200 ehdokkaalle vaalikampanjaan tehovälineet


Vihreiden kampanjapäällikkö Kirsi Syväri sanoo, että vaalien lähestyessä Vihreät haluaa helpottaa ehdokkaiden kampanjointia brändihallitusti. Gredi Content HUB oli selvä valinta Vihreiden kampanjoinnin aineiston- ja brändinhallintapalveluksi. 

”Meillä oli aiemmin käytössä vain somessa, mutta ei printissä toimiva kuvaeditori, joka oli täysin riittämätön kampanjointiin. Ehdokkaat ovat pyytäneet meiltä kunnon työkalua, että heidän ei tarvitsisi käyttää kalliita ja vaikeita grafiikkaohjelmistoja kampanjamainosten ja muiden kampanjamateriaalien tuottamiseen. Tarve oli siis ilmeinen”, Kirsi Syväri aloittaa.

Kaikki ehdokkaat saavat vapauden tuottaa kuvat ja tekstit itse

”Mielenkiintoiset ihmiset keräävät eniten ääniä, heistä suomalaiset tykkäävät. Emme aio kontrolloida ehdokkaiden kampanjakuvia ja tekstejä. Annamme kaikille 200 ehdokkaallemme vapauden tuottaa itse markkinointimateriaalinsa Content HUBissamme. Teemme sen brändihallitusti siten, että Vihreiden värimaailma, logot ja tekstityypit ovat aina samat, mutta ehdokkaiden kuvat ja tekstit saavat vaihtua personoidusti.”

Käy lukemassa koko asiakastarina tästä

Vuonna 1988 perustetun Vihreiden puolueen tärkeisiin teemoihin kuuluvat tasa-arvo, ympäristö ja pohjoismainen hyvinvointivaltio. Nykyään Vihreä puolue koostuu noin 200 yhdistyksestä, jotka toimivat paikallisella, alueellisella, vaalipiiritasolla tai koko maassa. Vihreillä on noin 9000 jäsentä. Poliittisista linjoista päättää puoluevaltuuskunta. Käytännön toimintaa johtaa puoluehallitus. Ylintä päätösvaltaa käyttää puoluekokous. Lue lisää…

Kiinnostuitko? Katso alle minuutin mittainen video, josta näet, mitä kaikkea saat aikaan Gredi Content HUBissa

Ota yhteyttä meihin!

Käy tutustumassa muihin Gredin kiehtoviin asiakastarinoihin.

«
»
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani