiton brändinhallintaa ja uudistetun brändin jalkautusta. Myös lehdistölle on helppo tarjota aina oikeat ja uusimmat aineistot, joissa on lisäksi oikeat partnerit näkyvillä.

”Saamme työkaluja sekä sisäiseen että ulkoiseen viestintäämme, aineistojen tuottamiseen ja jakamiseen. Meillä on tällä hetkellä raikas uusi ilme, joka Gredin avulla voidaan jalkauttaa laajalle hiihtourheilukentälle. Tämä kaikki tukee strategisia tavoitteitamme ja lisää houkuttelevuuttamme matkalla kohti Lahden MM-kisoja”, kertoo Töykkä.

”Suomalaisena yrityksenä olemme osallistuneet muutenkin suomalaisen urheilun tukemiseen esimerkiksi Urheilugaalan partnerina. Yhteistyö Hiihtoliiton kanssa on jatkumoa tälle ja sopii erinomaisesti arvoihimme ja strategiaamme. Olemme todella iloisia, että pystymme omalla panoksellamme konkreettisesti auttamaan Hiihtoliittoa sen tavoitteissa tarjoamalla sille tehokkaat markkinointia ja viestintää tukevat työkalut”, iloitsee Gredi Oy:n toimitusjohtaja Risto Pasanen alkaneesta yhteistyöstä.

 

Lisätiedot:

Jari Töykkä, Suomen Hiihtoliitto, jari.toykka@hiihtoliitto.fi, puh. 040 553 3996

Risto Pasanen, Gredi Oy, risto.pasanen@gredi.fi, puh. 040 849 2620

Alkon tuotekuvat keskitetty Gredin aineistonhallintaan

Alkon tuotekuvat keskitetty Gredin aineistonhallinnan ratkaisuun. Gredin toimittama aineistonhallintapalvelu toimii keskitettynä yhteiskäytöllisenä järjestelmänä Alkon käyttämälle kuvadatalle.

Kuvat linkittyvät digitaalisesta aineistonhallinnasta suoraan alko.fi:hin. Kun kuluttaja tutkailee tiettyä viiniä, viinipullon kuva tulee Gredin toimittamasta kuvapankista ja kuvainformaatio rikastuu tuotetiedolla Alkon tuotejärjestelmästä. Kaikki järjestelmät keskustelevat sujuvasti keskenään.

”Elämme retail-toimialalla kiinnostavia aikoja digitalisaation keskellä. Tieto liikkuu verkossa ja sosiaalisessa mediassa, itse kauppakin siirtyy yhä enemmän verkkoon ja esimerkiksi visuaalisuuden merkitys kasvaa. Tällaisessa maailmassa myös digitaalisten aineistojen hallinta on oltava jämptisti järjestetty”, toteaa Alko Oy:n integraatioarkkitehti Markku Pekkinen.

Lue Alkon ja muiden asiakkaidemme kokemuksista lisää tästä.

Monikanavajulkaiseminen oikoo monta mutkaa

Gredin monikanavajulkaiseminen. Gredin digitaalisella aineistonhallinnalla julkaiset aineistosi automaattisesti yhdenmukaisena ja oikeanlaisena kaikissa kanavissa. Monikanavajulkaiseminen tarkoittaa tiivistettynä sitä, että yhdestä ja samasta lähtöaineistosta syntyy automaattisesti oikeanlaiset versiot eri käyttötarkoituksiin:

  1. Verkkoon
  2. Painoon/tulostimeen
  3. Mobiiliin
  4. Sosiaaliseen mediaan
  5. Uutiskirjeisiin

 

Monikanavajulkaiseminen tehostaa markkinointiasi kertaloikalla. Automatisoidut prosessit vapauttavat ammattilaistesi aikaa markkinoinnin sisältöihin, nopeuttavat markkinointiaineiston tuotantoa sekä vähentävät ulkopuolisen avun tarvetta.

Basware nopeutti markkinointiaan Gredin ratkaisulla

Maailman johtavalla hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoajalla Baswarella ei tuhlata aikaa markkinointiaineistojen etsimiseen ja jakelemiseen. Kaikki aineisto tallennetaan Gredin toimittamaan materiaalipankkin, josta se on aina saatavilla koko globaalin organisaation käyttöön.

“Organisaation sisäiset aineistokyselyt ovat käytännössä loppuneet, mikä tarkoittaa sitä, että järjestelmä ja ihmiset toimivat niin kuin pitääkin.”

“Materiaalin jakaminen tietoturvallisesti myös organisaation ulkopuolelle on helpottunut ja nopeutunut, kun se hoituu yhdellä sähköpostin linkillä”, kertaa content strategist Lynn-Marie Sederlöf-Airisto  Baswarelta järjestelmän hyötyjä.

Lue Baswaren ja muiden asiakkaidemme kokemuksista lisää tästä.

 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani