Kivra ja Gredi yhteistyöhön
Digitaalisuuden suunnannäyttäjät Gredi ja Kivra ovat aloittaneet yhteistyön digitaalisen brändin- ja aineistonhallinnan parissa. Kivra valitsi käyttöönsä Gredi Content HUBin.
”Kivran koko ideologia lähtee siitä, että tehdään hyvää yhdessä. Hyvän tekemisen tarvitsee olla helppoa asiakkaillemme, eli yrityksille ja kuluttajille. Kun vertailin palveluntarjoajia, Gredi tarjosi helpoimman asiakaspolun! Siitä se sitten lähti. Tunsin Gredin palvelun jo niiltä ajoilta, kun työskentelin Varmalla”, Kivran markkinointijohtaja Maija Leivo kertoo.
Suomessa lähetetään edelleen vuosittain yli 500 miljoonaa paperista dokumenttia. Niistä jokainen on liikaa ilmastollemme. Digipostilaatikko Kivra haluaa rakentaa yhdessä yritysten ja suomalaisten kanssa ilmastovastuullisempaa ja turvallisempaa yhteiskuntaa tarjoamalla sujuvampaa digitaalista asiointia yrityksiltä ihmisille. Kivra on saapunut Suomeen Ruotsista vuoden 2020 alkupuolella. Palvelulla on Ruotsissa jo lähes 4 miljoonaa käyttäjää ja yi 27 000 yritystä lähettää digitaalista postia asiakkailleen Kivralla. Kivran missio on tehdä arjen asioinnista sujuvaa ja ilmastoystävällistä.
”Gredin palvelu sopii meidän ideologiaamme, sillä itse olemme hubi arjen asiointiin. Gredin avulla meillä on tarjota hubi organisaatiomme sisällä ja julkisesti kaikille markkinoinnin ja viestinnän aineistoille, sekä asiakassuhteiden hoitamiseen – olipa kyse sitten b-to-b- tai b-to-c-asiakkaista”, Maija sanoo.
Lue loistavan asiakkaamme case Kivra: https://www.gredi.fi/asiakas/kivra/
Kiinnostuitko Kivrasta? Lue lisää: https://kivra.fi/
Innostaako ilmastovastuullisuus? Lue lisää: https://kivra.fi/ilmastovastuullisuus/
Kiinnostuitko Gredi Content HUBista? Katso 1 minuutin video:
https://www.gredi.fi/gredi-content-hub-tutuksi/
Gredin tiimi palvelee sinua kesällä! »