Personointi lisää viestiesi osumatarkkuutta
Hukkuuko yrityksesi tärkeä viesti tee-se-itse -viestijöiden ihastuttavaan ja vihastuttavaan massaan? Boston Consulting Groupin tutkimuksen mukaan huipputekijät voivat saavuttaa personoinnilla jopa yli 40 prosentin tuottavuuskasvun. Pelkkä nimen lisääminen uutiskirjeen tai sähköpostin alkuun ei riitä personoinnissa erottumaan massasta. Laajenna personointia verkkosivuille, mobiilikanaviin ja sosiaaliseen mediaan. Kohdennetun viestinnän ammattilainen personoi asiakkaalta keräämällään tiedolla ja täydentää sitä tarvittaessa muista lähteistä, osaten hyödyntää tekoälyä siinä, missä kone päihittää ihmisälyn.
Mistä vaikuttava personointi kannattaa aloittaa? Lue ProComin Viestijät Näkökulmassa julkaistu Gredin toimitusjohtaja Risto Pasasen blogi: https://viestijat.fi/personoinnilla-lisatehoa-viestintaan/#01458dcc
Perehdy aiheeseen lisää ja lue oppaamme: https://www.gredi.fi/lataa-oppaat/
Haluatko tavata Riston ja muut asiantuntijamme? Ota yhteyttä: https://www.gredi.fi/yhteystiedot/
« Onnellisesti maalissa – 11 maan, 36 päivän ja yli 14 000 kilometrin seikkailuIloisena ja ylpeänä ilmoitamme, että Gredi Oy:lle on myönnetty Kauppalehden Menestyjät 2019 -sertifikaatti »