MicroMedia ja Gredi tiiviiseen yhteistyöhön!

MicroMedia ottaa käyttöön Gredin tuottaman ”Digiviisaan” aineiston- ja sisällönhallintaratkaisun

MicroMedia tarjoaa asiakkailleen monipuolisia markkinoinnin palveluja. Sisältömarkkinointi ja siihen liittyvä sisältöjen suunnittelu, tuotanto ja julkaisu vaativat toimivia toimintatapoja, työkaluja sekä järjestelmiä, jotka mahdollistavat älykkään ja tehokkaan prosessin.

”Meillä oli tarve saada asiakkaidemme markkinoinnin aineistot yhteen paikkaan, paremmin hallinnoitavaksi ja prosessiin, joka helpottaa sekä meidän että asiakkaidemme päivittäistä työtä. Toki myös ratkaisu, joka on kustannustehokas ja tietoturvallinen”, kertoo MicroMedian tuotannosta vastaava Lisa Leinonen.

Gredin tarjoama ratkaisu MicroMedialle on aineistonhallinnan sijaan enemminkin markkinoinnin sisältöjen hallinnan ratkaisu. Kuvat, tekstit, videot, äänet, erilaiset tiedostot ja formaatit muuttuvat aineistoista sisällöiksi, kun ne luovassa prosessissa muokataan asiakkaiden brändin ja strategian mukaisiksi, eri kanavissa julkaistaviksi sisällöiksi.

”Kartoitimme erilaisia aineistonhallinnan vaihtoehtoja, sekä kotimaisia että ulkomaisia. Valinta oli meille helppo, sillä Gredi tarjosi mahdollisuuden omassa järjestelmässään ”Gredi Content Hub” tuottaa dynaamisesti sisältöjä, joita asiakkaamme pystyvät itse brändihallitusti jatkojalostamaan. Gredillä on positiivinen jatkuvan kehittämisen ote asioihin. Tämä oli meille tärkeää, koska jatkuvasti muuttuvassa markkinoinnin ympäristössä pitää pystyä ketterästi luomaan uusia innovaatioita”, jatkaa Lisa Leinonen.

”Kiitämme MicroMediaa luottamuksesta ja mielenkiintoisen yhteistyön käynnistämisestä. Tarjoamme heidän käyttöönsä koko tiimimme vahvan osaamisen ja markkinoiden kehittyneimmän ja jatkuvasti uusiutuvan palvelukokonaisuuden, sekä yhdessä oppimisen innon ratkaista asiakkaiden haasteet ja odotukset yhä paremmin. Lähdimme ketterästi liikkeelle MicroMedian omista sisäisistä tarpeista ja luomme heille palvelukokonaisuuden ”MicroMedia Content Hub -palvelun”, jolla voi tarjota yhä parempia markkinointiprosesseja heidän asiakkailleen.
Uskon, että yhdessä luomme lisää vaikuttavaa hyötyä molempien liiketoimintaan. Olemme todella tyytyväisiä MicroMedian tavasta toimia ja tarjota meille heidän vahvaa strategista ja operatiivista osaamistaan meidän markkinointiimme”, kertoo Risto Pasanen.

Lisätietoja yhteistyöstä antavat:

Risto Pasanen, toimitusjohtaja, puh. 040 849 2620, risto.pasanen@gredi.fi

Petri Ojanen, strategisti, 040 582 3657, petri.ojanen@micromedia.fi

«
»
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani