Puhelin 010 778 7100

Miksi markkinoinnin automaatio kuuluu brändinhallinnan työlistan kärkeen?

markkinoinnin automaatioMarkkinoinnin automaatio ja tehokas brändinhallinta kasvattavat markkinointiin ja myyntiin panostetun euron tuottoa. Lisäksi se auttaa yritystäsi palvelemaan asiakkaitasi entistä laadukkaammin, nopeammin ja personoidummin.

Automaatio tuo ensimmäisenä mieleen olemassa olevan työtehtävän sähköistämisen. Me Gredillä näemme, että rutiinien helpottamisen lisäksi automaatio avaa kokonaan uusia mahdollisuuksia. Tässä muutamia ajatuksia siitä, miten voit tehostaa omaa toimintaasi markkinointia automatisoimalla.

Markkinoinnin automaatio – tehot irti:

 

  • Säästä aikaa ja rahaa. Automatisoi puuduttavat rutiinit ja keskity uuden iskevän sisällön luomiseen.
  • Lyhennä kampanjoiden suunnitteluun kuluvaa aikaa. Automaattinen versiointi ja kampanjamallit säästävät sisällöntuotantoaikaa. Automaattinen julkaisu eri kanaviin nopeuttaa kampanjan käynnistämistä.
  • Mittaa ja kehitä kampanjoidesi vaikuttavuutta. Esimerkiksi uutiskirjeiden seuranta tarjoaa tietoa tuotteista ja aiheista, jotka kiinnostavat asiakastasi. Vertailet sisältöversioiden tehoa automaattisen raportoinnin avulla ja saat ideoita kampanjoidesi jatkokehitykseen. Ja kun julkaiset moneen kanavaan, tavoitat asiakkaasi entistä varmemmin.
  • Seuraa kattavasti sisällöntuotannon kaikkia vaiheita. Kun aineisto viedään yhteen järjestelmään ja kommentoidaan siellä, näet kampanjasuunnittelun tilanteen yhdessä pisteessä. Kun käytät kampanjamallia, on jokaiselle kampanjan osalle selkeä paikkansa ja aikansa.
  • Roolita. Jaat aineistoa käyttäjäroolin mukaisesti kumppaneille, asiakkaille ja yrityksesi henkilöstölle. Järjestelmän avulla huolehdit, että käyttöoikeudet ja julkaisuajat ovat automaattisesti oikein kampanjasta toiseen.
  • Integroi. Tiedot päivittyvät automaattisesti taustajärjestelmien välillä. Kun työstät kampanjan aineistoa, käytössäsi on ajantasainen tuote- ja asiakastieto. Myös asiakkaasi näkee aina viimeisimmän tuotetiedon verkossa ja verkkokaupassa, kun tiedot päivitetään automaattisesti.
  • Monista parhaita kampanjamalleja. Kopioit kampanjarungon hetkessä uuden kampanjan pohjaksi. Hyödynnät olemassa olevia työnkulkuja ja varmistat, että kaikki tarvittavat osat ovat paikallaan.
  • Vähennä virheitä. Dynaamiset sivupohjat huolehtivat puolestasi, että vaikkapa tuote-esitteet tai lehti-ilmoitukset syntyvät täsmälleen oikeassa formaatissa.

Markkinoinnin automaatio on tehokas keino lisätä pöhinää asiakasrajapinnassa ja herättää kiinnostusta palveluihisi. Lisäksi se nostaa brändisi yhdenmukaisuutta ja ajantasaisuutta, sekä nopeuttaa viestintääsi.

«
»
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani