Mikael Bosund on Gredin uusin Customer Success Manager

Mikael Bosund on nimitetty Gredin Asiakas- ja Tuotantotiimin Customer Success Manageriksi 28.11.2022 alkaen.

Mikael on pitkän linjan digitalisaatioammattilainen, jonka intohimona on auttaa asiakasta menestymään parhailla mahdollisilla palveluratkaisuilla. Luonteeltaan Mikael on luova ja sosiaalinen ihminen. Hän saa suurta iloa siitä, kun pystyy yhdistämään asiakkaan liiketoiminnan tarpeet parhaimpiin teknologisiin ratkaisuihin. Kaikkea Mikaelin toimintaa on aina ohjannut asiakaskeskeisyys ja yrittäjähenkisyys sekä syvä tekninen ymmärrys erilaisista palveluratkaisuista.

Yli 16-vuotisen uran aikana Mikael on kerennyt tehdä kaikenlaista kädet savessa -tuotannosta suunnitteluun, projektijohtoon ja konsultaatioon. Ammattitaidon kulmakivet löytyvät niin digi- kuin printtimedian ratkaisuista, joiden keskiössä on tiedostojen hallinta.

Mikael on vetänyt ja/tai ollut tuotantotiimissä kymmenien verkkosivustojen, verkkokauppojen, portaali- ja muiden räätälöityjen verkkopalveluratkaisujen tuotannossa, joten tämä mies tuntee kyllä tiedostojen julkaisuun liittyviä teknisiä vaatimuksia hyvin laajasti.

Vapaa-ajalla Mikael tykkää erityisesti pelata erilaisia pelejä ja käydä kuntosalilla. Lomilla ja kesäisin harrastuksiin kuuluu lisäksi matkustelu ja luonnossa kävely.

Yhteyden Mikaeliin saat näin:
Mikael Bosund
Customer success manager
Matkapuhelin 050 470 1248
mikael.bosund@gredi.fi

Kiinnostuitko Gredi Content HUBista, jolla asiakkaamme kautta maailman onnellistavat työpäiviään? Katso tästä 1 minuutin video, niin ymmärrät, miksi!

«
»
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani