Personointi lisää viestiesi osumatarkkuutta

Hukkuuko yrityksesi tärkeä viesti tee-se-itse -viestijöiden ihastuttavaan ja vihastuttavaan massaan? Boston Consulting Groupin tutkimuksen mukaan huipputekijät voivat saavuttaa personoinnilla jopa yli 40 prosentin tuottavuuskasvun. Pelkkä nimen lisääminen uutiskirjeen tai sähköpostin alkuun ei riitä personoinnissa erottumaan massasta. Laajenna personointia verkkosivuille, mobiilikanaviin ja sosiaaliseen mediaan. Kohdennetun viestinnän ammattilainen personoi asiakkaalta keräämällään tiedolla ja täydentää sitä tarvittaessa muista lähteistä, osaten hyödyntää tekoälyä siinä, missä kone päihittää ihmisälyn.

Mistä vaikuttava personointi kannattaa aloittaa? Lue ProComin Viestijät Näkökulmassa julkaistu Gredin toimitusjohtaja Risto Pasasen blogi: https://viestijat.fi/personoinnilla-lisatehoa-viestintaan/#01458dcc

Perehdy aiheeseen lisää ja lue oppaamme: https://www.gredi.fi/lataa-oppaat/

Haluatko tavata Riston ja muut asiantuntijamme? Ota yhteyttä: https://www.gredi.fi/yhteystiedot/

«
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani