Olle Sirve on Gredin uusin Customer Success Manager
Olle Sirve on nimitetty Gredin Asiakas- ja Tuotantotiimin Customer Success Manageriksi 2.5.2022 alkaen.
Aineistonhallinta ja aineistontuotanto on ollut Ollella verissä jo yli 20 vuotta. Ollella on pitkä historia digitaalisten työkalujen, prosessien ja kokonaispalvelujen kehittämisessä läheisessä yhteistyössä asiakkaiden kanssa.
Olle on aiemmin toiminut tuotekehittäjänä, projektipäällikkönä ja konsulttina, ja kaikissa hänen tehtävissään yhteinen tekijä on asiakasläheisyys. Kun asiakas menestyy ja on tyytyväinen, Olle kokee hoitavansa asiat oikein.
Vapaa-ajalla Olle rentoutuu mielellään shakin ja musiikin piireissä tai toimii kissojensa palvelijana.
Yhteyden Olleen saat näin:
Olle Sirve
Customer Success Manager
olle.sirve@gredi.fi
Matkapuhelin 045 1327 911
Kiinnostuitko Gredi Content HUBista, jolla asiakkaamme kautta maailman onnellistavat työpäiviään? Katso tästä 1 minuutin video, niin ymmärrät, miksi!
« Laajennamme automaattitaittopalveluihinGredille jälleen paras AAA-luottoluokka »