Brändi haltuun Gredin brändiautomaatiolla

Nykyaikainen informaationhallinta, sisältömarkkinointi ja monikanavaympäristö asettavat yhtenäiselle brändinhallinnalle ison haasteen. Brändiaineistot ja –informaatio kulkevat monien käsien sekä eri prosessien läpi ja virheellisen viestin sekä tekemisen riski kasvaa eri vaiheissa. Brändinhallinta ei enää voi olla manuaalisten ja tuottamattomien monivaihteisien prosessien tai yksinkertaisten turvattomien teknologioiden varassa. Digiviisasti toimivan yrityksen brändijohto hyödyntää työssään vahvasti brändiautomaatiota ja siihen erikoistunutta osaamista.

Brändiautomaatio on tärkeä ydinosa Gredin palveluiden sydäntä. Älykerroksista muodostuva modulaarinen palvelu, joka automaatiota tehokkaasti hyödyntämällä tuo käyttöösi ne tehokkaat brändinhallinnan ratkaisut, joiden avulla hallitaan tänä päivänä jo yli 21.000.000 tiedostoa ja eri aineistoa sekä lisäksi niihin liitettyä sekä integroitua arvokasta lisäarvotietoa yli sadassa yrityksessä. Palvelumme avulla johdat ja hallitset brändiäsi (yritys sekä tuote) tehokkaasti sekä yksinkertaisesti ja pystyt tuottamaan paremman asiakaskokemuksen asiakkaillesi, jälleenmyyjillesi ja omalle väelle sekä itsellesi.

brandi haltuun

Brändijohdon kannalta Gredin brändiautomaatio tuottaa selkeitä hyötyjä:

  • Brändistrategian mukainen informaatio ja ohjeistukset sekä manuaalit ovat yhdessä yhteiskäytöllisessä sekä turvallisessa paikassa ja jaettavissa sieltä aina oikean sisältöisinä.
  • Monikanavajulkaisemisen avulla brändisi arvo kasvaa ja näkyy sekä kuuluu kaikissa kanavissa ja aina oikeassa muodossa.
  • Automatisoidut vakio prosessit ja työnkulut varmistavat, että kaikki asianosaiset saavat brändiaineistot ja -informaation oikeassa formaatissa, oli kyseessä sitten luova, tuotannon tai informaation hyväksynnän prosessi.
  • Aikaa ja rahaa säästyy huomattavasti, kun prosessit voidaan hoitaa nopeasti ja tehokkaasti älykkään sekä valmiin ratkaisun avulla.
  • Integrointitapojen ja -työkalujen avulla brändin identiteetti toteutuu oikeana niin markkinoinnin automaation, kuin tuotannon ohjausjärjestelmien sisällä sekä toimii vaivattomasti yhteen eri verkkokauppa-alustojen kanssa.
  • Brändiautomaation ratkaisu kasvattaa myös tietoturvallisuutta. Se varmistaa ja automatisoi, ettei yrityksen arvokas digitaalinen brändiomaisuus joudu vääriin käsiin käytettäväksi. Aineistoja voidaan vesileimata ”turvamerkitä” ja suojata eri käyttäjiltä käyttäjienhallinnan ja oikeusasetusten avulla. Tähdätään aina siihen ettei arvokas informaatio juutu tai joudu epämääräisiin paikkoihin käyttökelpoisena versiona, ei yksittäisille tietokoneille tai ilmaisohjelmien servereiden syövereihin.

Jos haluat tehostaa oman arvokkaan brändisi hallintaa, tee se Gredin brändiautomaation avulla. Tilaa Gredin digitaalinen tilannekatsaus, sekä viimeisin digiviisaan päättäjän opas, ja näkemys siitä miten juuri sinun yrityksesi brändi voidaan hallita vieläkin tehokkaammin. Saat nämä kaikki veloituksetta. Katsauksen tuotoksena saat mm. selkeän ehdotuksen arkea helpottavista toimenpiteistä, joilla digitaalisen brändi-informaation hallinta mahdollistuu ja joilla markkinoinnin sekä viestinnän että tuotannonohjauksen toiminta tehostuvat. Digiviisaassa päättäjän oppaasta löytyy sinulle roppakaupalla hyödyllistä informaatiota digitalisaatiosta ja siitä miten voit digiviisastaa arkeasi.

Lue miten asiakkaamme hyödyntävät Gredin brändiautomaatiota asiakastarinoistamme.
Tilaa ilmainen digitaalinen tilannekatsaus nyt heti.
Lataa Digiviisaan päättäjän opas (digi- tai printtiversio) itsellesi tästä.

«
»
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani