Ällistyttäviä
mahdollisuuksia

That’s amazing!

100% quarantee
edellinen seuraava
 

TOIMISTOASSISTENTTI

GREDI OY on 100% kotimainen, Suomen johtava brändin ja digitaalisen aineistonhallinnan ohjelmistoja ja palveluja kehittävä sekä tarjoava yritys. Yrityksen palvelua Gredi Content HUBia käyttävät yksityisen ja julkisen sektorin kaiken kokoiset organisaatiot älykkääseen ja turvalliseen digitaalisten aineistojen tallentamiseen, hallintaan, muokkaukseen, säilytykseen, jakamiseen ja monikanavaiseen julkaisuun. Palvelulla on yli 150.000 käyttäjää yli 165 maassa. Katso lisää asiakkaistamme sekä esittelyvideomme.

Haemme dynaamiseen ja kasvavaan joukkueeseemme Espoon Otaniemeen motivoituneita pelaajia. Oletko Sinä Gredin seuraava monipuolinen

TOIMISTOASSISTENTTI

 

Toimit iloisen joukkueemme ”sydämenä” vastaten yrityksemme monipuolisista sisäisistä toiminnoistamme. Tehtävään sisältyy monipuoliset hallinnon, taloushallinnon ja henkilöstöhallinnon tehtävät sekä yleiset toimiston tehtävät. Työskentelet toimitusjohtajan tukena ja osallistut kehitystehtäviin ja toimintamallien tehostamiseen itsenäisellä otteella.

Itsenäisenä, innostuvana ja tarkkana osaajana tehtäviisi kuuluvat mm.

Toimistomme ja henkilöstömme hyvinvointikoordinointi

  • Työterveys- ja vakuutussopimukset kumppaneidemme kanssa
  • Toimiston työvälineiden, tarvikkeiden ja vaikkapa virvokkeiden tilaukset
  • Työhyvinvointi- ja muiden tapahtumien organisointi
  • Uusien työntekijöiden perehdyttäminen, sisäiset kehitysprojektit, koulutusten koordinointi, järjestäminen sekä henkilöstö- ja koulutussuunnitelman edistäminen
  • CRM-pääkäyttäjänä toimiminen (mm. asiakkuuden-, projektin- ja laskutusdatan hallinta) ja koulutus, GPDR-asiat ja koulutus sekä TES-asiat
  • Sisäinen viestintä sekä hallituksen kokoussihteerinä toimiminen

Yhteistyö kirjanpidon ja viranomaisten kanssa

  • Ostoreskontranhoito, matka- ja kululaskujen käsittely ja yhteistyö kirjanpitäjän kanssa
  • Sopimushallinnointi
  • Viranomaisasiat, kuten PRH-ilmoitukset ja veroviraston kyselyt sekä palkanlaskennan tietojen käsittely
  • Sisäisen laskentatoimen tehtävät (jaksotukset, ennusteet, kasvumittarit)
  • Sekä järjestät myös käyttökoulutuksia asiakkaillemme

Menestyäksesi tehtävässä Sinulla on

  • Itsenäinen ja oma-aloitteinen tapa hoitaa monta asiaa samanaikaisesti proaktiivisella otteella
  • Innostusta ja kykyä omaksua nopeasti uusia asioita
  • Perusymmärrys kirjanpidosta ja hyvä MS Officen (Excel, Word) osaaminen
  • Kyky aikatauluttaa ja priorisoida tehtäviäsi
  • Tarkkuutta ja huolellisuutta
  • Joukkuepelaajan ominaisuuksia, halua kehittyä ja kehittää osaamistasi

Gredin menestyksen salaisuus on osaava ja motivoitunut henkilökunta, joka nauttii työstään hyvässä ilmapiirissä. Innostuneessa ja ammattitaitoisessa tiimissämme on tekemisen meininkiä ja olemme valmiita antamaan kaikkemme asiakkaidemme vuoksi. Kun asiakkaamme menestyvät, myös me menestymme.

Olet merkittävä osa tiimiämme, ja haemmekin ennen kaikkea motivoitunutta ja positiivista ihmistä mukaan kasvavaan toimintaamme.

Innostut työstä, joka vaatii systemaattisuutta, itsenäistä otetta, tiimityötaitoja, oma-aloitteisuutta ja halua oman osaamisen kehittämiseen. Työotteesi on tuloshakuinen, järjestelmällinen ja ratkaisukeskeinen. Viestit sujuvasti suomeksi ja englanniksi.

Tarjoamme erinomaiset edut, loistavan työilmapiirin sekä osaavat ja motivoituneet kollegat.

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi palkkatoiveen ja CV:n kera osoitteessa www.targetheadhunting.fi  kautta 08.05.2019 mennessä. Aloitamme toki haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Target Headhunting Oy, konsultti Jukka Mustonen, email jukka.mustonen@targetheadhunting.fi ja puhelin 050 4348140.

Rekrytointirekisteriseloste


Lue lisää Gredistä täältä.


 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani