Monikanavajulkaiseminen oikoo monta mutkaa
Monikanavajulkaiseminen
Gredin digitaalisella aineistonhallinnalla julkaiset aineistosi automaattisesti yhdenmukaisena ja oikeanlaisena kaikissa kanavissa. Monikanavajulkaiseminen koostuu kolmesta elementistä:
- Input eli aineiston tallennus: kuva & IPTC-metatietot
- Aineiston personointi: dynaamiset aineistopohjat
- Kanavaan toimitus: työnkulut eri kanavissa
Ensimmäisessä vaiheessa kuva tallennetaan materiaalipankkiin ja samalla syötetään kuvaan liittyvät metatiedot. Muiden yksilöintitietojen lisäksi tällaisia voivat olla esimerkiksi hinta, tuotenimi, tuotekoodi ja kuvaus.
Prosessin sydän on dynaamiset pohjat.
Dynaamisilla aineistopohjilla varmistat, että aineistosi pysyvät yhtenäisinä työntekijästä, mediasta, maasta ja kielialueesta riippumatta. Kun olet kerran luonut älykkäät aineistopohjat eri käyttötarkoituksiin, ne ovat valmiina jokaista käyttötapausta varten.
Dynaamisissa aineistopohjissa on valmiina aina oikeat logoversiot, värit, fontit, muotoilut ja muut brändielementit, jotta kaikki mediaan ja eri käyttökohteisiin valmis aineisto olisi aina yhtenäistä. Jokainen käyttäjä voi personoida aineistopohjista oikeat brändihallitut versiot omiin tarpeisiinsa, ilman kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmien osaamista tai ammattilaisten apua.
Viimeisessä vaiheessa lähetät valmiit aineistot suoraan haluttuun käyttötarkoitukseen. Lopputuloksena yhdestä ja samasta kuvasta on syntynyt oikeanlaiset versiot niin nettiin, painomateriaaleihin, mobiiliin, sosiaaliseen mediaan kuin myös uutiskirjekäyttöön. Printtikanavassa voit Gredin aineistonhallinnalla hoitaa myös painotarjouskilpailutuksen.
Haluatko kuulla tarkemmin, miten monikanavajulkaiseminen tehostaa markkinointiasi?
Ota rohkeasti yhteyttä myyntiimme.
Digitaalisen aineistonhallinnan hyödyt: Top 5 »