Hartwall ja Gredi aloittivat yhteistyön!
Hartwall tukee asiakkaidensa myyntiä Gredin dynaamisella sisällönhallinnan ratkaisulla
Hartwall haluaa panostaa omien ravintola-asiakkaidensa paikallisen myynnin ja markkinoinnin edistämiseen. Se etsi ratkaisua, joka mahdollistaisi markkinoinnin aineistojen ja sisältöjen kattavan ja reaaliaikaisen jakelun sekä dynaamisen ja asiakaskohtaisen muokkauksen. Tarve tuli vielä ajankohtaisemmaksi, kun uusi alkoholilainsäädäntö antaa ravintoloille enemmän mahdollisuuksia markkinoida tuotteitaan ja palveluitaan.
”Meillä on paljon asiakkaita ympäri Suomea, joilla kaikilla on omat tarpeensa paikallisen myynnin edistämisessä. Miten tukea heitä kaikkia yksilöllisesti ja samalla pitää huolta, että kaikki sisällöt ovat aina brändimme mukaisia? Siinä meidän spesifi tarpeemme, johon haimme ratkaisua”, sanoo Hartwallin Asiakasmarkkinointipäällikkö Tiina Happonen.
”Kartoitimme monia erilaisia toimijoita ja Gredi valikoitui joukosta täysin ylivoimaisella ratkaisullaan. Dynaamisuus, helppokäyttöisyys, brändinhallinta, prosessin tekninen toimivuus ja tietoturvallisuus – siinä meidän päätöksentekokriteerimme ja syymme valita Gredi. Startti on ollut hyvä ja asiakkaidemme palaute rohkaisee kehittämään tätä edelleen ”, jatkaa Happonen.
Gredin dynaaminen sisällönhallinnan ratkaisu soveltuu erityisesti yrityksille, joilla on paljon jälleenmyyjiä, jakelijoita tai muu verkosto, jolla on tarve hyödyntää yrityksen myynnin ja markkinoinnin aineistoja ja sisältöjä reaaliaikaisesti, yksilöllisesti ja brändihallitusti.
”Olemme iloisia ja ylpeitä, että Hartwall valitsi juuri meidät. Uskomme, että pystymme vastaamaan haasteeseen ja että tuomme Hartwallin markkinointiin juuri heidän etsimiään ratkaisuja. Olemme toteuttaneet näitä dynaamisen sisällönhallinnan ratkaisuja jo useille eri toimialoille ja asiakkaille”, sanoo Gredin toimitusjohtaja Risto Pasanen.
Lisätietoja:
Tiina Happonen, Asiakasmarkkinointipäällikkö, Hartwall Oyj
Risto Pasanen, toimitusjohtaja, Gredi Oy
« MicroMedia ja Gredi tiiviiseen yhteistyöhön!Etsimme juuri nyt loistotyyppiä! »