Muutosten myllerryksessä merkitsee yhä enemmän se, että kumppaniin voi luottaa

Digitaalinen markkinointi on jatkuvassa muutoksessa ja maailmanlaajuiset kriisit ovat vain lisänneet markkinoijien arjen haasteita. Muutoksen myötä vanhat tutut toimintatavat tuntuvat joskus kankeilta ja vanhat teknologiat hapantuvan käsiin, kun uusia tuputetaan joka puolelta.

Markkinoijat investoivat uuteen teknologiaan, vaikka monesti nykyisissä teknologioissa olisi vielä paljon potentiaalia hyödynnettävänä. Markkinoijien tulisikin keskittyä löytämään tapoja hyödyntää jo käyttämiään työkaluja ja teknologioita ja ottamaan niistä kaikki hyödyt irti. Ja parhaassa tapauksessa löytää kumppani, joka osaa siinä auttaa.

Aineistonhallinta voi olla markkinointitoimiston pahin painajainen

Markkinointitoimistojen luovilla tiimeillä on kasvava paine tuottaa yhä enemmän aineistoja julkaistavaksi yhä useammissa kanavissa, yhä tiiviimmässä tahdissa. Tuotettavan materiaalin määrä on räjähtänyt järjettömiin mittoihin ja aineistojen hallitseminen on monesti yhtä painajaista. Loppukäyttäjälle näkyvän markkinointituotoksen taustalla on lukuisia työvaiheita: ideointi, luova ratkaisu, kommentointikierrokset, muokkaukset, tarkistukset ja hyväksynnät, tallennus, toimitus, julkaisu ja arkistointi.

Raskaat tiedostot tukkivat sähköposteja ja aineistojen versionhallinta tuottaa päänvaivaa. Aineistojen lukemattomat erilaiset versiot lisäävät riskiä siihen, että ne eivät aina ole brändien graafisten ohjeiden mukaisia. Tilanne voi muuttua kaaokseksi, kun prosessiin osallistuu useita tahoja ja henkilöitä, joiden digitaaliset kyvykkyydet vaihtelevat.

Korvaamaton työkalu markkinointitoimistoille

MicroMedia on hyödyntänyt Gredi Content HUBia jo usean vuoden ajan omien ja asiakkaidensa markkinointiaineistojen hallinnassa. Vajaakäytöllä ollut teknologia aktivoitiin laajempaan käyttöön, kun aineistojen hallinnasta haluttiin ottaa enemmän tehoja irti.

Gredi Content HUBin avulla säästämme aikaa ja asiakkaidemme brändien johtaminen tehostuu. Siitä on tullut meille dynaaminen alusta, jolla arjen hallitseminen on parantunut, kun meillä on visuaalinen näkymä kaikkiin digitaalisiin aineistoihin ja niiden lisäarvotietoihin. Meille Gredi Content HUB ei ole pelkkä materiaalipankki, vaan se integroituu saumattomasti käyttämiimme markkinoinnin järjestelmiin ja suunnitteluohjelmistoihin”, kertoo MicroMedian digitaalisesta markkinoinnista vastaava Calle Gråsten.

Kumppanuudessa tärkeintä on luottamus

Pitkän asiakassuhteen taustalla on aina molemminpuolinen luottamus. Se syntyminen pohjautuu aitoon asiakaskuunteluun sekä kannattavaan ja asiakkaalle lisäarvoa tuottavaan toimintaan. Ponnistelut yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi sitouttavat henkilöitä ja tiimejä, varsinkin silloin, kun asiakas kokee saavansa yritykseltä asiantuntevampaa ja kattavampaa palvelua kuin alun perin odotti.

”Meille yhteistyö ja kumppanuus Gredin kanssa on antanut paljon. Gredi Content HUB oli pitkään ”tarkimmin varjeltu salaisuus”, jota ei osattu täysimittaisesti hyödyntää. Kun se on nyt laajemmin otettu käyttöön, ovat sen hyödyt näkyneet konkreettisesti. Palvelun ominaisuuksia ja lukuisia hienoja yksityiskohtia tärkeämpää on ollut Gredin tiimin asiakaslähtöinen tuki ja opastus juuri meidän tarpeemme huomioiden”, sanoo MicroMedian strategiajohtaja Petri Ojanen.

«
»
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani