Lapti ja Gredi aloittivat yhteistyön

Suomalainen, vauhdilla kasvava rakennusalan konserni Lapti Group on valinnut aineiston- ja brändinhallinnan kumppanikseen Gredin. Lapti ottaa käyttöön Gredi Content HUBin koko markkinointitiimilleen, ja siihen on monia hyviä syitä.

”Tärkeimpänä syynä Gredin valintaan oli aineistonhallinta. Sen lisäksi erittäin hyvä syy oli myös dynaamiset tuotepohjat”, aloittaa Laptin markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Mari Ollila. ”Gredin avulla voimme nopeuttaa ja yksinkertaistaa aineistojemme tekemistä ja hallinnointia. Gredin palvelun käyttöönotto vaikuttaa meidän koko markkinointitiimin työhön”, Mari Ollila kertoo.

Meilirumban sijaan heti valmista

Lapti muuttaa toimintamallejaan siten, että ajansäästöä tulee joka vaiheessa. ”Tähän asti olemme tehneet esimerkiksi työmaataulut siten, että teimme ensin briiffin mainostoimistolle, sitten mainostoimisto teki aineiston, hyväksytti sen meillä meilitse, me tarkistimme aineiston, meilasimme hyväksynnän, ja sen jälkeen mainostoimisto valmisti lopullisen aineiston”, Mari Ollila kertoo.

”Jatkossa teemme työmaataulut itse Gredin dynaamisilla pohjilla. Sama aika, joka kuluu briiffin tekoon, käytetään työmaataulun tekoon. Aikaa säästyy. Toki myös rahaa säästyy”, Mari Ollila sanoo.

Markkinointitiimin ja mainostoimiston panokset luovaan yhteistyöhön

”Dynaamisten pohjien käyttöönotto on siitä mainio asia, että meidän markkinointitiimimme ja mainostoimiston yhteistyössä vakiosälä jää pois. Päästään tekemään yhdessä enemmän luovaa työtä ja isompia kokonaisuuksia”, Mari Ollila linjaa.

Lapti rakentaa asiakkailleen parempaa arkea, kuten koteja, joihin kaivataan takaisin, päiväkoteja, joihin jäädään mielellään ja kodikkaita hoivakoteja, joissa on turvallista elää.

Lapti Group on nopeasti kasvava ja kannattava suomalainen rakennusalan konserni. Lapti Groupin toiminta keskittyy asunto-, palvelu- ja toimitilarakentamiseen sekä kiinteistökehitykseen Suomessa. Lisäksi Lapti Group tuottaa talotekniikkapalveluja. Konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 226 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä lähes 800.

Gredi Content HUB auttaa kasvuyrityksiä menestymään

Gredi Content HUBissa on jo yli 65 miljoonaa digiaineistoa tietoturvallisesti konesaleissa Suomessa. HUBia hyödyntää työssään yli 150 000 käyttäjää yli 165 maassa. Sitä käytetään kaiken digitaalisen aineiston brändin mukaiseen hallintaan, personointiin, muokkaukseen, kommentointiin, jakeluun ja julkaisuun.

Gredin asiakkaina on Laptin lisäksi yli 135 vahvaa brändinhaltijaa, mm. Aktia, Alko, Alma Media, Finavia, Fonecta, Hartwall, Kalevala Koru, Kemira, KONE, Lomarengas, Lumon, Management Events, Olvi, Gustav Paulig, Ponsse, Sako, Sanoma, Senaatti, Sinebrychoff, Suunto, Tamro, YIT, sekä puolueet, oppilaitokset ja järjestöt.

Lue lisää!

Lue lisää Laptista.

Kiinnostuitko Gredi Content HUBista? Katso alle minuutin tehovideo: Gredi Content HUBissa

Ota yhteyttä!

Lisätietoja antavat mielellään:

Mari Ollila, markkinointi- ja viestintäkoordinaattori, Rakennusliike Lapti Oy/Lapti Group, +358 849 5505, mari.ollila@lapti.fi, www.lapti.fi

Risto Pasanen, toimitusjohtaja, Gredi Oy, +358 40 849 2620, risto.pasanen@gredi.fi,
www.gredi.fi

«
»
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani