Automatisoi rutiinejasi ja paranna markkinointitoimenpiteiden laatua

Kun markkinointisisältöjä ja -kanavia on valtavasti, vie manuaalinen hallinta ja julkaiseminen kaiken ajan

Markkinointi muistuttaa tänä päivänä usein jonglööraamista. Yrityksen markkinointisisältöjen, -toimenpiteiden ja -kanavien hallinta sekä laadunvalvonta edellyttää useiden pallojen pitämistä ilmassa samaan aikaan. Pallojen määrän lisääntyessä ennemmin tai myöhemmin joku niistä tippuu. Silloin pettää joko markkinoinnin tuloksellisuus, brändinhallinta tai markkinoijan hyvinvointi.

Gredi Content HUB vapauttaa markkinoijan manuaalisesta työstä

Kun haluatte tehdä hyvin hallittuja, johdonmukaisia ja laadukkaita markkinointitoimenpiteitä, Gredi Content HUB on erinomainen työkalu. Sen avulla mm.

• Parannat markkinointitoimenpiteittesi laatua. Sisältöjen ja muiden materiaalien laadun- ja brändinmukaisuuden valvonta helpottuu, kun ne kaikki löytyvät samasta paikasta. Jatkossa markkinointitoimesi ovat aina johdonmukaisia ja laadukkaita.

• Automatisoit markkinointirutiinejasi. Pitkälle viedyt julkaisu- ja taittoautomaatiot vähentävät manuaalisen työn minimiin. Rutiininomaiset versioinnit ja some-julkaisut hoituvat automaattisesti ja tiimisi voi keskittyä olennaiseen.

• Lisäät markkinointisi mitattavuutta. Mitattavuus edellyttää johdonmukaisuutta ja selkeitä A/B-testejä. Gredi Content Hubin avulla parannat molempia. Ratkaisu tuottaa myös automaattiset raportit toimenpiteistäsi.

• Säilytät brändi-ilmeesi kanavasta ja käyttäjästä riippumatta. Kun kaikki materiaalit löytyvät yhdestä paikasta ja esimerkiksi lokalisoinnit voidaan tehdä automaattisesti, on brändinhallinta helppoa. Sillä ei ole merkitystä, kuinka paljon kanavia tai käyttäjiä materiaaleillasi on.

• Tehostat työvaiheita tekoälyllä. Tekoälyavustetut hakutoiminnot nopeuttavat oikeiden materiaalien löytämistä. Älykkäät taitto-ominaisuudet tuottavat oikeanlaiset versiot automaattisesti ja kanavariippumattomasti.

Gredi Content HUBista hyötyvät yritysten markkinointiorganisaation lisäksi myynti-, viestintä, IT- ja liiketoimintajohto sekä eri sidosryhmät ja kumppanit.

Lue lisää!

 

Sinebrychoffin aineistonhallinnan tehostamisen avainsanat: dynaamisuus, monikanavaisuus ja integroitavuus

Gredi toimitti Sinebrychoffille digitaalisen aineistonhallinnan ratkaisun, joka mahdollistaa erilaisten markkinointimateriaalien dynaamisen tuottamisen, monikanavaisen julkaisemisen ja asiakkaiden eri järjestelmiin integroitavuuden. Gredin digiviisaan ratkaisun avulla Sinebrychoffin ravintola-asiakkaat voivat itse tehdä erilliset juomalistat, hintatarjoukset sekä muut myynninedistämismateriaalit. Ne voidaan tarpeen mukaisesti tulostaa, julkaista ravintolan digiscreeneillä tai vaikka sosiaalisen median eri kanavissa.

”Meille on ensisijaisen tärkeää, että asiakkaidemme käyttöön tarkoitettu aineistonhallinnan ratkaisu on helppokäyttöinen ja soveltuu erilaisten asiakkaidemme alati muuttuviin tarpeisiin. Toisaalta haluamme pitää huolen siitä, että kaikki julkaistava materiaali on brändiohjeistuksiemme mukaista. Kartoitimme markkinoilta eri vaihtoehtoja. Päädyimme valitsemaan Gredin ratkaisun, joka korvasi kaksi aikaisempaa palvelua ja joka on käytännössä osoittautunut toimivaksi ratkaisuksi meidän kaltaiselle bränditalolle,” sanoo Maija Mäkirinne, Key Account Director, Sinebrychoff.

Lue Sinebrychoffin koko asiakastarina!

 

Gredi – arvoa kumppanuudesta

Tänä päivänä Gredi on osa PunaMusta Mediaa, joka tarjoaa yhteistyölle huippuammattilaisten verkoston sekä palvelut, jotka yhdessä Gredin ratkaisujen kanssa muodostavat ainutlaatuisen kokonaisuuden markkinoijien tarpeisiin sekä yritysten digitaalisen liiketoiminnan johtamiseen.

Yhteisenä visiona on yhdistää kaupankäynti kivijalassa ja digitaalisessa ympäristössä yhdeksi läpinäkyväksi, mitattavaksi kokonaisuudeksi sekä yhdenmukaiseksi brändikokemukseksi.

Ota yhteyttä!

 

 

«
»
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani