Johda brändiä ja automatisoi monikanavaista viestintää yhdellä sovelluksella
Digiviestinnän ajassa brändin johtamiseen ja laadunvalvontaan kohdistuu uudenlaisia haasteita
Viestinnän ja brändin johtaminen ei ole koskaan ollut helppoa. Tänä päivänä siihen kohdistuu kuitenkin ennennäkemättömiä haasteita. Uusia viestinnällisiä aineistoja tuotetaan jatkuvasti sisäiseen käyttöön, sidosryhmille viestimiseen sekä myynnin ja markkinoinnin tarpeisiin. Lisäksi yritysten odotetaan entistä hanakammin osallistuvan yhteiskunnalliseen keskusteluun eri kanavissa.
Laadunvalvonta ja eri viestintäkanavien hallinta karkaavat helposti viestijöiden käsistä.
Gredi Content HUB kokoaa viestinnälliset aineistot ja kanavien hallinnan yhteen paikkaan
Kun haluatte tehostaa brändin johtamista, viestintäkanavien hallintaa ja viestinnän laadunvalvontaa, on Gredi Content HUB erinomainen valinta. Sen avulla mm.
- Hallitset ja automatisoit monikanavaista viestintää yhdellä sovelluksella.
- Kokoat kaikki aineistot yhteen paikkaan, jolloin laadunvalvonta helpottuu.
- Mittaat viestintätoimiesi tehoa.
- Varmistat, että viestisi tavoittavat kohderyhmäsi tarkemmin ja osuvammin.
- Säästät viestintärutiineihin kuluvaa aikaasi.
Gredi Content HUBista hyötyvät yritysten viestintäorganisaation lisäksi myynti-, markkinointi, IT- ja liiketoimintajohto sekä eri sidosryhmät ja kumppanit.
Helsingin Mylly mullistaa viljamaailmaa Gredin kanssa yhteistyössä
Helsingin Mylly aloitti yhteistyön Gredin kanssa, rakentaakseen digitaalisen brändin- ja aineistonhallintapalvelun Gredi Content HUBin.
”Sisäisistä sidosryhmistä omalle henkilöstölle meillä on Content HUBissa oma osuus, joka on suunnattu myynnille, viestinnälle ja tietenkin markkinoinnille. Sieltä löytyvät tarvittavat kuvat, ja pakettiin kuuluvat myös julkaisut. Ulkoisia sidosryhmiä ovat kaikki meidän yhteistyökumppanimme, esimerkiksi mainostoimistot, viestintätoimistot ja kaupalliset kumppanit, kuten ulkoistetut myyntiorganisaatiot Suomessa ja ulkomailla. Niille on tarjolla esimerkiksi kuvapankki ja logopankki”, kertovat Helsingin Myllyn kaupallinen johtaja Jarkko Tuomola ja markkinointipäällikkö Mia Kettunen.
Gredi – arvoa kumppanuudesta
Tänä päivänä Gredi on osa PunaMusta Mediaa, joka tarjoaa yhteistyölle huippuammattilaisten verkoston sekä palvelut, jotka yhdessä Gredin ratkaisujen kanssa muodostavat ainutlaatuisen kokonaisuuden markkinoijien tarpeisiin sekä yritysten digitaalisen liiketoiminnan johtamiseen.
Yhteisenä visiona on yhdistää kaupankäynti kivijalassa ja digitaalisessa ympäristössä yhdeksi läpinäkyväksi, mitattavaksi kokonaisuudeksi sekä yhdenmukaiseksi brändikokemukseksi.
Nyt voit tutustua samantien konsernimme koko kattavaan brändisi näkyvyyttä edistävään, nykyaikaiseen, vastuulliseen osaamiseen tästä.
« Luovuudesta kilpailukykyä – Omat vahvuudet? Mistä oikeat kumppanit?Systemaattinen kehitys ja yhteinen tiekartta luovat arvoa kumppanuudesta »