Puhelin 010 778 7100

7 tärppiä tehokkaaseen brändinhallintaan

gredin 7 tärppiä

1. Miten varmistan, että brändini näkyy mediassa oikein?

Keskität kaikki kuvat, logot ja muun brändiaineiston keskitettyyn digitaaliseen aineistonhallintapalveluun ja tarjoat median edustajille helpon tavan ladata aineiston verkkosivultasi. Voit unohtaa sähköpostien lähettelyn ja tunnusten kanssa sähläämisen.

2. Miten varmistan, että jälleenmyyjäni käyttävät brändini mukaisia myyntimateriaaleja?
Keskität kaiken markkinointi- ja myyntiaineiston keskitettyyn digitaalisen aineistonhallintaan. Kun tuotat ja päivität kaikki aineistot sinne, tiedät että oikeat aineistot ovat myös jälleenmyyjäverkostosi käytössä.

3. Miten hallitsen brändini globaalisti?
Käyttämällä keskitettyä digitaalista aineistonhallintaa kaikki brändiisi liittyvä aineisto on käytössä samalla tavalla jokaisessa maailmankolkassa. Säädät vain käyttöoikeudet kohdalleen, kuka saa käyttää ja muokata ja mitä.

4. Miten nopeutan brändimateriaalin tuotantoa?
Kun aineistonhallintapalveluun sisältyy dynaamiset pohjat, kuka tahansa voi muokata ja personoida kerran luotua aineistoa ilman taitto-ohjelmia. Jos käytössäsi on monikanavajulkaisu, saat samasta pohja-aineistosta automaattisesti oikeanlaiset versiot printtiin, nettiin, mobiiliin, someen ja uutiskirjeisiin.

5. Mitä järjestelmiä tarvitsen brändiaineiston hallintaan?
Yhden ja ainoan digitaalisen aineistonhallintapalvelun, josta voit käyttää niitä toimintoja, joita oikeasti tarvitset. Tällaisen palvelun modulaarinen rakenne takaa sen, että voit sujuvasti ottaa käyttöön uusia toimintoja tarpeesi mukaan. Miksi käyttäisit erillistä järjestelmää esimerkiksi sähköpostimarkkinointiin?

6. Miten varmistan, etteivät ihmiset sooloile?
Siihen auttaa selkeät brändiohjeistukset, jotka ovat aina materiaalipankissa kaikkien saatavilla. Palvelun käyttäjä törmää aina ensin ohjeeseen ennen kuin pääse haluamaansa aineistoon. Käyttäjä näkee aina ajan tasalla olevat säännöt esimerkiksi brändisi visuaalisten elementtien käytöstä.

7. Miten nostan brändini tuottavuutta?
Ks. kuusi edellistä vastausta. Säästät aikaa ja säästät rahaa, kun säätäminen ja päällekkäinen työ vähenee. Samalla brändisi näyttäytyy yhdenmukaisena ja oikeanlaisena kaikkialla ja kaikissa kanavissa, juuri haluamallasi tavalla.

«
»
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani