Integroi aineistot ketterästi, kustannustehokkaasti ja tietoturvallisesti
Hidas ja kallis IT-projekti voi vesittää järjestelmähankkeen
Uusi järjestelmä tarkoittaa usein uusia haasteita ja lisää kuormitusta yrityksen IT:lle. Jo valmiiksi monimutkaiseen järjestelmäarkkitehtuuriin ei haluta ehdoin tahdoin lisää kiemuroita, ja nykyisetkin integraatiot (tai niiden puute) työllistävät riittävästi. Käyttöönottoprojektitkin vievät aikaa ja rahaa. Myös uuden järjestelmän tietoturva herättää huolta.
Gredi Content HUB käyttöön ketterästi, kustannustehokkaasti ja tietoturvallisesti
Kun etsitte helposti käyttöön otettavaa digitaalisen aineiston ja tuotetiedon hallintajärjestelmää, on Gredi Content HUB erinomainen valinta:
- Standardirajapintojen avulla luot kätevästi yhteydet Gredi Content HUBin sekä yrityksesi CRM:n, toiminnanohjauksen, sosiaalisen median ja verkkokaupan sovelluksien välille.
- Gredin asiantuntijapalvelut auttavat integroimaan valitsemanne ratkaisut nopeasti ja kustannustehokkaasti.
- Voit valita palvelut pilvestä tai omasta konesalista.
- Hallitset aineistosi käyttöoikeuksia, käyttäjärooleja sekä voimassaoloaikoja. Luo turvalliset pääsynhallintakäytännöt, jotka eivät rajoita liiketoiminnan toimintakykyä.
- Gredi Content HUB on liiketoimintasi mukana skaalautuva kotimainen ratkaisu.
Tutustu Digiviisaan IT-päättäjän tietopakettiin täällä!
Tietoturvallinen ja kotimainen ratkaisu on helppo valinta.
Gredi Content HUBista hyötyvät yritysten IT-organisaation lisäksi myynti-, viestintä, markkinointi- ja liiketoimintajohto sekä eri sidosryhmät ja kumppanit.
Gredi integroi Alkon kuva-aineistot verkkopalveluihin
Gredi Content HUB toimii keskitettynä yhteiskäytöllisenä järjestelmänä Alkon käyttämälle kuvadatalle. Tuotekuvien lisäksi jo pelkästään Alkon sivusto sisältää rikasta kuvamateriaalia viinitiloista rypäleisiin eri puolelta maailmaa.
“Kuvat linkittyvät digitaalisesta aineistonhallinnasta suoraan alko.fi:hin. Kun kuluttaja tutkailee tiettyä viiniä, viinipullon kuva tulee Gredi Content HUB:ista, ja kuvainformaatio rikastuu tuotetiedolla Alkon tuotejärjestelmästä. Kaikki järjestelmät keskustelevat sujuvasti keskenään.”
“Käytämme Gredi Content HUB:ia monipuolisesti Alkon kuva-aineiston hyödyntämiseen. Sieltä löytyvät niin brändikuvat, logot kuin myös tuotekoulutukseen, historiaan ja myymälöihin liittyvät aineistot”, kertoo markkinointiasiantuntija Samu Ristoja Alko Oy:stä.
Gredi – arvoa kumppanuudesta
Tänä päivänä Gredi on osa PunaMusta Mediaa, joka tarjoaa yhteistyölle huippuammattilaisten verkoston sekä palvelut, jotka yhdessä Gredin ratkaisujen kanssa muodostavat ainutlaatuisen kokonaisuuden markkinoijien tarpeisiin sekä yritysten digitaalisen liiketoiminnan johtamiseen.
Yhteisenä visiona on yhdistää kaupankäynti kivijalassa ja digitaalisessa ympäristössä yhdeksi läpinäkyväksi, mitattavaksi kokonaisuudeksi sekä yhdenmukaiseksi brändikokemukseksi.
« Julkaisuautomaatio on paras ratkaisu julkaisuprosessin tehostamiseenMitä hyötyjä digitaalinen aineistonhallinta tarjoaa oppilaitokselle? »